eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kobylnica"Cyberbezpieczny Samorząd" Zadanie dofinansowane przez UE ze środków Funduszów Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" część 1 (Zad. nr 1-nr 2)



Ogłoszenie z dnia 2025-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Cyberbezpieczny Samorząd" Zadanie dofinansowane przez UE ze środków Funduszów Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" część 1 (Zad. nr 1–nr 2)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kobylnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979832

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główna 20

1.5.2.) Miejscowość: Kobylnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-251

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kobylnica@kobylnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kobylnica.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1103336

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Cyberbezpieczny Samorząd" Zadanie dofinansowane przez UE ze środków Funduszów Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" część 1 (Zad. nr 1–nr 2)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-523f7f89-f45a-4b6e-af25-5cb9db5d0eed

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00313160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049739/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zwiększenie poziomu cyfryzacji oraz poprawa bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Miejskim i jednostkach podległych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusz Europejski na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00262269

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.D-1.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78885,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie nr 1 – Dostawa czterech licencji Unified Threat Protection (UTP) (jednej licencji dla FortiGate 100F, jednej licencji dla FortiGate 60F i dwóch licencji dla FortiGate 40F) na 12 miesięcy, w tym w szczególności: dostawa licencji w postaci 4 sztuk elektronicznych kluczy licencyjnych Unified Threat Protection (UTP) tj. IPS, Advanced Malware Protection, Application Control, URL, DNS & Video Filtering, Antispam Service, and FortiCare Premium dla urządzeń UTM FortiGate posiadanych przez Zamawiającego (Fortigate 100F o numerze seryjnym FG100FTK21050189, Fortigate 60F o numerze seryjnym FGT60FTK20038800, Fortigate 40F o numerze seryjnym FGT40FTK2109B47N, Fortigate 40F o numerze seryjnym FGT40FTK20045401) od dnia 6 lipca 2025 roku (aktywacja) przez 12 miesięcy lub dostawa rozwiązania równoważnego

4.5.3.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

4.5.5.) Wartość części: 11680,05 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 – Dostawa przedłużenia (odnowienia) licencji na oprogramowanie ESET PROTECT Enterprise na 12 miesięcy, w tym w szczególności: dostawa przedłużenia (odnowienia) licencji 33B-7PM-CKW na oprogramowanie ESET PROTECT Enterprise posiadanej przez Zamawiającego (Urząd Miejski w Kobylnicy) dla 385 użytkowników na okres 12 miesięcy lub dostawa rozwiązania równoważnego.
Certyfikat licencji musi zawierać zapis o upoważnieniu do korzystania z licencji przez jednostki podległe Gminy Kobylnica tj. Centrum Usług Wspólnych w Kobylnicy, Szkoła Podstawowa im. Kornela Makuszyńskiego w Kobylnicy, Szkoła Podstawowa im. Jana Kochanowskiego w Kończewie, Szkoła Podstawowa im. Polskich Olimpijczyków w Kwakowie, Szkoła Podstawowa im. Polskich Noblistów w Sycewicach i Szkoła Podstawowa im. Książąt Pomorskich w Słonowicach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

4.5.5.) Wartość części: 67205,36 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16016,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18652,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16016,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mainsoft Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5792264087

7.3.4) Miejscowość: Malbork

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16016,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68019,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79935,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68019,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARKANET Wojciech Oleś, Stanisław Zygor Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9542398848

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68019,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.