eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockPrzedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: Architektoniczno-konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: Architektoniczno-konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://otwock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: Architektoniczno-konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ab2e42b-ddb3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00311009

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00181627

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.22.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 247235,78 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres i opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
w branżach:
a) architektoniczno-konstrukcyjnej,
nad robotami budowlanymi przy realizacji zadania budżetowego pn.: „Budowa nowoczesnego schroniska dla zwierząt w Otwocku”. Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje prace projektowe i roboty budowlane.
2) Zakres robót ujęty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i Koncepcji Architektonicznej.
3) Wymagania w stosunku do Inspektora Nadzoru:
• branża architektoniczno-konstrukcyjna/koordynator/ - uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń- upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Wykonawca może wskazać w ofercie osobę, którą może zastępować Inspektora nadzoru, spełniającą wymagania stawiane Inspektorowi nadzoru.
2) Do zadań Inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało w szczególności :
• reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją budowlaną projektową, obowiązującymi normami, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej,
• sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
• sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych robót i przekazywanie ich do użytkowania;
• potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy.
• sprawdzanie projektów budowalnych i wykonawczych.
4) Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej
i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 109674,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: Architektoniczno-konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych nad robotami budowlanymi przy realizacji zadania budżetowego pn.: „Budowa nowoczesnego schroniska dla zwierząt w Otwocku”. Zadanie ma być realizowane dwuetapowo, tj. w I etapie ma być opracowana dokumentacja projektowa z uzyskaniem pozwolenia na budowę natomiast II etap przewiduje budowę schroniska dla zwierząt.
2. Zakres i opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
w branżach:
b) instalacji sanitarnych,
nad robotami budowlanymi przy realizacji zadania budżetowego pn.: „Budowa nowoczesnego schroniska dla zwierząt w Otwocku”. Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje prace projektowe i roboty budowlane.
2) Zakres robót ujęty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i Koncepcji Architektonicznej.
3) Wymagania w stosunku do Inspektora Nadzoru:
• branża instalacje sanitarne - uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń- upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.

Wykonawca może wskazać w ofercie osobę, którą może zastępować Inspektora nadzoru, spełniającą wymagania stawiane Inspektorowi nadzoru.
2) Do zadań Inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało w szczególności :
• reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją budowlaną projektową, obowiązującymi normami, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej,
• sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
• sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych robót i przekazywanie ich do użytkowania;
• potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy.
• sprawdzanie projektów budowalnych i wykonawczych.
4) Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej
i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 68780,49 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branżach: Architektoniczno-konstrukcyjnej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych nad robotami budowlanymi przy realizacji zadania budżetowego pn.: „Budowa nowoczesnego schroniska dla zwierząt w Otwocku”. Zadanie ma być realizowane dwuetapowo, tj. w I etapie ma być opracowana dokumentacja projektowa z uzyskaniem pozwolenia na budowę natomiast II etap przewiduje budowę schroniska dla zwierząt.
2. Zakres i opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego
w branżach:
c) instalacji elektrycznych,
nad robotami budowlanymi przy realizacji zadania budżetowego pn.: „Budowa nowoczesnego schroniska dla zwierząt w Otwocku”. Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje prace projektowe i roboty budowlane.
2) Zakres robót ujęty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i Koncepcji Architektonicznej.
3) Wymagania w stosunku do Inspektora Nadzoru:
• branża instalacje elektryczne - uprawnienia budowlane do kierowania, nadzorowania i kontrolowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń- upoważniające do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie.
Wykonawca może wskazać w ofercie osobę, którą może zastępować Inspektora nadzoru, spełniającą wymagania stawiane Inspektorowi nadzoru.
2) Do zadań Inspektora nadzoru inwestorskiego będzie należało w szczególności :
• reprezentowanie Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją budowlaną projektową, obowiązującymi normami, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej,
• sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.
• sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, przygotowanie i udział w czynnościach odbioru wykonanych robót i przekazywanie ich do użytkowania;
• potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy.
• sprawdzanie projektów budowalnych i wykonawczych.
4) Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej
i sztuki budowlanej, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na warunkach ustalonych z Wykonawcą na podstawie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 68780,49 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36285,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 70110,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70110,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nabla Projekt Breza Łukasz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791999977

7.3.3) Ulica: Majowa 57

7.3.4) Miejscowość: Otwock

7.3.5) Kod pocztowy: 05-400

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70110,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-01

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23985,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMPACT PROJEKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252676863

7.3.3) Ulica: Cmielna 2 lok. 31

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-020

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.