eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sobótka › Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w gminie Sobótka w roku szkolnym 2023/2024 i 2024/2025-drugie postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w gminie Sobótka w roku szkolnym 2023/2024 i 2024/2025-drugie postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sobótka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sobótka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-050

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sobotka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobotka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sobotka

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w gminie Sobótka w roku szkolnym 2023/2024 i 2024/2025-drugie postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfecd817-14b5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00312173

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014541/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w gminie Sobótka w roku szkolnym 2023/2024i 2024/2025-drugie postępowanie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00276598

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIGKiP.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 842513,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli w gminie Sobótka w roku szkolnym 2023/2024 i
2024/2025-drugie postępowanie” od 04 września 2023 r. do 21 czerwca 2024 r. oraz od 02 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r., zgodnie z
kalendarzem roku szkolnego ogłoszonym przez Ministra Edukacji i Nauki, w dniach realizacji obowiązku szkolnego w
systemie stacjonarnym, z wyłączeniem wakacji, ferii, przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć oraz dni, w których
zajęcia nie odbędą się z powodu zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym, nieprzewidzianym i niezależnym od woli
Zamawiającego, poprzez zakup biletów miesięcznych dla uczniów szkół i przedszkoli prowadzonych przez Gminę Sobótka.
Bilety obejmować będą różne trasy dowozu dla łącznej liczby 250 uczniów w roku szkolnym 2023/2024 i 240 uczniów w roku
szkolnym 2024/2025. Liczba ta w trakcie roku szkolnego może ulegać zmianie.
2. Ze względu na różne kierunki dojazdu uczniów do szkół oraz różne odległości występujące pomiędzy poszczególnymi
miejscowościami przedstawionymi w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do podania jednej uśrednionej ceny biletu
miesięcznego dwustronnego (dowóz i odwóz).
3. W miesiącach, w których planowane są ferie zimowe ceny biletów miesięcznych zmniejszone będą o 50%, a w
miesiącach niepełnych (grudzień – przerwa świąteczna, kwiecień – przerwa świąteczna, czerwiec – koniec roku szkolnego)
– o 15%.
4. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie 250 uczniów w roku szkolnym 2023/2024 do następujących placówek:
- Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Janusza Korczaka w Sobótce, ul. Świdnicka 20, 20a (łączna liczba dzieci
dowożonych – 94) z miejscowości Strzegomiany (33), Będkowice (17), Sulistrowice (23), Sulistrowiczki (6), Rogów Sobócki
(7), Wojnarowice (2), Okulice (2), Siedlakowice (2), Mirosławice (1), Żerzuszyce (1);
- Przedszkola nr 1 w Sobótce, ul. Świdnicka 49 (łączna liczba dzieci dowożonych – 1) z miejscowości Garncarsko (1);
- Szkoły Podstawowej nr 2 im. Marii Skłodowskiej-Curie w Sobótce, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 19 (łączna liczba dzieci
dowożonych – 24) z miejscowości Garncarsko;
- Zespołu Szkolno-Przedszkolnego im. Marii Konopnickiej w Rogowie Sobóckim, ul. Szkolna 7 (łączna liczba dzieci
dowożonych – 60) z miejscowości Michałowice (15), Żerzuszyce (4), Mirosławice (13), Siedlakowice (4), Wojnarowice (12),Okulice (12);
- Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świątnikach, ul. Parkowa 6 (łączna liczba dzieci dowożonych – 71) z miejscowości
Przezdrowice (5), Księginice Małe (12), Przemiłów (7), Kunów (10), Strachów (3), Nasławice (17), Stary Zamek (3),
Olbrachtowice (5), Będkowice (2), Sulistrowiczki (2), Sulistrowice (5);
- W roku szkolnym 2024/2025 liczba uczniów dowożonych wyniesie 240 osób.
5. Kursy dowozów uczniów do różnych placówek mogą być ze sobą połączone ze względu na to samo miejsce
zamieszkania, ale uczniowie muszą mieć zagwarantowane podczas przewozu miejsce siedzące.
6. Kursami dowożącymi uczniów do placówek będą mogli dodatkowo poruszać się pasażerowie, którzy zakupią
indywidualne bilety miesięczne (dotyczy to uczniów spoza obwodu danej szkoły podstawowej i oraz uczniów Powiatowego
Zespołu Szkół nr 3 w Sobótce) oraz, w miarę wolnych miejsc siedzących, pasażerowie, którzy zakupią bilety
jednoprzejazdowe.
7. Uczniowie muszą być dowiezieni na zajęcia szkolne na godzinę 8:00, z wyjątkiem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w
Świątnikach, gdzie zajęcia rozpoczynają się o godz. 7:45, co najmniej 10 minut przed rozpoczęciem zajęć.
8. Odwóz uczniów ze szkoły/przedszkola do domu przewidywany jest w 2 turach:
- ok. godz. 12:50 – 13:30,
- ok. godz. 14:40 – 15:00.
9. Zajęcia lekcyjne w szkołach podstawowych i przedszkolach Gminy Sobótka odbywać się będą pięć razy w tygodniu
najpóźniej do godz. 14:30. Szczegółowy plan zajęć niezbędny do opracowania harmonogramu dowozu dzieci do placówek
przekażą Dyrektorzy szkół i przedszkoli temu Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, na tydzień przed rozpoczęciem
realizacji zadania.
10. Liczby uczniów są wielkościami prognozowanymi i mogą się zmieniać w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający
zastrzega sobie prawo zmiany tras i godzin w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych w organizacji roku
szkolnego. Wykonawca powinien dostosować się do zaistniałej sytuacji, o której zostanie zawiadomiony przez
Zamawiającego.
11. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpieczeństwa uczniom w czasie dowozu do szkół i przedszkoli oraz w
drodze powrotnej do domu.
Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom pełnoletniego opiekuna. Osoba
pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu do
szkół i przedszkoli, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania dzieci z pojazdu (wysiada z autobusu
jako pierwsza i wsiada jako ostatnia) oraz zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu.
13. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym (co najmniej 4 autobusy) oraz osobami zdolnymi do
wykonywania zamówienia – kierowcy posiadający uprawnienia do przewozu osób oraz pełnoletni opiekunowie, przeszkoleni
w zakresie przepisów BHP i p.poż. oraz w zakresie udzielania pierwszej pomocy.
14. W przypadku awarii autobusu Wykonawca podstawi niezwłocznie autobus spełniający właściwe wymagania techniczne
w ruchu drogowym. W przypadku niemożności zrealizowania przewozu Wykonawca pokryje dodatkowo koszty przewozu
wynikłe z wykonania usługi przez podmiot zastępczy wybrany przez Zamawiającego.
Wykaz placówek oświatowych oraz prognozowana liczba uczniów dowożonych
od dnia 04.09.2023 r. – 27.06.2025 r.
1. Wykaz publicznych placówek oświatowych w gminie Sobótka:
1. Szkoła Podstawowa nr 1 w Sobótce ul. Świdnicka 20, 20a
2. Szkoła Podstawowa nr 2 w Sobótce ul. M. Skłodowskiej – Curie 19
3. Szkoła Podstawowa w Rogowie Sobóckim ul. Szkolna 7
4. Szkoła Podstawowa w Świątnikach ul. Parkowa 6
5. Przedszkole nr 1 w Sobótce ul. Świdnicka 49
. Prognozowana liczba uczniów dowożonych do placówek od 02.09.2024 r. – 27.06.2025 r. wynosi 240 osób.
4. Dowozy uczniów do wszystkich szkół przewidywane są na godzinę 8:00, z wyjątkiem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w
Świątnikach, gdzie zajęcia rozpoczynają się o godzinie 7:45.
5. Odwozy uczniów ze szkoły do domu przewidywane są w dwóch turach:
- ok. godz. 12:50 –13:30
- ok. godz. 14:40 –15:00

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 876757,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1112055,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 876757,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto Serwis Krzysztof Kowal, 55-080 Kąty Wrocławskie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8811232429

7.3.3) Ulica: ul. Spółdzielcza 19

7.3.4) Miejscowość: Kąty Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-080

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 876757,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2025-06-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.