eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPrzygotowanie i druk gazetek dzielnicowych w 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i druk gazetek dzielnicowych w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-564b9306-d0b7-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowanie i druk gazetek dzielnicowych w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-564b9306-d0b7-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311607

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001987/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.36 Przygotowanie i druk gazetek dzielnicowych w 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232290

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 948590,33 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 213842,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy I Stare Miasto
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 17039,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy II Grzegórzki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 8944,44 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy III Prądnik Czerwony.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 11180,56 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy IV Prądnik Biały.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 49166,67 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy V Krowodrza.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 10222,22 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy VI Bronowice
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 12245,37 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy VII Zwierzyniec.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 15683,94 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy VIII Dębniki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 17250,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy IX Łagiewniki–Borek Fałęcki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 8944,44 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy X Swoszowice.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 2875,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy XI Podgórze Duchackie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 12032,41 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy XII Bieżanów-Prokocim.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 6388,89 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy XIII Podgórze.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 6517,44 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy XIV Czyżyny.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 5324,07 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy XV Mistrzejowice.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 9583,33 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy XVI Bieńczyce.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 12777,78 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy XVIII Nowa Huta.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.5.) Wartość części: 7666,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, w dniu 5 marca 2024 r., opublikował na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. na Platformie e-Zamówienia oraz dodatkowo w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Krakowa, dokumentację niniejszego postępowania, tj. Specyfikację Warunków Zamówienia wraz z załącznikami. W opublikowanych dokumentach znalazł się m.in. załącznik do Formularza Ofertowego „18.2024 Zał. nr 1A do FO - załącznik do wzoru umowy” oraz wzór umowy wraz z załącznikami dla części od 1 do 17 („18.2024 Zał. nr 6 do SWZ - załącznik do wzoru umowy”).
Zamawiający, w załączniku do wzoru umowy dla części 7 zamówienia, w tabeli „SPECYFIKACJA WYDAWNICTWA” wskazał, że przedmiotem zamówienia będzie druk gazetek dla Dzielnicy VII Zwierzyniec w liczbie 5 pojedynczych numerów, dodatkowo w tabeli „TERMINY EDYCJI I KALKULACJA CENOWA” Zamawiający wskazał w poz. 1-5 m.in. nakład i terminy realizacji poszczególnych wydań gazetek oraz w poz. 6 nakład i termin realizacji kalendarza.
Odmiennie jednak, w opublikowanym wraz z dokumentami postępowania i składanym wraz z Formularzem Ofertowym „załączniku do wzoru umowy – załącznik nr 1A do Formularza Ofertowego – wzór – CZĘŚĆ 7”, Zamawiający omyłkowo i błędnie wskazał w specyfikacji wydawnictwa „liczbę numerów: 4”. W konsekwencji rozbieżności zaistniałej z powodu dwóch różnych specyfikacji wydawnictw, należy uznać, że postępowanie – w części 7 zamówienia – obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego i na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy zostało unieważnione w tej jego części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13344,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32420,00 PLN

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, w dniu 5 marca 2024 r., opublikował na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. na Platformie e-Zamówienia oraz dodatkowo w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Krakowa dokumentację niniejszego postępowania, tj. Specyfikację Warunków Zamówienia wraz załącznikami. W opublikowanych dokumentach znalazł się m.in. załącznik do Formularza Ofertowego „18.2024 Zał. nr 1A do FO - załącznik do wzoru umowy” oraz wzór umowy wraz z załącznikami dla części od 1 do 17 („18.2024 Zał. nr 6 do SWZ - załącznik do wzoru umowy”).
Zamawiający, w załączniku do wzoru umowy dla części 11 zamówienia, w tabeli „SPECYFIKACJA WYDAWNICTWA” wskazał, że przedmiotem zamówienia będzie przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy XI Podgórze Duchackie „Liczba numerów: 5 (w tym 3 pojedyncze i 2 podwójne)”, dodatkowo w tabeli „TERMINY EDYCJI I KALKULACJA CENOWA” Zamawiający w poz. 3 i 5 wskazał, że będzie to „Gazetka numer podwójny”.
Odmiennie jednak, w opublikowanym wraz z dokumentami postępowania i składanym wraz z Formularzem Ofertowym „załączniku do wzoru umowy – załącznik nr 1A do Formularza Ofertowego – wzór – CZĘŚĆ 11”, Zamawiający wskazał omyłkowo i błędnie w tabeli TERMINY EDYCJI I KALKULACJA CENOWA w poz. 4, że gazetka zostanie wydana jako „Gazetka numer podwójny”, a nie pojedynczy.
W konsekwencji rozbieżności zaistniałej z powodu dwóch różnych specyfikacji wydawnictw, należy uznać, że postępowanie – w części 11 zamówienia – obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego i na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy zostało unieważnione w tej jego części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11210,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31428,00 PLN

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, w dniu 5 marca 2024 r., opublikował na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. na Platformie e-Zamówienia oraz dodatkowo w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Krakowa dokumentację niniejszego postępowania, tj. Specyfikację Warunków Zamówienia wraz załącznikami. W opublikowanych dokumentach znalazł się m.in. załącznik do Formularza Ofertowego „18.2024 Zał. nr 1A do FO - załącznik do wzoru umowy” oraz wzór umowy wraz z załącznikami dla części od 1 do 17 („18.2024 Zał. nr 6 do SWZ - załącznik do wzoru umowy”).
Zamawiający, w załączniku do wzoru umowy dla części 17 zamówienia, jako inne czynności będące przedmiotem zamówienia, wskazał: „Pakowanie gazetek w paczkach po 100 szt.”
Odmiennie jednak, w opublikowanym wraz z dokumentami postępowania i składanym wraz z Formularzem Ofertowym „załączniku do wzoru umowy – załącznik nr 1A do Formularza Ofertowego – wzór – CZĘŚĆ 17” Zamawiający omyłkowo i błędnie wskazał, jako inne czynności będące przedmiotem zamówienia: „Pakowanie gazetek w paczkach po 250 szt.”
W konsekwencji rozbieżności zaistniałej z powodu dwóch różnych specyfikacji wydawnictw, należy uznać, że postępowanie – w części 17 zamówienia – obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego i na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy zostało unieważnione w tej jego części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6679,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11600,00 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Przedmiotowe ogłoszenie o wyniku postępowania dotyczy: części 1, 7 oraz 17 zamówienia.
2. Ogłoszenie o wyniku postępowania dla pozostałych części (tj. 1-6, 8-10 oraz 12-16) zostanie sporządzone po udzieleniu zamówienia w tych częściach zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.