Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00232290/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-05
- 2024/BZP 00241059/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-12
- 2024/BZP 00346640/01 - Wynik z dnia 2024-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowanie i druk gazetek dzielnicowych w 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-564b9306-d0b7-11ee-a3b5-e25d731b0da91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie i druk gazetek dzielnicowych w 2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-564b9306-d0b7-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311607
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001987/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.36 Przygotowanie i druk gazetek dzielnicowych w 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00232290
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.18.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 948590,33 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 213842,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy I Stare Miasto2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 17039,64 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy II Grzegórzki.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 8944,44 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy III Prądnik Czerwony.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 11180,56 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy IV Prądnik Biały.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 49166,67 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy V Krowodrza.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 10222,22 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy VI Bronowice2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 12245,37 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy VII Zwierzyniec.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 15683,94 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy VIII Dębniki.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 17250,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy IX Łagiewniki–Borek Fałęcki.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 8944,44 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy X Swoszowice.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 2875,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy XI Podgórze Duchackie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 12032,41 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy XII Bieżanów-Prokocim.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 6388,89 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy XIII Podgórze.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 6517,44 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy XIV Czyżyny.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 5324,07 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy XV Mistrzejowice.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 9583,33 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest druk gazetek dla Dzielnicy XVI Bieńczyce.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 12777,78 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy XVIII Nowa Huta.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikiem stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane
4.5.5.) Wartość części: 7666,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, w dniu 5 marca 2024 r., opublikował na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. na Platformie e-Zamówienia oraz dodatkowo w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Krakowa, dokumentację niniejszego postępowania, tj. Specyfikację Warunków Zamówienia wraz z załącznikami. W opublikowanych dokumentach znalazł się m.in. załącznik do Formularza Ofertowego „18.2024 Zał. nr 1A do FO - załącznik do wzoru umowy” oraz wzór umowy wraz z załącznikami dla części od 1 do 17 („18.2024 Zał. nr 6 do SWZ - załącznik do wzoru umowy”).
Zamawiający, w załączniku do wzoru umowy dla części 7 zamówienia, w tabeli „SPECYFIKACJA WYDAWNICTWA” wskazał, że przedmiotem zamówienia będzie druk gazetek dla Dzielnicy VII Zwierzyniec w liczbie 5 pojedynczych numerów, dodatkowo w tabeli „TERMINY EDYCJI I KALKULACJA CENOWA” Zamawiający wskazał w poz. 1-5 m.in. nakład i terminy realizacji poszczególnych wydań gazetek oraz w poz. 6 nakład i termin realizacji kalendarza.
Odmiennie jednak, w opublikowanym wraz z dokumentami postępowania i składanym wraz z Formularzem Ofertowym „załączniku do wzoru umowy – załącznik nr 1A do Formularza Ofertowego – wzór – CZĘŚĆ 7”, Zamawiający omyłkowo i błędnie wskazał w specyfikacji wydawnictwa „liczbę numerów: 4”. W konsekwencji rozbieżności zaistniałej z powodu dwóch różnych specyfikacji wydawnictw, należy uznać, że postępowanie – w części 7 zamówienia – obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego i na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy zostało unieważnione w tej jego części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13344,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32420,00 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, w dniu 5 marca 2024 r., opublikował na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. na Platformie e-Zamówienia oraz dodatkowo w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Krakowa dokumentację niniejszego postępowania, tj. Specyfikację Warunków Zamówienia wraz załącznikami. W opublikowanych dokumentach znalazł się m.in. załącznik do Formularza Ofertowego „18.2024 Zał. nr 1A do FO - załącznik do wzoru umowy” oraz wzór umowy wraz z załącznikami dla części od 1 do 17 („18.2024 Zał. nr 6 do SWZ - załącznik do wzoru umowy”).
Zamawiający, w załączniku do wzoru umowy dla części 11 zamówienia, w tabeli „SPECYFIKACJA WYDAWNICTWA” wskazał, że przedmiotem zamówienia będzie przygotowanie i druk gazetek dla Dzielnicy XI Podgórze Duchackie „Liczba numerów: 5 (w tym 3 pojedyncze i 2 podwójne)”, dodatkowo w tabeli „TERMINY EDYCJI I KALKULACJA CENOWA” Zamawiający w poz. 3 i 5 wskazał, że będzie to „Gazetka numer podwójny”.
Odmiennie jednak, w opublikowanym wraz z dokumentami postępowania i składanym wraz z Formularzem Ofertowym „załączniku do wzoru umowy – załącznik nr 1A do Formularza Ofertowego – wzór – CZĘŚĆ 11”, Zamawiający wskazał omyłkowo i błędnie w tabeli TERMINY EDYCJI I KALKULACJA CENOWA w poz. 4, że gazetka zostanie wydana jako „Gazetka numer podwójny”, a nie pojedynczy.
W konsekwencji rozbieżności zaistniałej z powodu dwóch różnych specyfikacji wydawnictw, należy uznać, że postępowanie – w części 11 zamówienia – obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego i na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy zostało unieważnione w tej jego części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11210,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31428,00 PLN
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający, w dniu 5 marca 2024 r., opublikował na stronie internetowej prowadzonego postępowania, tj. na Platformie e-Zamówienia oraz dodatkowo w Biuletynie Informacji Publicznej Miasta Krakowa dokumentację niniejszego postępowania, tj. Specyfikację Warunków Zamówienia wraz załącznikami. W opublikowanych dokumentach znalazł się m.in. załącznik do Formularza Ofertowego „18.2024 Zał. nr 1A do FO - załącznik do wzoru umowy” oraz wzór umowy wraz z załącznikami dla części od 1 do 17 („18.2024 Zał. nr 6 do SWZ - załącznik do wzoru umowy”).
Zamawiający, w załączniku do wzoru umowy dla części 17 zamówienia, jako inne czynności będące przedmiotem zamówienia, wskazał: „Pakowanie gazetek w paczkach po 100 szt.”
Odmiennie jednak, w opublikowanym wraz z dokumentami postępowania i składanym wraz z Formularzem Ofertowym „załączniku do wzoru umowy – załącznik nr 1A do Formularza Ofertowego – wzór – CZĘŚĆ 17” Zamawiający omyłkowo i błędnie wskazał, jako inne czynności będące przedmiotem zamówienia: „Pakowanie gazetek w paczkach po 250 szt.”
W konsekwencji rozbieżności zaistniałej z powodu dwóch różnych specyfikacji wydawnictw, należy uznać, że postępowanie – w części 17 zamówienia – obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego i na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy zostało unieważnione w tej jego części.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6679,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11600,00 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Ogłoszenie o wyniku postępowania dla pozostałych części (tj. 1-6, 8-10 oraz 12-16) zostanie sporządzone po udzieleniu zamówienia w tych częściach zamówienia.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie analizy hydrologicznej dla województwa małopolskiego
- Dostawa rękawiczek medycznych.
- Świadczenie usług systemu wydruku podążającego wraz z zapewnieniem urządzeń drukujących dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie
- Najem 4 urządzeń wielofunkcyjnych kolorowych A3 z systemem identyfikacji użytkowników za pomocą kart zbliżeniowych na okres 60 miesięcy.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie w zakresie ppoż.
- Świadczenie usług kompleksowej obsługi Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie w zakresie ppoż.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi druku Polskiego Słownika Biograficznego
- Świadczenie usług systemu wydruku podążającego wraz z zapewnieniem urządzeń drukujących dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych dla WFOŚiGW w Poznaniu
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.