eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechocinekDostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu finansowego wraz serwisem (aktualizacjami) i wynajmem serwera



Ogłoszenie z dnia 2023-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu finansowego wraz serwisem (aktualizacjami) i wynajmem serwera

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UZDROWISKO CIECHOCINEK SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910869972

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 10

1.5.2.) Miejscowość: Ciechocinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-720

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 54 283 60 78

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: w.maciejewski@uzdrowiskociechocinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowiskociechocinek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https:// www.platformazakupowa.pl/pn/uzdrowiskociechocinek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu finansowego wraz serwisem (aktualizacjami) i wynajmem serwera

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a183a780-11b0-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312626

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00273580

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KP 32/06/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 700000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia :
a) wykonanie przez Wykonawcę przedmiotu umowy w postaci udzieleni licencji na system, zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej umowie,
b) wdrożenie systemu poprzez jego dostosowanie do potrzeb Zamawiającego i kompleksowe, skuteczne oraz terminowe wdrożenie Systemu przez Wykonawcę u Zamawiającego,
c) udostępnienie wraz z konfiguracją serwera obsługującego system finansowy na okres 36 miesięcy oraz konfiguracją wszystkich stacji roboczych wraz z drukarkami
d) przeprowadzenie przez Wykonawcę terminowo szkoleń dla wskazanych przez Zamawiającego
użytkowników Systemu
e) udzielenie zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji (aktualizacji) jakości i rękojmi na przedmiot umowy
f) wykonanie koniecznych usług związanych z migracją danych z systemu informatycznego „SOFTAR-FIRMA” używanego przez Zamawiającego, a w szczególności przygotowaniu, testowaniu i przeprowadzenia importu danych. Wykonawca odpowiada za import danych z systemu informatycznego Zamawiającego. Wykonawca odpowiada za zgodność zaimportowanych do systemu danych z systemu informatycznego Zamawiającego.
g) serwis powdrożeniowy na okres 12 miesięcy (min. 300 godz.) zgodnie z warunkami określonymi w
§ 10 umowy
h) gwarancje (aktualizacje) sytemu na okres 36 miesięcy po 12 miesiącach od zakupu licencji
i) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji (protokół odbioru końcowego) związanej ze stworzeniem, wdrożeniem i uruchomieniem Systemu zgodnie z wymaganiami niniejszej umowy.

Wykaz modułów (stanowisk/licencji)
Lp. Nazwa modułu Ilość stanowisk
1. Sprzedaż 3
2. Handel (magazyn) 3
3. Moduł dla przedstawicieli handlowych 2
4 Księgowość budżet 9
5. Ewidencja środków trwałych 1
6. Ewidencja środków pieniężnych 1
7. Ewidencja kasy zapomogowopożyczkowej 1
8. Kadry 3
9. Płace 2
10. Budżet plan 3
11. Dostęp dla kadry kierowniczej 45
12. Moduł dostępu dla kadry zatwierdzającej faktury kosztowe (proces faktury) 27
13. Pulpit pracowniczy 400

Szczegółowe parametry systemu wymagane przez Zamawiającego zawiera załącznik nr A i załącznik nr B do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 48440000-4 - Pakiety oprogramowania do analizy finansowej i rachunkowości/księgowości

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

48821000-9 - Serwery sieciowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 621453,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 621453,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 621453,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IT ERP Systems Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7773357162

7.3.3) Ulica: Św. Michała 100

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-005

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 621453,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.