Ogłoszenie z dnia 2021-12-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00238320/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-20
- 2021/BZP 00258063/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa promenady na odcinku od skrzyżowania ul. gen. Wł. Sikorskiego z ul. A. Fredry do OW Arka i Ekoparku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Kołobrzeg
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 13
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 35 51 510
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.kolobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolobrzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/umkolobrzeg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa promenady na odcinku od skrzyżowania ul. gen. Wł. Sikorskiego z ul. A. Fredry do OW Arka i Ekoparku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ccf2d29-3002-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00311336
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000480/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Przebudowa promenady na odcinku od skrzyżowania ul. gen. Wł. Sikorskiego z ul. A. Fredry do OW Arka i Ekoparku - roboty budowlane
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 oraz Rządowy Fundusz Inwestycji Lokalnych2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00238320/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ.271.32.2021.I
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 12783631,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia zawiera:
1. Nawierzchnie, oświetlenie, odwodnienie i uzbrojenie podziemne
2. Budowa przyłączy do sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej
3. Strefa mycia stóp i zdrój uliczny – budowa przyłączy sieci wodociągowej i kanalizacji deszczowej
4. Fontanna nr 2
5. Kanał technologiczny
6. Zagospodarowanie strefy wejścia na plażę przy ul. Wschodniej
7. Zagospodarowanie terenu i elementy małej architektury
8. Tablice informacyjne
9. Obsługa geodezyjna i geologiczna budowy i dokumentacja powykonawcza
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16923570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18320011,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16923570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMAR Kazimierz Domaracki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330995705
7.3.3) Ulica: Tatów 3
7.3.4) Miejscowość: Biesiekierz
7.3.5) Kod pocztowy: 76-039
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca wykona część zamówienia w zakresie ułożenia nawierzchni z płyt kamiennych.
KRAL Sp. z o.o. ul. Żeligowskiego 32/34 90-643 Łódź
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE KAZIMIERZ DOMARACKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE KAZIMIERZ DOMARACKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16923570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - budynek Przedszkola Miejskiego nr 10 w Kołobrzegu
- Dostawa wyposażenia: mebli do przebudowanych pomieszczeń
- DOSTAWA NOWEGO SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO TYPU KONTENER Z WINDĄ ZAŁADUNKOWĄ
- Zakup ambulansu z wyposażeniem
- Wykonanie obsady i utrzymanie roślinności wzdłuż Alei I Armii Wojska Polskiego w Kołobrzegu
- Dostawa sprzętu medycznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe MSWiA w Kołobrzegu z podziałem na 3 zadania
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty na rowach w ramach operacji Scalanie gruntów na terenie: 1)ob.ew. Gródczanki, j.ew. Pietrowice Wlk 2)ob.ew. Owsiszcze i N.Wioska, j.ew. Krzy-ce 3)ob.ew. Pawłów i Żerdziny, j.ew. Pietrowice Wlk
- Budowa sieci wodociągowej na terenie miejscowości Kowalskie, Żelowice, Stachów, Prusy, Edwardów oraz Błotnica w gminie Kondratowice
- SVA/4620-255/2025: Przebudowa zewnętrznej instalacji odbiorczej na terenie kompl. wojsk. w m. Giżycko
- Rozbudowa ulicy Szosa Supraska w Grabówce wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- Wykonanie przebudowy układu przełączania energetycznego zasilania rezerwowego w budynku Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Olsztynie przy ul. Dworcowej 1A.
- Rozbudowa drogi gminnej - ulicy Matejki w Słomnikach
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.