Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00230249/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
- 2025/BZP 00249372/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa podziemnych zbiorników na wodę do celów przeciwpożarowych w Leśnictwach Drogosław, Tupadły oraz Załachowo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Szubin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szubin Wieś 52
1.5.2.) Miejscowość: Szubin-Wieś
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-200
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karolina.klaja@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szubin.torun.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/67116/summary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa podziemnych zbiorników na wodę do celów przeciwpożarowych w Leśnictwach Drogosław, Tupadły oraz Załachowo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-131aead7-0322-4525-8286-6f0633039a79
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00311486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00007170/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 przebudowa PCW w L. Drogosław
1.1.4 przebudowa PCW w L. Załachowo
1.1.5 przebudowa PCW. w L. Tupadły
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00230249
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z objęciem obowiązków kierownika budowy polegających na budowie punktu czerpania wody do ochrony przeciwpożarowej lasu, na który składają się podziemny zbiornik na wodę o pojemności 50 m3 wraz z infrastrukturą techniczną.Część 1 zamówienia – Budowa podziemnego zbiornika na wodę do celów przeciwpożarowych w Leśnictwie Drogosław nr dz. ew. 3188/5 i 3220/1 obręb ew. Obórznia, gmina Łabiszyn.
Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie utwardzonego placu manewrowego dla każdego z punktów z przebudową dróg dojazdowych do obsługi komunikacyjnej pojazdów strażackich.
Ogólny zakres zamówienia obejmuje:
wykonanie wykopu,
wykonanie podbudowy pod fundament
wykonanie zbrojonej płyty fundamentowej pod zbiornik,
osadzenie i montaż prefabrykowanego zbiornika wykonanego z tworzywa sztucznego (polietylen) wraz z elementami takimi jak: przyłącze ssawne z nasadą typu 110, właz, rura wentylacyjna, drabinka, kołnierz włazowy, barierka zabezpieczająca, tabliczka informacyjna
montaż stalowych opasek kotwiących,
zasypanie zbiornika
wykonanie drenażu obwodowego z rury karbowanej wraz z obsypką żwirową oraz studnią drenarską 425 mm,
przebudowa placu manewrowego wraz z fragmentem drogi dojazdowej, z wykorzystaniem istniejących utwardzeń – o łącznej grubości warstwy kruszywa betonowego min. 20 cm.
geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 172873,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z objęciem obowiązków kierownika budowy polegających na budowie punktu czerpania wody do ochrony przeciwpożarowej lasu, na który składają się podziemny zbiornik na wodę o pojemności 50 m3 wraz z infrastrukturą techniczną.Część 2 zamówienia – Budowa podziemnego zbiornika na wodę do celów przeciwpożarowych w Leśnictwie Tupadły nr dz. ew. 3180 obręb ew. Rozstrzębowo, gmina Kcynia.
Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie utwardzonego placu manewrowego dla każdego z punktów z przebudową dróg dojazdowych do obsługi komunikacyjnej pojazdów strażackich.
Ogólny zakres zamówienia obejmuje:
wykonanie wykopu,
wykonanie podbudowy pod fundament
wykonanie zbrojonej płyty fundamentowej pod zbiornik,
osadzenie i montaż prefabrykowanego zbiornika wykonanego z tworzywa sztucznego (polietylen) wraz z elementami takimi jak: przyłącze ssawne z nasadą typu 110, właz, rura wentylacyjna, drabinka, kołnierz włazowy, barierka zabezpieczająca, tabliczka informacyjna
montaż stalowych opasek kotwiących,
zasypanie zbiornika
wykonanie drenażu obwodowego z rury karbowanej wraz z obsypką żwirową oraz studnią drenarską 425 mm,
przebudowa placu manewrowego wraz z fragmentem drogi dojazdowej, z wykorzystaniem istniejących utwardzeń – o łącznej grubości warstwy kruszywa betonowego min. 20 cm.
geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 164312,47 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z objęciem obowiązków kierownika budowy polegających na budowie punktu czerpania wody do ochrony przeciwpożarowej lasu, na który składają się podziemny zbiornik na wodę o pojemności 50 m3 wraz z infrastrukturą techniczną.Część 3 zamówienia – Budowa podziemnego zbiornika na wodę do celów przeciwpożarowych w Leśnictwie Załachowo nr dz. ew. 3307 obręb ew. Załachowo, gmina Łabiszyn.
Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie utwardzonego placu manewrowego dla każdego z punktów z przebudową dróg dojazdowych do obsługi komunikacyjnej pojazdów strażackich.
wykonanie wykopu,
wykonanie podbudowy pod fundament
wykonanie zbrojonej płyty fundamentowej pod zbiornik,
osadzenie i montaż prefabrykowanego zbiornika wykonanego z tworzywa sztucznego (polietylen) wraz z elementami takimi jak: przyłącze ssawne z nasadą typu 110, właz, rura wentylacyjna, drabinka, kołnierz włazowy, barierka zabezpieczająca, tabliczka informacyjna
montaż stalowych opasek kotwiących,
zasypanie zbiornika
wykonanie drenażu obwodowego z rury karbowanej wraz z obsypką żwirową oraz studnią drenarską 425 mm,
przebudowa placu manewrowego wraz z fragmentem drogi dojazdowej, z wykorzystaniem istniejących utwardzeń – o łącznej grubości warstwy kruszywa betonowego min. 20 cm.
geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 177116,48 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 534435,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma HandlowoBudowlana Jolanta Broda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621191536
7.3.4) Miejscowość: Zielonowo
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Budowlana Jolanta Broda
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Budowlana Jolanta Broda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-07 do 2025-11-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 525579,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma HandlowoBudowlana Jolanta Broda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621191536
7.3.4) Miejscowość: Zielonowo
7.3.5) Kod pocztowy: 89-200
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Budowlana Jolanta Broda
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Budowlana Jolanta Broda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-07 do 2025-11-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 511557,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma HandlowoBudowlana Jolanta Broda
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621191536
7.3.4) Miejscowość: Zielonowo
7.3.5) Kod pocztowy: 89-200
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Budowlana Jolanta Broda
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Budowlana Jolanta Broda
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-07 do 2025-11-038.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SZUBIN-WIEŚ
więcej: przetargi SZUBIN-WIEŚ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku zlokalizowanego w Zdzieszowicach przy ul. Góry Św. Anny 21A realizowana w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Utworzenie Środowiskowego Domu Samopomocy w Zdzieszowicach
- Przebudowa, rozbudowa i remont budynku świetlicy w miejscowości Cięćk
- Budowa szatni kontenerowych przy bosku sportowym w Rychnowie - II postępowanie
- ,,Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 74 w miejscowości Chlebowo- Etap I"
- Dok. proj. oraz roboty budowl., zw. z dostos. bud. przy ul. Wielkopolskiej 70/72 w Łodzi do akt. przep. p.poż. i budowl.-zad. Dostosowanie budynków zarządzanych przez ZNWŁ do obowiązujących przepisów
- TERMOMODERNIZACJA ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWOŚCI TRZCIANO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.