eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Budowa siedziby dla SPZOZ Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu, w skład której wchodzi stacja Pogotowia Ratunkowego dla 8 zespołów ratunkowych oraz część administracyjno-techniczno-usługowa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa siedziby dla SPZOZ Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu, w skład której wchodzi stacja Pogotowia Ratunkowego dla 8 zespołów ratunkowych oraz część administracyjno-techniczno-usługowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPZOZ Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271998066

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Teatralna 9

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 3636032

1.5.8.) Numer faksu: 32 3636002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@rprsosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rprsosnowiec.bip.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa siedziby dla SPZOZ Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu, w skład której wchodzi stacja Pogotowia Ratunkowego dla 8 zespołów ratunkowych oraz część administracyjno-techniczno-usługowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f7bb0817-1eca-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310870

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00330465/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa siedziby dla SPZOZ Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu, w skład której wchodzi stacja Pogotowia Ratunkowego dla 8 zespołów ratunkowych oraz część administracyjno-techniczno-usługowa

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://rprsosnowiec.bip.gov.pl/publiccontracts/view/37792

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: - poczta elektroniczna: zamowienia@rprsosnowiec.pl (Pytania / Wyjaśnienia do SWZ,Ogłoszenia, Informacje dotyczące postępowania)
- miniPortalu (szyfrowanie oferty) pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/;
- ePUAPu (przesłanie / wycofanie oferty) pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odpowiedzi na pytania do SWZ, złożone poprzez ePUAP, pocztą elektroniczną.

Wykonawca, zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”.

Adres strony internetowej:
https://rprsosnowiec.bip.gov.pl/publiccontracts/view/37792

Szczegółowy opis środków komunikacji elektronicznej jest zawarty w SWZ Rozdział I Ust 3

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wykonawca jest zobowiązany, w związku z udziałem w postępowaniu, do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i związanych z udziałem w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
• obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego;
• obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.

Szczegółowe informacje zawarte są w załączniku nr 5 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 06/ZP/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa siedziby dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu, w skład której wchodzi stacja Pogotowia Ratunkowego dla 8 zespołów ratunkowych oraz część administracyjno-techniczno-usługowa w formule: Zaprojektuj i wybuduj

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w SWZ Rozdział II Ust.1

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1/ Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
a) „Cena” – C (60%);
Oferta może otrzymać maksymalnie 60 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium ceny.

C = (Cena najtańszej oferty / Cena badanej oferty) x 100 pkt


b) „Doświadczenie kierownika budowy deklarowanego do realizacji zamówienia” – DkB (40%)
Oferta może otrzymać maksymalnie 40 pkt (1% = 1 pkt) w zakresie kryterium doświadczenie kierownika budowy deklarowanego do realizacji zamówienia.
Oferty będą oceniane metodą punktową w skali 100-punktowej przez komisję przetargową.
Powyższym kryteriom Zamawiający przypisał następujące znaczenie (sposób punktacji w ramach kryteriów)

Osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, która posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót dla budowy/przebudowy/remontu na jednej robocie budowlanej realizowanej na budynku o funkcji medycznej o wartości roboty min 6 000 000,00 zł brutto w okresie ostatnich 7 lat - 10 pkt,
Osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, która posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót dla budowy/przebudowy/remontu na dwóch robotach budowlanych realizowanych na budynku o funkcji medycznej o wartości roboty min 6 000 000,00 zł brutto (każda robota) w okresie ostatnich 7 lat - 20 pkt,
Osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, która posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót dla budowy/przebudowy/remontu na trzech robotach budowlanych realizowanych na budynku o funkcji medycznej o wartości roboty min 6 000 000,00 zł brutto (każda robota) w okresie ostatnich 7 lat - 30 pkt,
Osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, która posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy/robót dla budowy/przebudowy/remontu na czterech robotach budowlanych realizowanych na budynku o funkcji medycznej o wartości roboty min 6 000 000,00 zł brutto (każda robota) w okresie ostatnich 7 lat - 40 pkt,


2/ Ocena punktowa w kryterium „Cena” dokonana zostanie na podstawie ceny ofertowej brutto wskazanej przez wykonawcę w ofercie i przeliczona według wzoru opisanego w tabeli powyżej.

3/ Punktacja przyznawana ofertom w powyższych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4/ Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru (∑=C+DkB)

Uwaga.
a) Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawiają taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
b) Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
c) Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty, w sposób o którym mowa w lit. b), Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika budowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Na podstawie art. 112 ustawy PZP, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1/ zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie,
2/uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie,
3/sytuacji ekonomicznej lub finansowej: za minimalny poziom zdolności uznane zostanie wykazanie przez wykonawcę posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości 5 000 000,00 zł,
4/zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek w sytuacji wykazania przez wykonawcę, że posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, niż wskazany powyżej, w całym okresie prowadzenia działalności, wykonał co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane prowadzone w formule: „Zaprojektuj i wybuduj” (każda w ramach odrębnej umowy), związane z budową/przebudową/remontem budynku użyteczności publicznej o łącznej wartości minimum 20 000 000,00 zł brutto, przy czym co najmniej jedna robota budowlana z wyżej wymienionych dotyczyła obiektu o funkcji medycznej, o wartości minimum 10 000 000,00 zł brutto.
Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć podpisanie Protokołu odbioru końcowego robót lub równoważnego dokumentu bez uwag.
b) Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek, gdy skieruje do realizacji zamówienia:

-1 (jedną) osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

-1 (jedną) osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej,

-1 (jedną) osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,

-1 (jedną) osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

-1 (jedną) osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

Zamawiający dopuszcza posiadanie ww. uprawnień przez jedną osobę.

Zamawiający, na każdym etapie postępowania może uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

Uwagi do pkt 4:
a) W przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania powyższego warunku, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia.
b) W przypadku gdy Wykonawca realizował zamówienie jako jeden z grupy wykonawców (konsorcjum), może powoływać się jedynie na swoje własne, realne doświadczenie, które zdobył realizując daną część zamówienia, która została mu przypisana w ramach grupy, tzn. może wykazywać się doświadczeniem jedynie w zakresie, jaki rzeczywiście samodzielnie wykonywał. Doświadczenia nie uzyskuje się poprzez sam udział w konsorcjum, lecz poprzez konkretne czynności faktycznie zrealizowane w jego ramach.
c) Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego, należy w wykazie robót budowlanych podać wartość robót potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu.
d) Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażone w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, wykonawca powinien przyjąć kurs przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
e) Wykonawca jest obowiązany wykazać spełnianie warunków udziału w postępowaniu określonych w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ, w sposób i za pomocą dowodów określonych w Prawie zamówień publicznych, w Rozporządzeniu w sprawie dokumentów oraz ogłoszeniu o zamówieniu i w SWZ.
f) Zamawiający uzna powyższy warunek również za spełniony, jeżeli wykonawca dysponować będzie osobami posiadającymi kwalifikacje równoważne oraz wydane w oparciu o wcześniej obowiązujące przepisy.
g) W zakresie uprawnień budowlanych, Zamawiający dopuszcza kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12 ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
h) Jeżeli członkowie personelu wykonawcy nie posługują się językiem polskim w stopniu biegłym, wówczas we wszelkich kontaktach pomiędzy tymi osobami i Zamawiającym, wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia udziału tłumacza z języka, którym posługuje się dana osoba/osoby na język polski, i który przetłumaczy rozmowę/korespondencję pomiędzy taka osobą/osobami i Zamawiającym.
i) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), przynajmniej jeden z wykonawców musi spełniać warunek w zakresie doświadczenia w pełni samodzielnie.
j) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający dopuszcza w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej łączne spełnianie warunku przez wykonawców.
k) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j.: Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.

Szczegółowy opis wymaganych podmiotowych środków dowodowych jest zawarty w SWZ Rozdział II Ust. 9.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (np. kopia polisy);

- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty,
wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, o treści zgodnej ze wzorem,
wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ.

Co najmniej 2 dokumenty Protokołu odbioru końcowego robót lub równoważnego dokumentu bez uwag, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, na roboty budowlane prowadzone w formule: „Zaprojektuj i wybuduj” (każda w ramach odrębnej umowy), związane z budową/przebudową/remontem budynku użyteczności publicznej o łącznej wartości minimum 20 000 000,00 zł brutto, przy czym co najmniej jedna robota budowlana z wyżej wymienionych dotyczyła obiektu o funkcji medycznej, o wartości minimum 10 000 000,00 zł brutto.

Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)

Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy)

Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeśli dotyczy)

Oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy

Dowód wniesienia wadium w formie innej niż wniesione w pieniądzu

Wykaz rozwiązań równoważnych

Szczegółowy opis wymaganych podmiotowych środków dowodowych jest zawarty w SWZ Rozdział II Ust. 9.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wymagania dotyczące wadium
1/ Zamawiający wymaga wniesienie wadium w wysokości 300000zł (trzysta tysięcy złotych)
2/ Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert.
3/ Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
• pieniądzu – wymaganą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
ING BANK S.A. 90 1050 1360 1000 0022 1273 4327
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert, przy czym decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego;
• gwarancjach bankowych;
• gwarancjach ubezpieczeniowych;
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4/ Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty
w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.
5/ W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z przepisami prawa i zawierać następujące elementy:
• nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym
w gwarancji lub poręczeniu musi być: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu ul. Teatralna 9, 41-200 Sosnowiec, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,
• kwotę gwarancji lub poręczenia,
• termin ważności gwarancji lub poręczenia,
• zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
6/ Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo.
7/ W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy PZP.
8/ Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy PZP.
9/ Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
10/ W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wadium musi zabezpieczać działania i zaniechania wszystkich członków konsorcjum, a w przypadku złożenia wadium w postaci gwarancji lub poręczeń z ich treści musi wynikać, że gwarant lub poręczyciel odpowiada za działalność wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Szczegółowy opis warunków wadium jest zawarty w SWZ Rozdział II Ust. 10

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia:
a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
b)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia – załącznik nr 2, 2a do SWZ, składa każdy z wykonawców celem potwierdzenia braku podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które części zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
d)Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, odnosić należy również do wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.
e)Żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.

Informacja o warunkach udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jest zawarta w Rozdziale II Ust 7. Pkt 4 (Uwagi do Pkt 4 lit. i, j, k)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegółowy zakres dopuszczonych zamian umowy jest zawarty w Załączniku nr 4 do SWZ - Projekt Umowy §27

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-02 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Rejonowe Pogotowie Ratunkowe w Sosnowcu ul. Teatralna 9, 41-200 Sosnowiec

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-02 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 257 ustawy PZP, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.