eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubańTermomodernizacja zabytkowego budynku w zespole pałacowo-parkowym we Włosieniu



Ogłoszenie z dnia 2025-07-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja zabytkowego budynku w zespole pałacowo-parkowym we Włosieniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT LUBAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821374

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 2

1.5.2.) Miejscowość: Lubań

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756464364

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiatluban.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatluban.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/powiat-lubanski1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja zabytkowego budynku w zespole pałacowo-parkowym we Włosieniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-85a2e760-3291-40e9-9ba3-5f2e993c8b5e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312528

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069911/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Termomodernizacja zabytkowego budynku w zespole pałacowo-parkowym we Włosieniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532179

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.042.12.5.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2115138,96 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1438294,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Roboty budowlane polegające na remoncie istniejącego dachu budynku pod adresem Włosień 104, 59-816 Platerówka. Budynek znajduje się w Gminnej Ewidencji Zabytków i jest obiektem położonym w zabytkowym parku wpisanym do rejestru zabytków. Do wykonania robót NIE jest wymagana zgoda Urzędu Ochrony Zabytków.

Roboty budowlane obejmują między innymi:
• demontaż istniejącego pokrycia,
• demontaż innych elementów dachu: obróbek blacharskich, orynnowania, rur spustowych, instalacji odgromowej,
• usunięcie odpadów,
• wykonanie nowego pokrycia dachu z dachówki karpiówki w układzie w łuskę dla dachu głównego i lukarn,
• wykonanie odtworzenia dachów jednospadowych z dachówki na klatce schodowej,
• wykonanie nowych obróbek blacharskich, orynnowania i rur spustowych z uzupełnieniem ilości dla dachu głównego i lukarn,
• wykonanie nowej instalacji odgromowej ze stali ocynkowanej,
• wykonanie remontu komina polegającego na rozbiórce istniejącego komina do wysokości poddasza użytkowego i wymurowania do istniejącej wysokości, wraz z wykonaniem obróbek i tynków,
• docieplenie posadzki poddasza nieużytkowego warstwą gr 20 cm wełny mineralnej 0,038W/m2, oraz uzupełnienie podłogi drewnianej z wykonaniem warstwy płyty włókno-cementowej gr 15mm,
• docieplenie rekonstruowanych dachów jednospadowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45261211-6 - Kładzenie płytek dachowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 610286,64 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1736524,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 610286,64 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPUH RICARDO Ryszard Droszcz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151875805

7.3.3) Ulica: Górnicza 35

7.3.4) Miejscowość: Zgorzelec

7.3.5) Kod pocztowy: 59-900

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 610286,64 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.