eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiliczKOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO I JEGO DYSTRYBUCJA DLA TECHNIKUM LEŚNEGO W MILICZU IM.PROF. WŁADYSŁAWA JEDLIŃSKIEGO



Ogłoszenie z dnia 2025-07-07

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO I JEGO DYSTRYBUCJA
DLA TECHNIKUM LEŚNEGO W MILICZU IM.PROF. WŁADYSŁAWA JEDLIŃSKIEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Technikum Leśne w Miliczu im. prof. Władysława Jedlińskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020686967

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kasztelańska 1

1.5.2.) Miejscowość: Milicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713840718

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@tlmilicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tlmilicz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO I JEGO DYSTRYBUCJA
DLA TECHNIKUM LEŚNEGO W MILICZU IM.PROF. WŁADYSŁAWA JEDLIŃSKIEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2750de3c-568f-4ab1-96c0-59dc307f9c3b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00312170

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034638/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Kompleksowa dostawa gazu dla szkoły Technikum Leśnego w Miliczu im. prof. Władysława Jedlińskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2750de3c-568f-4ab1-96c0-59dc307f9c3b

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowaniaSposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych.


Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@tlmilicz.pl
(nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Tak

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Tak

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 03-343-2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 250000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego dla Technikum Leśnego w Miliczu im. prof. Władysława Jedlińskiego

4.2.6.) Główny kod CPV: 09123000-7 - Gaz ziemny

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

65210000-8 - Przesył gazu

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-10-01 do 2026-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Łączna cena brutto gazu i dystrybucji jest ceną oferty. Ceny należy podać w PLN

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednie uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie dostawy i dystrybucji gazu. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada:
• a) posiada aktualną koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami gazowymi, wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017r. poz. 202 z późn. zm.) – należy przedłożyć kopie aktualnej koncesji,
oraz
• posiada aktualną koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji paliwa gazowego (gazu ziemnego), wydanej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017r. poz. 202 z późn. zm.) – dotyczy Wykonawcy będącego właścicielem sieci dystrybucyjnej , do której przyłączone są instalacje znajdujące się w obiektach Technikum Leśnego w Miliczu– należy przedłożyć kopie aktualnej koncesji,

• posiadanie aktualnej generalnej umowy dystrybucyjnej zawartej z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego- Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o.o. - na świadczenie usług dystrybucyjnych gazu ziemnego na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczenia gazu – dotyczy Wykonawcy niebędącego właścicielem sieci dystrybucyjnej, do której przyłączone są instalacje znajdujące się w obiektach Technikum Leśnego w Miliczu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu gazem ziemnym, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
2. Aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - w przypadku wykonawców będących Operatorem Systemu Dystrybucyjnego lub oświadczenia wykonawcy o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji gazu ziemnego na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gazu ziemnego - w przypadku wykonawców nie będących Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wolumenu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 7 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu gazem ziemnym, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.
2. Aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - w przypadku wykonawców będących Operatorem Systemu Dystrybucyjnego lub oświadczenia wykonawcy o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji gazu ziemnego na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gazu ziemnego - w przypadku wykonawców nie będących Operatorem Systemu Dystrybucyjnego.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu gazem ziemnym, wydaną przez Prezesa
Urzędu Regulacji Energetyki.
2. Aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji gazu ziemnego, wydaną przez
Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki - w przypadku wykonawców będących Operatorem Systemu Dystrybucyjnego lub
oświadczenia wykonawcy o posiadaniu aktualnej umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług
dystrybucji gazu ziemnego na obszarze, na którym znajduje się miejsce odbioru gazu ziemnego - w przypadku
wykonawców nie będących Operatorem Systemu Dystrybucyjnego

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia
wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza w oświadczeniu informacje o tych
podwykonawcach.
Jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie, to oświadczenie to składa każdy z wykonawców występujących
wspólnie.
2. Pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy
wykonawcy wspólnie ubiegają się o takie zamówienie albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w
sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie.
3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie
której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z
uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
1) zmiana wysokości wynagrodzenia - w sytuacji:
a) zmiany przepisów prawa podatkowego mającej wpływ na wysokość podatku VAT, jeśli nastąpiła po upływie terminu
wyznaczonego na składanie ofert - Wykonawca doliczy do wynagrodzenia podatek VAT, zgodnie z przepisami
obowiązującymi w dniu wystawienia stosownych dokumentów finansowych. Strony dokonają odpowiedniej zmiany
wynagrodzenia umownego - dotyczy to wynagrodzenia za wykonanie tej części przedmiotu umowy, której w dniu zmiany
stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano;
b) zmiany przepisów prawa podatkowego mającej wpływ na wysokość podatku akcyzowego - w takim przypadku zmianie
podlegać będzie cena jednostkowa netto za przedmiot zamówienia w wysokości wynikającej ze zmiany stawki podatku
akcyzowego;
c) zmiany wynikającej z zatwierdzonej przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki stawek taryfowych Operatora Systemu
Biuletyn Zamówień Publicznych
Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
Ogłoszenie nr z dnia
Dystrybucyjnego - w takim przypadku zmianie będzie podlegała cena jednostkowa netto za przedmiot zamówienia w
wysokości wynikającej ze zmiany stawek taryfowych.
d) zamówień dodatkowych, udzielonych na skutek wydłużenia terminu realizacji umowy – w takim przypadku wysokość
wynagrodzenia zostanie powiększona o wartość zamówień dodatkowych z uwzględnieniem stawek podanych w Ofercie
Wykonawcy.
2) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian obowiązujących
przepisów prawnych dokonanych w trakcie realizacji umowy,
3) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy - Jeżeli Zamawiający w terminie 5-ciu (pięciu) dni roboczych od dnia otrzymania
informacji o zmianie/rezygnacji z podwykonawcy nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń, będzie się uważało, że
Zamawiający wyraził zgodę na zmianę podwykonawcy lub rezygnację z podwykonawcy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień umowy w innych, niż określone w ust. 2 niniejszego paragrafu w
sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy na warunkach określonych w ustawie – Prawo
zamówień publicznych Dz.U.2021.1129 z 20 stycznia 2022 r. o zmianie zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej
zmianie wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy, a także takich, których wprowadzenie na
etapie postępowania nie miałoby wpływu na zmianę kręgu podmiotów, które ubiegają się o to zamówienie lub
doprowadziłoby do wyboru innej oferty niż pierwotnie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-25 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 3. Otwarcie ofert następuje poprzez użycie mechanizmu do odszyfrowania ofert dostępnego na platformie EZamowienia. 1)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-25 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.