Og³oszenie z dnia 2025-07-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00319083/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-10
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont elementów budowli hydrotechnicznych w porcie morskim D¼wirzyno
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: URZ¡D MORSKI W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145017
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. Stefana Batorego 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-207
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: +48 91 4403423
1.5.8.) Numer faksu: +48 91 4344656
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ums.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ums.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Bezpieczeñstwo ¿eglugi i ochrona ¶rodowiska morskiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elementów budowli hydrotechnicznych w porcie morskim D¼wirzyno
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3a475786-2356-4ec9-bb48-16f5eda03da7
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00313195
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00136817/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.18 Prace konserwacyjne w porcie D¼wirzyno
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ums.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ums.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 10) zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie pdf.
11) zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce prawid³owe z³o¿enie podpisu elektronicznego:
a) przegl±darka internetowa Microsoft Edge, Chrome, Firefox w wersji wspieranej przez producenta. Rekomendowan± przegl±dark± do z³o¿enia oferty podpisanej elektronicznie jest Firefox w wersji wpieranej przez producenta,
b) uruchomienie oprogramowania do sk³adania podpisu wymaga równie¿ zainstalowania Java (licencja EPL) w wersji OpenJDK 8 lub Java (licencja Oracle) w wersji 1.8.0_202 32 bitowej oraz 64 bitowej, pozwalaj±ce na przyjmowanie przez u¿ytkownika sesyjnych plików cookie oraz obs³uguj±cej szyfrowanie. Konieczne jest równie¿ dodanie adresu witryny platformy eZamawiaj±cy (ezamawiaj±cy.pl) do wyj±tków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga to uprawnieñ administracyjnych na komputerze,
c) zainstaluj dedykowany komponent Szafir SDK oraz aplikacjê Szafir Host, który odpowiada za obs³ugê funkcjonalno¶ci podpisu elektronicznego w platformie eZamawiaj±cy. Rozszerzenie Szafir SDK mo¿na pobraæ tutaj. Po zainstalowaniu rozszerzenia Szafir SDK oraz aplikacji Szafir Host nale¿y prze³adowaæ bie¿±c± stronê,
d) przed uruchomieniem platformy eZamawiaj±cy, w pierwszej kolejno¶ci pod³±cz czytnik z kart± kryptograficzn± do komputera.
12) zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 2 GB w: txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, tsl, xmlsig, xades, pades, cades, asic, asi cs, sig, xmlenc, xf, ath, prd,
13) zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: plik za³±czony przez wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert,
14) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 3. Klauzula informacyjna dot. postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporz±dzenia 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Urzêdu Morskiego w Szczecinie, z siedzib± w Szczecinie, pl. Stefana Batorego 4, 70-207 Szczecin, zwany dalej Administratorem.
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ pod adresem e-mail:IOD@ums.gov.pl lub numerem telefonu:
91-44 03 309 lub pisemnie na adres siedziby Administratora.
3) Pani/Pana dane niezbêdne do udzia³u w postêpowaniu bêd± przetwarzane w celu zwi±zanym z realizacj± postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz dzia³anie przez administratora w interesie publicznym, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 RODO.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych lub umowy, w tym: podwykonawcom, firmom zapewniaj±cym niszczenie dokumentów i no¶ników danych, biurom obs³ugi prawnej, itp.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7) Posiada Pani/Pan prawo ¿±dania dostêpu do tre¶ci swoich danych i ich sprostowania, sprzeciwu na dalsze przetwarzanie, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Administrator informuje, ¿e przepisy ustawy Pzp ograniczaj± prawo do skorzystania:
a) ze sprostowania lub uzupe³nienia danych (art. 16 RODO), je¿eli zrealizowanie tego prawa mog³oby skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia lub zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z PZP;
b) z ograniczenia przetwarzania (art. 18 RODO), które nie mo¿e zostaæ zrealizowane do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna Pani/Pan, ze przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Moniuszki 1A, 00-014 Warszawa.
4. Sk³adaj±c oferty/o¶wiadczenia/dokumenty poprzez Platformê elektroniczn± - Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych bêdzie równie¿ spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzib± w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy elektronicznej, na której Zamawiaj±cy prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https://ums.ezamawiajacy.pl.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PO-II.2610.40.25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych elementów budowli hydrotechnicznych w porcie morskim D¼wirzyno.
Szczegó³owe wymagania dotycz±ce realizacji przedmiotu zamówienia okre¶lono w Za³±czniku nr 1 do SWZ oraz dokumentacji stanowi±cej Za³±cznik nr 11 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45241500-3 - Roboty budowlane w zakresie nabrze¿y
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy za najkorzystniejsz± uzna ofertê, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie niniejszego zamówienia ubiegaæ siê mog± wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e spe³niaj± nastêpuj±ce warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
zamawiaj±cy nie okre¶la warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli wykonawca bêdzie posiada³ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 500 000,00 z³ (piêæset tysiêcy z³otych).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ co najmniej 2 (dwie) roboty hydrotechniczne polegaj±ce na remoncie, przebudowie lub budowie morskich budowli hydrotechnicznych* o warto¶ci co najmniej 200 000,00 z³ brutto ka¿da;
b) dysponuje kierownikiem prac hydrotechnicznych posiadaj±cym uprawnienia budowlane w specjalno¶ci in¿ynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeñ lub równowa¿ne (w tym wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów) i który bra³ udzia³ w co najmniej jednym kontrakcie realizowanym w bran¿y hydrotechnicznej na stanowisku kierownika prac, kierownika budowy lub kierownika robót.
* Za morsk± budowlê hydrotechniczn± Zamawiaj±cy uzna obiekt w rozumieniu rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 10 lutego 2025r. w sprawie warunków technicznych u¿ytkowania oraz szczegó³owego zakresu i czêstotliwo¶ci kontroli morskich budowli hydrotechnicznych (Dz.U.2025.491).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp, wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 7 SWZ, chyba, ¿e w postêpowaniu zostanie z³o¿ona tylko jedna oferta;
3) o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 8 do SWZ;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;
4) wykazu robót - wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 9 do SWZ wraz z podaniem ich przedmiotu, warto¶ci, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego by³y wykonywane;
5) wykazu osób - wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 10 do SWZ skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ, kwalifikacji zawodowych i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Dokumenty sk³adane wraz z ofert± :1) o¶wiadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postêpowania na postawie art. 125 ust 1 ustawy pzp, wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ ;
2) o¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adane na podstawie art. 125 ust 1 ustawy pzp, wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SWZ ;
3) pe³nomocnictwa lub inne dokumenty, z których wynika prawo do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia);
4) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia oraz o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim wykonawca realizuj±c zamówienie powo³uje siê na jego zasoby, wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SWZ;
5) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wskazuj±ce, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 6 do SWZ;
6) w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa – uzasadnienie, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
7. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (Spó³ki cywilne, Konsorcja). Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w ust. 1 musi znajdowaæ siê w ofercie wspólnej Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± dokumenty w nastêpuj±cy sposób:1) o¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia z postêpowania – ka¿dy z wykonawców;
2) o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – ka¿dy z wykonawców w zakresie w jakim wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
3) o¶wiadczenia w zakresie podstawy wykluczenia wskazanej w art. 108 ust. 1 pkt. 5 – ka¿dy z wykonawców;
4) wykaz robót – pe³nomocnik w imieniu wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±;
5) wykaz osób – pe³nomocnik w imieniu wykonawców;
6) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – ka¿dy z wykonawców;
7) o¶wiadczenia o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania – ka¿dy z wykonawców;
8) dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, ka¿dy z wykonawców w zakresie w jakim wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zawarte zosta³y we wzorze umowy stanowi±cym Za³±czniki nr 2 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-23 10:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ums.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-23 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-08-21
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa interaktywnych standów multimedialnych z transparentnymi ekranami OLED w ramach rozwoju Centrum Egzaminów Testowych Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Dostawa sterowanego cyfrowo 6-osiowego robota przemys³owego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie w ramach zad. inwest. pn. ,,Modernizacja laboratoriów naukowo-dydaktycznych ...."
- Remont pomieszczeñ higieniczno - sanitarnych w formule "zaprojektuj i wybuduj" w budynku biurowym Urzêdu Skarbowego w Pyrzycach.
- REALIZACJA ZALECEÑ W ZAKRESIE OCHRONY PPO¯. W REJONIE DZIA£ANIA SOI MOSTY I SOI CHOSZCZNO
- Sukcesywne dostawy materia³ów biurowych dla Uniwersytetu Szczeciñskiego
- Wykonanie prac remontowych w budynkach zlokalizowanych w rejonie dzia³ania SOI Szczecin Podjuchy
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.