Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00282996/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji wraz z gzymsami w Szkole Podstawowej nr 6 im. Janiny Majkowskiej w Sieradzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 IM. JANINY MAJKOWSKIEJ W SIERADZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000861311
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Uniejowska 199
1.5.2.) Miejscowość: Sieradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 98-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 438266114
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.cieplucha@umsieradz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp6sieradz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sieradz.ezamawiajacy.pl/pn/SIERADZ/demand/216331/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji wraz z gzymsami w Szkole Podstawowej nr 6 im. Janiny Majkowskiej w Sieradzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-436e47c8-3095-44bd-96cd-1f23719cf3d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312558
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00282996
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZ-Z.271.13.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 161761,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z remontem węzłów sanitarnych i pomieszczeń w Szkole Podstawowej nr 6 im. Janiny Majkowskiej w Sieradzu.
2. Zamówienie obejmuje w szczególności wykonanie następujących czynności:
a) montaż stolarki drzwiowej,
b) remont gzymsów,
c) uzupełnienie ubytków w murze,
d) wymiana, remont zadaszeń na elewacji,
e) malowanie elewacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45442100-8 - Roboty malarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45000000-7 - Roboty budowlane
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45442180-2 - Powtórne malowanie
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45422100-2 - Stolarka drewniana
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z SIERADZA
- Podwyższenie linii zewnętrznej ogrodzenia ochronnego, budowa wygrodzeń wewnętrznych z zabezpieczeniami elektronicznymi oraz utwardzenie północno- zachodniej części terenu Zakładu Karnego w Sieradzu.
- Dostawa urządzeń gastronomicznych
- Remont elewacji wraz z gzymsami w Szkole Podstawowej nr 6 im. Janiny Majkowskiej w Sieradzu
- Dostawa energii elektrycznej do obiektów Powiatu Sieradzkiego
- wykonanie usług (logopeda)w ramach Projektu: "Rodzina razem" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus
- Remont łaźni i pomieszczeń sanitarnych w pawilonach E i F w Oddziale Zewnętrznym oraz pawilonie D w Zakładzie Karnym w Sieradzu
więcej: przetargi w Sieradzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4 - postępowanie powtórzone
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach budynku rektoratu przy ul. Sidorskiej 95/97
- Termomodernizacja remizy OSP w Nowejwsi Pałuckiej, OSP w Obudnie i OSP w Gąsawie
- Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej Nr 1 - skrzydło B, I piętro, ul. Dworcowa 2
- Rozbudowa pawilonu szpitalnego ZOL wraz z infrastrukturą zadanie pn.: "Zwiększenie potencjału oraz poprawa jakości i dostępności usług med. ZOL poprzez rozbudowę i doposażenie w sprzęt med."
- Remont dachu w budynku głównym (szkolnym) Zespołu Placówek w Gołotczyźnie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.