eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźMontaż infrastruktury podwyższającej stan bezpieczeństwa w 12 jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi w wraz z instalacją systemu kontroli dostępu w podziale na 4 części



Ogłoszenie z dnia 2025-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż infrastruktury podwyższającej stan bezpieczeństwa w 12 jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi w wraz z instalacją systemu kontroli dostępu w podziale na 4 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Kościuszki 83

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-436

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lodz@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/ias-lodz

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ias-lodz.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Montaż infrastruktury podwyższającej stan bezpieczeństwa w 12 jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi w wraz z instalacją systemu kontroli dostępu w podziale na 4 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6bb8666-be3a-413d-8cae-2459edde5f53

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312962

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00119044/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.29 Montaż infrastruktury podwyższającej stan bezpieczeństwa w 12 jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi wraz z instalacją systemu kontroli dostępu w podziale na 4 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00280717

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące zakup wraz z montażem infrastruktury podwyższającej stan bezpieczeństwa w nw. jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi wraz z instalacją systemu kontroli dostępu:
1. Drugi Urząd Skarbowy Łódź – Bałuty Łódź, ul. Świętej Teresy od Dzieciątka Jezus 105
2. Urząd Skarbowy Łódź-Widzew ul. Papiernicza 7
3. Urząd Skarbowy w Głownie ul. Ludwika Norblina 2
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) zakup odpowiednich materiałów konstrukcyjnych i budowlanych potrzebnych do wykonania przedmiotowego zamówienia
b) wykonanie prac związanych z montażem struktur aluminiowych w systemach wewnętrznych budynku, obróbką murarską, osadzeniem drzwi i okuć odgradzających strefę ogólnie dostępną.
c) wykonanie instalacji systemu kontroli dostępu w oparciu o urządzenia autonomiczne (elektroniczne zamki szyfrowe) pracujące w technologii RFID 125 kHz.
Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Rzuty kondygnacji wraz z lokalizacją montażu – Załącznik nr 2 do SWZ;
3) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

42961100-1 - System kontroli dostępu

4.5.5.) Wartość części: 101626,01 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące zakup wraz z montażem infrastruktury podwyższającej stan bezpieczeństwa w nw. jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi wraz z instalacją systemu kontroli dostępu:
1. Urząd Skarbowy w Bełchatowie ul. Józefa Piłsudskiego 18
2. Urząd Skarbowy w Łasku ul. 9 Maja 31
3. Urząd Skarbowy w Wieluniu ul. Krakowskie Przedmieście 34
4. Urząd Skarbowy w Zduńskiej Woli ul. Zielona 15
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) zakup odpowiednich materiałów konstrukcyjnych i budowlanych potrzebnych do wykonania przedmiotowego zamówienia
b) wykonanie prac związanych z montażem struktur aluminiowych w systemach wewnętrznych budynku, obróbką murarską, osadzeniem drzwi i okuć odgradzających strefę ogólnie dostępną.
c) wykonanie instalacji systemu kontroli dostępu w oparciu o urządzenia autonomiczne (elektroniczne zamki szyfrowe) pracujące w technologii RFID 125 kHz.
Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Rzuty kondygnacji wraz z lokalizacją montażu – Załącznik nr 2 do SWZ;
3) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

42961100-1 - System kontroli dostępu

4.5.5.) Wartość części: 114634,15 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące zakup wraz z montażem infrastruktury podwyższającej stan bezpieczeństwa w nw. jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi wraz z instalacją systemu kontroli dostępu:
1. Urząd Skarbowy w Rawie Mazowieckiej ul. Juliusza Słowackiego 4
2. Urząd Skarbowy w Opocznie ul. Piotrkowska 14
3. Urząd Skarbowy w Skierniewicach ul. Czerwona 22
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) zakup odpowiednich materiałów konstrukcyjnych i budowlanych potrzebnych do wykonania przedmiotowego zamówienia
b) wykonanie prac związanych z montażem struktur aluminiowych w systemach wewnętrznych budynku, obróbką murarską, osadzeniem drzwi i okuć odgradzających strefę ogólnie dostępną.
c) wykonanie instalacji systemu kontroli dostępu w oparciu o urządzenia autonomiczne (elektroniczne zamki szyfrowe) pracujące w technologii RFID 125 kHz.
Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Rzuty kondygnacji wraz z lokalizacją montażu – Załącznik nr 2 do SWZ;
3) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

42961100-1 - System kontroli dostępu

4.5.5.) Wartość części: 101626,01 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące zakup wraz z montażem infrastruktury podwyższającej stan bezpieczeństwa w nw. jednostkach organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Łodzi wraz z instalacją systemu kontroli dostępu:
1. Urząd Skarbowy w Kutnie, ul. Dr. Antoniego Troczewskiego 12
2. Urząd Skarbowy w Poddębicach, ul. Narutowicza 12
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
a) zakup odpowiednich materiałów konstrukcyjnych i budowlanych potrzebnych do wykonania przedmiotowego zamówienia
b) wykonanie prac związanych z montażem struktur aluminiowych w systemach wewnętrznych budynku, obróbką murarską, osadzeniem drzwi i okuć odgradzających strefę ogólnie dostępną.
c) wykonanie instalacji systemu kontroli dostępu w oparciu o urządzenia autonomiczne (elektroniczne zamki szyfrowe) pracujące w technologii RFID 125 kHz.
Szczegółowy zakres oraz warunki wykonania przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ;
2) Rzuty kondygnacji wraz z lokalizacją montażu – Załącznik nr 2 do SWZ;
3) Wzór umowy – Załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)

42961100-1 - System kontroli dostępu

4.5.5.) Wartość części: 88617,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 3 lipca 2025 roku, do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 3 lipca 2025 roku, do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 3 lipca 2025 roku, do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 3 lipca 2025 roku, do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta dla ww. części zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.