Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach realizacji zadania pn. Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie SOR
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI W CIECHANOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311622
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców Wielkopolskich 2
1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp1@szpitalciechanow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpitalciechanow.com.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach realizacji zadania pn. Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie SOR
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-27a39cbd-410f-4413-9cac-2573ba303564
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00310798
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00054085/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach realizacji zadania pn. Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie SOR
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://zamowienia.szpitalciechanow.com.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia.szpitalciechanow.com.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ustalone w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): ustalone w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2501/60/25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach realizacji zadania pn. Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena zostanie przeprowadzona w oparciu o ustalone w szw kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru (specjalność konstrukcyjno-budowlana) (D1)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru (specjalność elektryczna
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie inspektora nadzoru (specjalność sanitarna)
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kierownika/ koordynatora projektu/kontraktu
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
5. Do udziału w postępowaniu zostanie dopuszczony wykonawca spełniający następujące warunki:5.1. jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, z sumą gwarancyjną tego ubezpieczenia nie mniejszą niż 1 000 000,00 zł. (delikt + kontrakt)
UWAGA: Zamawiający zastrzega, że w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony w pkt. 5.1 nie podlegają sumowaniu, tj. jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać się spełnieniem wymogu w zakresie warunku (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w sumie wykażą się spełnieniem warunku, ale żaden z nich indywidualnie nie wykazał się spełnieniem warunku).
5.2. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty, minimum jedno zamówienie polegające na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru, nad realizacją zakończonej roboty budowlanej, która dotyczyła budowy lub przebudowy budynku użyteczności publicznej*, o wartości robót budowlanych minimum 20 000 000,00 złotych brutto i w zakresie obejmującym co najmniej:
• wykonanie robót budowlanych konstrukcyjnych i wykończeniowych,
• wykonanie lub przebudowę instalacji elektrycznych, w tym niskoprądowych instalacji teletechnicznych,
• wykonanie lub przebudowę instalacji sanitarnych, w tym instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji.
• wykonanie lub przebudowę instalacji gazów medycznych
*„budynek użyteczności publicznej” - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
Zamawiający zastrzega, że w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek określony wyżej nie podlega sumowaniu, tj. jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać się całym wymaganym doświadczeniem w zakresie warunku (warunek nie będzie spełniony, jeżeli wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidualnie nie wykazał się całym wymaganym doświadczeniem).
5.3. dysponuje lub będzie dysponował zespołem wykonawczym tj:
5.3.1. minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie polegającej na kierowaniu budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych w zakresie wskazanym powyżej. Osoba musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadać doświadczenie min. 5 lat na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy. Ponadto wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wskazana osoba pełniła funkcję inspektora nadzoru robót budowalnych w specjalności ogólnobudowlanej podczas realizacji minimum jednej zakończonej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku sklasyfikowanego w Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych (dalej PKOB) do klasy 1264 - Budynki szpitali i zakładów opieki medycznej , o wartości robót budowlanych minimum 20 000 000,00 złotych brutto
5.3.2. minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie polegającej na kierowaniu budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych w zakresie wskazanym powyżej. Osoba musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadać doświadczenie min. 5 lat na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy. Ponadto wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wskazana osoba pełniła funkcję inspektora nadzoru robót budowalnych w specjalności elektrycznej, podczas realizacji minimum jednej zakończonej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku sklasyfikowanego w PKOB do klasy 1264 - Budynki szpitali i zakładów opieki medycznej , o wartości robót budowlanych minimum 10 000 000,00 złotych brutto
5.3.3. minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie polegającej na kierowaniu budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa budowlanego lub wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych w zakresie wskazanym powyżej. Osoba musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadać doświadczenie min. 5 lat na stanowisku inspektora nadzoru lub kierownika budowy. Ponadto wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wskazana osoba pełniła funkcję inspektora nadzoru robót budowalnych w specjalności sanitarnej, podczas realizacji minimum jednej zakończonej roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynku sklasyfikowanego w PKOB do klasy 1264 - Budynki szpitali i zakładów opieki medycznej , o wartości robót budowlanych minimum 10 000 000,00 złotych brutto. Zamawiający wymaga ponadto, aby w zakresi robót budowlanych, o których mowa w zdaniu poprzednim znajdowała się budowa lub przebudowa instalacji gazów medycznych.
5.3.4. minimum jedną osobą pełniącą w zamawianej usłudze nadzoru inwestorskiego funkcję kierownika/koordynatora kontraktu, która posiada wykształcenie min. inżynierskie z zakresu budownictwa oraz doświadczenie przy koordynacji budowy lub przebudowy budynku sklasyfikowanego w PKOB do klasy 1264 - Budynki szpitali i zakładów opieki medycznej , o wartości robót budowlanych minimum 10 000 000,00 złotych brutto.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości łączenia ww. funkcji (pkt. 5.3.1. - 5.3.4.) przez jedną lub dwie osoby. Zamawiający wymaga zespołu czterosobowego.
UWAGA: W odniesieniu do tego warunków, o których mowa w pkt. od 5.3.1 do 5.3.4 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
6.1. dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
6.2. wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykony-wanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; (załącznik nr 1c do SWZ)
6.3. wykazu osób, skierowanych do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załączniki nr 1d do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
formularz oceny – wg. załącznika nr 1b do SWZ,5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
określone w swz6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określony w projekcie umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-16 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://zamowienia.szpitalciechanow.com.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-16 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Czyszczenie ulic na mokro na terenie miasta Ciechanów w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji technicznej przebudowy ul. Komunalnej, ul. Rybnej, ul. Wiejskiej.
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi prowadzonymi w ramach realizacji zadania pn. Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie SOR
- Zakup, dostawa, montaż i serwisowanie wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynku dydaktycznym WNoZiNS przy ul. Wojska Polskiego 51 w Ciechanowie.
- "Zakup, wdrożenie oraz dodatkowe usługi informatyczne oprogramowania wspierającego zarządzanie nieruchomościami dla potrzeb Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o. o. w Ciechanowie".
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej stałej - dozoru mienia nieruchomości Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie przy ul. Długiej 9.
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa dróg lokalnych w Gminie Wolbórz
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku Antoniów-Jedlice-Szczedrzyk Część 1. Realizacja inwestycji w formule "zaprojektuj i wybuduj" Część 2. Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad zadaniem
- Utworzenie Ośrodka Wsparcia i Aktywizacji Osób Starszych w miejscowości Czernichów
- Nadzór nad realizacją zadania: Modernizacja chodników i drogi na terenie ZS CKP w Sochaczewie
- SZP/243-174/2025 Wykonanie wydzielenia pomieszczenia na potrzeby Uniwersytetu III wieku na I piętrze w budynku C-13 Politechniki Wrocławskiej we Wrocławiu w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie kompleksowego wielobranżowego nadzoru inwestorskiego w ramach zad. inw.Rozwój obszarów popegeerowskich poprzez rozbudowę dróg na terenie pow. wołomińskiego(DP4351W i 4314W),gm. Poświętne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.