Ogłoszenie z dnia 2025-07-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oraz wdrożenie platformy informatycznej do przeprowadzenia szkoleń typu e-learning LMS a także opracowanie oraz wdrożenie na Platformie kursu e-learningowego Security awareness
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum e-Zdrowia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001377706
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 5A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-184
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@cez.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cez.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oraz wdrożenie platformy informatycznej do przeprowadzenia szkoleń typu e-learning LMS a także opracowanie oraz wdrożenie na Platformie kursu e-learningowego Security awareness
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-13947daa-5271-4708-9763-4d5680c999b2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00313205
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00135431/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa oraz wdrożenie platformy informatycznej do przeprowadzenia szkoleń typu e-learning, tj. systemu klasy Learning Management System („LMS”)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Przedmiot zamówienia będzie finansowany w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO) - projekt pn.: e-Zdrowie KPO.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13947daa-5271-4708-9763-4d5680c999b23.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-13947daa-5271-4708-9763-4d5680c999b2
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
zostały opisane w Rozdziale XI SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje o przetwarzaniu danych zostały zawarte w
Rozdziale XXII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZPRZ.270.120.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz wdrożenie platformy informatycznej do przeprowadzenia szkoleń typu e-learning, tj. systemu klasy Learning Management System („LMS”), zwanego dalej „Platformą”. Ponadto zamówienie obejmuje opracowanie oraz wdrożenie na Platformie kursu e-learningowego Security awareness.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48931000-3 - Pakiety oprogramowania szkoleniowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje zastosowanie opcji, o której mowa w art. 441 ustawy PZP w zakresie prac rozwojowych w liczbie 240 roboczogodzin. 7. Realizacja godzin rozwoju odbywać się będzie w przypadku zaistnienia uzasadnionych potrzeb Zamawiającego, na podstawie Zleceń (Załącznik nr 3 do Umowy) wystawianych przez Zamawiającego.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach kryteriów oceny ofert.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca największą liczbę punktów zgodnie z poniższym
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)
4.3.6.) Waga: 25
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji (T)
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Warunek zdolności technicznej lub zawodowej:1. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje
a. co najmniej 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda polegającą na dostarczeniu oraz wdrożeniu platformy informatycznej do przeprowadzenia szkoleń typu e-learning wraz z kompleksowym przygotowaniu kursu od strony merytorycznej, graficznej, metodologicznej wraz z jego wdrożeniem. Jeżeli zamówienie, o którym mowa powyżej, jest wykonywane nadal, wartość wykonanej/zrealizowanej części zamówienia do upływu terminu składania ofert nie może być niższa niż 100 000,00 zł brutto.
lub
b. co najmniej 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda polegającą na kompleksowym przygotowaniu kursu od strony merytorycznej, graficznej, metodologicznej wraz z jego wdrożeniem. Jeżeli zamówienie, o którym mowa powyżej, jest wykonywane nadal, wartość wykonanej/zrealizowanej części zamówienia do upływu terminu składania ofert nie może być niższa niż 50 000,00 zł brutto oraz
c. co najmniej 2 zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda polegającą na dostarczeniu oraz wdrożeniu platformy informatycznej do przeprowadzenia szkoleń typu e-learning. Jeżeli zamówienie, o którym mowa powyżej, jest wykonywane nadal, wartość wykonanej/zrealizowanej części zamówienia do upływu terminu składania ofert nie może być niższa niż 50 000,00 zł brutto
2. Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającym warunkom określonym poniżej:
1) metodyk e-learningu/dydaktyk multimedialny (Instructional System Designer): 1 osoba, w ciągu ostatnich 3 lat stworzył co najmniej 2 scenariusze oraz 2 koncepcje metodologiczne kursów e-learningowych
2) Informatyk: 1 osoba, w ciągu ostatnich 3 lat wdrożył co najmniej 2 kursy e-learningowe na platformie zgodnej ze standardem SCORM
3) Grafik komputerowy: 1 osoba, w ciągu ostatnich 3 lat zaprojektował graficznie co najmniej 2 kursy e-learningowe, obejmujące layout kursu, wizualizację treści, szatę graficzną oraz oprawę wizualną treści
4) Ekspert : 1 osoba
a. Wykształcenie wyższe informatyczne;
b. w ciągu ostatnich 3 lat przeprowadził lub wdrożył co najmniej 3 szkolenia/warsztaty z zakresu Cyberbezpieczeństwa IT.
c. Posiada wiedzę z zakresu i technologii związanych z zapewnianiem poziomu bezpieczeństwa infrastruktury, systemów, aplikacji, sieci i protokołów, IDS, IPS, zapór ogniowych, VPN, systemów operacyjnych: Linux, Windows i dedykowanych aplikacji oraz standardy podatności typu: DREAD, CVSS, CVE, CWE.
d. Spełnia łącznie co najmniej 2 z podanych niżej zakresów:
1) Nadzór i prowadzenie audytów bezpieczeństwa na zgodność z KRI lub KSC.
2) Udział w wykonywaniu testów penetracyjnych (aplikacje webowe, infrastruktura, aplikacje mobilne).
3) Audyty kodu źródłowego.
4) Działania inżynierii społecznej w tym prowadzenie szkoleń z security awareness.
5) Analizy śledczej.
6) Badania złośliwego oprogramowania.
7) Nadzór i konfiguracja systemów bezpieczeństwa typu UTM, AV, EDR, SMG.
8) Monitorowanie zagrożeń w systemach klasy SIEM.
Zamawiający dopuszcza pełnienie jednocześnie dwóch ról przez jedną osobę, jednocześnie wymaga dysponowani minimum 3 osobami.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w Rozdziale VII – sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ;
2) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej– sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy. Wzór Wykazu dostaw stanowi Załącznik nr 6 do SWZ;
2) Wykaz osób – Załącznik nr 7 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ;2) oświadczenie podmiotu o udostępnianiu zasoby na zasadach określonych w art. 118 ust.1 ustawy PZP, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ – złożone w oryginale wraz z ofertą w formie elektronicznej zgodnie z postanowieniami rozdziału IX SWZ - w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby (jeżeli dotyczy);
3) pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej dopuszcza łączenie spełnienia warunku udziału przez Wykonawców.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowią Załącznik nr 2 do SWZ.2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
3. Zmiana umowy dla swej ważności, pod rygorem nieważności, wymaga zachowania formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-17 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę, zgodnie z rozdz. XIV SWZ , w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy złożyć na Platformie e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-17 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy przez okres 30 miesięcy lub do osiągnięcia limitu wynagrodzenia, o którym mowa w par. 5 ust. 1 Umowy z zastrzeżeniem, że w zakresie zamówienia podstawowego nie dłużej niż do 30 listopada 2025 r przy czym:- przedmiot zamówienia zostanie dostarczony w terminie nie dłuższym niż 60 dni (zgodnie z oferta Wykonawcy), liczonym od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem, punktu 10.4 OPZ.
- Czas świadczenia usługi rozwoju Platformy/Kursu – 24 miesiące od dnia odbioru przedmiotu Umowy. Poszczególne prace będą wykonywane w terminach wskazanych w przyjętym harmonogramie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja ciągów komunikacyjnych - hol wejściowy, renowacja lastryka w budynku Zespołu Państwowych Szkół Muzycznych nr 4 im. Karola Szymanowskiego w Warszawie
- Wykonanie remontu pompy na przepompowni Zbiornika Wodnego Przeczyce w Boguchwałowicach, gm. Mierzęcice, pow. będziński, woj. śląskie - etap I
- Dostawa zestawów do badania jałowości, w systemie zamkniętym próbek ciekłych w strzykawkach.
- Usługi konserwacji i naprawy instalacji sanitarnej: wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania oraz zapewnienie do wykonania tych usług niezbędnych materiałów i części wymiennych
- 430/2025-Remont - naprawa pokrycia papowego i obróbek blacharskich oraz wymiana instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Drozdowej 5A w Warszawie.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 571 w zakresie budowy drogi dla pieszych na odcinku od km ok. 16+700 do km ok. 17+450" - nr postępowania 164/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa systemu NAC
- Dostawa wraz z wdrożeniem urządzeń sieciowych oraz zabezpieczających sieć
- Usługa odnowienia 12-miesięcznej subskrypcji systemu (klasy EDR) ochrony stacji i serwerów - Cybereason wraz z modułem Digital Forensics and Incident Response (DFIR) ...
- Odnowienie subskrypcji wraz z dostępem do aktualizacji sygnatur oraz wsparciem technicznym dla posiadanego systemu zabezpieczeń sieciowych Checkpoint
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu pod nazwą "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa oraz wdrożenie platformy informatycznej do przeprowadzenia szkoleń typu e-learning LMS a także opracowanie oraz wdrożenie na Platformie kursu e-learningowego Security awareness
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.