Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00304835/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-29
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonywanie bieżących prac remontowych o charak. elektroenergetycznym w nieruchomościach PGK Sp. z o. o. w Koszalinie, ul. Komunalna 5 i pilnych robót elektroenergetycznych ”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330253984
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Komunalna 5
1.4.2.) Miejscowość: Koszalin
1.4.3.) Kod pocztowy: 75-724
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: pgk@pgkkoszalin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkkoszalin.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00310979
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-05-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00304835
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Informacje dla Wykonawców 1) Wymagany minimalny okres gwarancji na zlecane jednostkowo roboty realizowane w ramach niniejszego postępowania - 24 miesiące na bieżące prace remontowe i stałą konserwacje o charakterze elektroenergetycznym oraz 24 miesiące na wykonanie pilnych robót elektroenergetycznych.2) Maksymalna wartość wynagrodzenia, którą Wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy to 500.000,00zł netto przez okres obowiązywania umowy tj. jeden rok od zawarcia umowy.
3) Całkowita wartość wynagrodzenia może zostać zmniejszona z przyczyn wynikających z potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający nie wymaga, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 641 z późn. zm.) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zrezygnowania z 50 % wartości realizacji zamówienia, przy czym maksymalne zobowiązanie Zamawiającego wynikające
z umowy nie przekroczy kwoty netto 307.500,00 zł.Informacje o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.1. Wykonawca przed podpisaniem umowy na wezwanie Zamawiającego przedłoży:
• umowę regulującą współpracę – w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;• informację dotyczącą wartości netto przedmiotowego zamówienia; Uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego kierownika budowy; Umowę ubezpieczenia OC w ramach prowadzonej przez siebie działalności na kwotę co najmniej 300.000,00 zł obowiązującą w okresie trwania umowy. Aktualny wpis do rejestru BDO.
Po zmianie:
Informacje dla Wykonawców 1) Wymagany minimalny okres gwarancji na zlecane jednostkowo roboty realizowane w ramach niniejszego postępowania - 24 miesiące na bieżące prace remontowe i stałą konserwacje o charakterze elektroenergetycznym oraz 24 miesiące na wykonanie pilnych robót elektroenergetycznych.2) Maksymalna wartość wynagrodzenia, którą Wykonawca może uzyskać w okresie realizacji umowy to 500.000,00zł netto przez okres obowiązywania umowy tj. 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
3) Całkowita wartość wynagrodzenia może zostać zmniejszona z przyczyn wynikających z potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający nie wymaga, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy PZP, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 641 z późn. zm.) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zrezygnowania z 50 % wartości realizacji zamówienia, przy czym maksymalne zobowiązanie Zamawiającego wynikające
z umowy nie przekroczy kwoty netto 307.500,00 zł.Informacje o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.1. Wykonawca przed podpisaniem umowy na wezwanie Zamawiającego przedłoży:
• umowę regulującą współpracę – w przypadku złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;• informację dotyczącą wartości netto przedmiotowego zamówienia; Uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego kierownika budowy; Umowę ubezpieczenia OC w ramach prowadzonej przez siebie działalności na kwotę co najmniej 300.000,00 zł obowiązującą w okresie trwania umowy. Aktualny wpis do rejestru BDO.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa dziewięciu nowych pływaków awaryjnego wodowania PG-1300 do śmigłowca W3 WARM eksploatowanego w GL Darłowo.
- "Remont klap najazdowych na moście zwodzonym w m. Dziwnów w ciągu DW 102"
- Dostawa noży do kosiarek bijakowych i frezarki do pni dla RDW w Gryficach
- Usługa wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania: Juniper i Backbox
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 163 (ul. Kołobrzeska) w m. Białogard
- Przebudowa DW 113 m. Mosty
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zmiana sposobu użytkowania poddasza na funkcję biblioteki i świetlicy, rozbudowa poddasza i budowa platformy dla niepełnosprawnych w budynku OSP Małogoszcz
- Remont szatni w Szkole Podstawowej nr 4 w Rawie Mazowieckiej
- Modernizacja sieci strukturalnej w budynkach Oddziału ZUS w Jaśle. Modernizacja sieci strukturalnej - O/Jasło, ul. Rynek
- "Modernizacja oświetlenia na terenie Gminy Polanów"
- Wykonanie oświetlenia boiska do piłki nożnej o natężeniu 500Ix ze sterowaniem z możliwością obniżenia do 300Ix - Rozwój kultury fizycznej i sportu
- Wykonanie robót budowlanych polegających na naprawie elewacji zewnętrznych, ścian wewnętrznych oraz schodów ewakuacyjnych na 4 pływalniach Bydgoskiego Centrum Sportu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.