Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00181627/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: Architektoniczno-konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://otwock.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: Architektoniczno-konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ab2e42b-ddb3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00311009
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181627
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.22.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 247235,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zakres i opis przedmiotu zamówienia:1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
w branżach:
a) architektoniczno-konstrukcyjnej,
nad robotami budowlanymi przy realizacji zadania budżetowego pn.: „Budowa nowoczesnego schroniska dla zwierząt w Otwocku”. Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje prace projektowe i roboty budowlane.
2) Zakres robót ujęty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i Koncepcji Architektonicznej.
3) Wymagania w stosunku do Inspektora Nadzoru:
• branża architektoniczno-konstrukcyjna/koordynator/ - uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń- upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Wykonawca może wskazać w ofercie osobę, którą może zastępować Inspektora nadzoru, spełniającą wymagania stawiane Inspektorowi nadzoru.
2) Do zadań Inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało w szczególności :
• reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją budowlaną projektową, obowiązującymi normami, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej,
• sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
• sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych robót i przekazywanie ich do użytkowania;
• potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy.
• sprawdzanie projektów budowalnych i wykonawczych.
4) Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej
i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.5.) Wartość części: 109674,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III. Opis przedmiotu zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: Architektoniczno-konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych nad robotami budowlanymi przy realizacji zadania budżetowego pn.: „Budowa nowoczesnego schroniska dla zwierząt w Otwocku”. Zadanie ma być realizowane dwuetapowo, tj. w I etapie ma być opracowana dokumentacja projektowa z uzyskaniem pozwolenia na budowę natomiast II etap przewiduje budowę schroniska dla zwierząt.
2. Zakres i opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
w branżach:
b) instalacji sanitarnych,
nad robotami budowlanymi przy realizacji zadania budżetowego pn.: „Budowa nowoczesnego schroniska dla zwierząt w Otwocku”. Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje prace projektowe i roboty budowlane.
2) Zakres robót ujęty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i Koncepcji Architektonicznej.
3) Wymagania w stosunku do Inspektora Nadzoru:
• branża instalacje sanitarne - uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń- upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Wykonawca może wskazać w ofercie osobę, którą może zastępować Inspektora nadzoru, spełniającą wymagania stawiane Inspektorowi nadzoru.
2) Do zadań Inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało w szczególności :
• reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją budowlaną projektową, obowiązującymi normami, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej,
• sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
• sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych robót i przekazywanie ich do użytkowania;
• potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy.
• sprawdzanie projektów budowalnych i wykonawczych.
4) Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej
i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 68780,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III. Opis przedmiotu zamówienia:1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: Architektoniczno-konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych nad robotami budowlanymi przy realizacji zadania budżetowego pn.: „Budowa nowoczesnego schroniska dla zwierząt w Otwocku”. Zadanie ma być realizowane dwuetapowo, tj. w I etapie ma być opracowana dokumentacja projektowa z uzyskaniem pozwolenia na budowę natomiast II etap przewiduje budowę schroniska dla zwierząt.
2. Zakres i opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
w branżach:
c) instalacji elektrycznych,
nad robotami budowlanymi przy realizacji zadania budżetowego pn.: „Budowa nowoczesnego schroniska dla zwierząt w Otwocku”. Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje prace projektowe i roboty budowlane.
2) Zakres robót ujęty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i Koncepcji Architektonicznej.
3) Wymagania w stosunku do Inspektora Nadzoru:
• branża instalacje elektryczne - uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń- upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Wykonawca może wskazać w ofercie osobę, którą może zastępować Inspektora nadzoru, spełniającą wymagania stawiane Inspektorowi nadzoru.
2) Do zadań Inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało w szczególności :
• reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją budowlaną projektową, obowiązującymi normami, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej,
• sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
• sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych robót i przekazywanie ich do użytkowania;
• potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy.
• sprawdzanie projektów budowalnych i wykonawczych.
4) Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej
i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 68780,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36285,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70110,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70110,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nabla Projekt Breza Łukasz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791999977
7.3.3) Ulica: Majowa 57
7.3.4) Miejscowość: Otwock
7.3.5) Kod pocztowy: 05-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70110,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-01Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23985,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMPACT PROJEKT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252676863
7.3.3) Ulica: Cmielna 2 lok. 31
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-020
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-01INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- "Dostawa ciekłego argonu wraz z dzierżawą niezbędnej infrastruktury"
- Dostawa gazów wraz z transportem i dzierżawą butli do NCBJ OR POLATOM w ciągu 3 lat - 3 części
- Modernizacja pieszo-rowerowego obiektu mostowego na rzece Świder zlokalizowanego na granicy Józefowa i Otwocka
- Dostawa 1000g izotopu wzbogaconego Te-130 w postaci ditlenku telluru Te-130 (TeO2) do NCBJ Ośrodka Radioizotopów POLATOM
- Odnowienie usług aktualizacji, wsparcia i serwisu dla wykorzystywanego sprzętu zabezpieczeń firewall
- Remont instalacji oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Remont pomieszczeń oddziału rehabilitacji zlokalizowanej na drugim piętrze budynku "B" w Szpitalu Powiatowym w Międzyrzecu Podl.
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Odnawialne źródła energii w gminie Kamieńsk - edycja III"
- Pełnienie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania pt. "Zwiększenie efektywności energetycznej poznańskich placówek oświatowych. Kompleksowa termomodernizacja wybranych obiektów oświatowych"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rozbudowa drogi powiatowej nr 1438G w miejscowości Bolszewo na odcinku długości ok. 1,1 km"
- Wykonanie (...) dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego (....) Rozbudowa i przebudowa budynku szkoły w ZS nr 1 im. S. Staszica wraz z budową siedziby Poradni (...)
- Kompleksowe pełnienie nadzoru inwestycyjnego w podziale na trzy zadania
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.