eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łosice"Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie Miasta i Gminy Łosice" - etap II



Ogłoszenie z dnia 2025-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie Miasta i Gminy Łosice” – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Łosice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237405

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego nr 6

1.5.2.) Miejscowość: Łosice

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-200

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalosice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminalosice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminalosice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie Miasta i Gminy Łosice” – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6eb88bf6-204e-4ace-9ebc-36146de84111

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00313136

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00126587/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 "Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest na terenie Miasta i Gminy Łosice" - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247671

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GNiOŚ.271.2.1.25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pakowaniu, odbiorze, załadunku, transporcie i utylizacji wyrobów zawierających azbest z pokryć dachowych budynków, znajdujących się na nieruchomościach położonych na terenie Miasta i Gminy Łosice (płyt azbestowo-cementowych falistych już zdemontowanych), w szacowanej ilości 71,40 Mg.
2.Zamawiający przyjmuje że 1 m2 eternitu waży 15 kg
3.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu rzeczowego zamówienia o którym mowa wyżej, ponieważ podana ilość wyrobów zawierających azbest objętych przedmiotem zamówienia określone zostały w sposób szacunkowy.
4.Wykaz nieruchomości, z których należy usunąć azbest zostanie przekazany wykonawcy po podpisaniu umowy w celu uzgodnienia z właścicielem nieruchomości dogodnego dla obu stron terminu planowanych prac.
5.Wykonawca zapewni organizację i zabezpieczenie placu robót.
6.Do obowiązków wykonawcy należy, uporządkowanie nieruchomości po zakończeniu robót i przedstawienie dokumentu stwierdzającego rzetelność wykonania prac i oczyszczenia terenu z azbestu potwierdzonego przez osoby, u których było realizowane zamówienie.
7.Potwierdzenie przejęcia odpadu od właściciela nieruchomości ze wskazaniem ilości przejętego odpadu w Mg oraz oświadczenie, że prace związane z usunięciem odpadów azbestowych zostały wykonane z zachowaniem właściwych przepisów sanitarnych i technicznych, a teren został prawidłowo oczyszczony z odpadów i pyłu azbestowego.
Strona 3 z 17
8.Wykonawca wykona co najmniej 7 zdjęć podczas wykonywania prac na różnym etapie, czytelnych, kolorowych zdjęć, ilustrujących przebieg realizacji zadania;
9.Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych – powstałych w wyniku prowadzenia prac.
10.Po wykonaniu zadania Wykonawca przekaże Zamawiającemu protokół odbioru końcowego prac, karty przekazania odpadów na składowisko, potwierdzające ilość odebranych odpadów w Mg oraz oświadczenie o prawidłowości wykonania prac oraz oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego.
11.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą, za szkody spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia.
12.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym z:
1)ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 ze zm.);
2)ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 54 ze zm.);
3)ustawą z dnia 19 czerwca 1997 r. o zakazie stosowania wyrobów zawierających azbest (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1680);
4)ustawą z dnia 19 sierpnia 2011 r. o przewozie towarów niebezpiecznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 643);
5)Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. z 2005 r. Nr 216, poz. 1824);
6)Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. z 2004 r. Nr 71, poz. 649 ze zm.).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 570,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 853,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 570,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBAKOM So. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8262208266

7.3.3) Ulica: al. Wyzwolenia 71

7.3.4) Miejscowość: Pilawa

7.3.5) Kod pocztowy: 08-440

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49867,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.