Ogłoszenie z dnia 2025-07-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00247484/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy środków czystości.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA POLICJI W PILE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570290663
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Staszica 7
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: (47) 7742111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sppila.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.szkolapolicji.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11158981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Szkolenie Policji
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Umowy ramowej
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy środków czystości.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-975dfee1-a5fb-44e8-bfd5-852aa71ae1a8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00310769
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00124018/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawy środków czystości
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00247484
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb zawarcia umowy ramowej wraz z podstawą prawną Umowa ramowa udzielana jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 311 ust. 1 pkt 2 ustawy w zw. z art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 219/JZ-155/2025
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie art. 311 ust. 1 pkt 2 w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 2 ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych do ustawy, w celu wyboru oferty wykonawców, z którymi zostanie zawarta umowa ramowa w sprawie zamówienia publicznego.Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości do Szkoły Policji w Pile.
Postępowanie zostało podzielone na pięć części:
CZĘŚĆ NR 1 – środki czystości;
CZĘŚĆ NR 2 – sól do uzdatniania wody;
CZĘŚĆ NR 3 – chemia specjalistyczna;
CZĘŚĆ NR 4 – ręczniki i papier toaletowy;
CZĘŚĆ NR 5 – worki na odpady.
Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną część, lub więcej części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia.
DLA CZĘŚCI NR 1 - środki czystości:
Pełny wykaz asortymentu będącego przedmiotem dostawy oraz szacowana ilość zamawianych produktów zostały podane w Specyfikacji asortymentowo-ilościowej, która stanowi załącznik nr 2A do SWZ.
Załącznik ten stanowi część oferty, a zatem musi zostać złożony z zachowaniem formy przewidzianej dla oferty.
Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej do każdej części maksymalnie z trzema (3) Wykonawcami, których oferty okażą się najkorzystniejsze spośród wszystkich złożonych ofert pod kątem kryteriów oceny ofert, określonych w Rozdziale XVI SWZ.
Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do zakupu produktów w tych ilościach.
Projektowane postanowienia umowy ramowej w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ.
Projektowane postanowienia umowy wykonawczej w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 6 do SWZ.
Dostawy towaru odbywać się będą zgodnie z terminami wskazanymi w Projektowanych postanowieniach umowy ramowej oraz wykonawczej, nie dłuższy niż 7 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od daty podpisania umowy wykonawczej, od godz. 8:00 do 14:00. Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru we wskazanym miejscu przez Zamawiającego.
Miejsce wykonania zamówienia:
- magazyn Szkoły Policji w Pile, Plac Staszica 3, 64-920 Piła,
- magazyn główny Szkoły Policji w Pile, Plac Staszica 7, 64-920 Piła.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
39831000-6 - Preparaty piorące
4.5.5.) Wartość części: 277231,85 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie art. 311 ust. 1 pkt 2 w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 2 ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych do ustawy, w celu wyboru oferty wykonawców, z którymi zostanie zawarta umowa ramowa w sprawie zamówienia publicznego.Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości do Szkoły Policji w Pile.
Postępowanie zostało podzielone na pięć części:
CZĘŚĆ NR 1 – środki czystości;
CZĘŚĆ NR 2 – sól do uzdatniania wody;
CZĘŚĆ NR 3 – chemia specjalistyczna;
CZĘŚĆ NR 4 – ręczniki i papier toaletowy;
CZĘŚĆ NR 5 – worki na odpady.
Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną część, lub więcej części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia.
DLA CZĘŚCI NR 2 - sól do uzdatniania wody:
Pełny wykaz asortymentu będącego przedmiotem dostawy oraz szacowana ilość zamawianych produktów zostały podane w Specyfikacji asortymentowo-ilościowej, która stanowi załącznik nr 2B do SWZ.
Załącznik ten stanowi część oferty, a zatem musi zostać złożony z zachowaniem formy przewidzianej dla oferty.
Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej do każdej części maksymalnie z trzema (3) Wykonawcami, których
oferty okażą się najkorzystniejsze spośród wszystkich złożonych ofert pod kątem kryteriów oceny ofert, określonych w
Rozdziale XVI SWZ.
Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do zakupu produktów w tych ilościach.
Projektowane postanowienia umowy ramowej w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ.
Projektowane postanowienia umowy wykonawczej w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 6 do SWZ.
Dostawy towaru odbywać się będą zgodnie z terminami wskazanymi w Projektowanych postanowieniach umowy ramowej oraz wykonawczej, nie dłuższy niż 7 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od daty podpisania umowy wykonawczej, od godz. 8:00 do 14:00. Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru we wskazanym miejscu przez Zamawiającego.
Miejsce wykonania zamówienia:
- magazyn Szkoły Policji w Pile, Plac Staszica 3, 64-920 Piła,
- magazyn główny Szkoły Policji w Pile, Plac Staszica 7, 64-920 Piła.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14400000-5 - Sole i czysty chlorek sodu
4.5.5.) Wartość części: 96768,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie art. 311 ust. 1 pkt 2 w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 2 ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych do ustawy, w celu wyboru oferty wykonawców, z którymi zostanie zawarta umowa ramowa w sprawie zamówienia publicznego.Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości do Szkoły Policji w Pile.
Postępowanie zostało podzielone na pięć części:
CZĘŚĆ NR 1 – środki czystości;
CZĘŚĆ NR 2 – sól do uzdatniania wody;
CZĘŚĆ NR 3 – chemia specjalistyczna;
CZĘŚĆ NR 4 – ręczniki i papier toaletowy;
CZĘŚĆ NR 5 – worki na odpady.
Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną część, lub więcej części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia.
DLA CZĘŚCI NR 3 - chemia specjalistyczna:
Pełny wykaz asortymentu będącego przedmiotem dostawy oraz szacowana ilość zamawianych produktów zostały podane w Specyfikacji asortymentowo-ilościowej, która stanowi załącznik nr 2C do SWZ.
Załącznik ten stanowi część oferty, a zatem musi zostać złożony z zachowaniem formy przewidzianej dla oferty.
Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej do każdej części maksymalnie z trzema (3) Wykonawcami, których oferty okażą się najkorzystniejsze spośród wszystkich złożonych ofert pod kątem kryteriów oceny ofert, określonych w Rozdziale XVI SWZ.
Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do zakupu produktów w tych ilościach.
Projektowane postanowienia umowy ramowej w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ.
Projektowane postanowienia umowy wykonawczej w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 6 do SWZ.
Dostawy towaru odbywać się będą zgodnie z terminami wskazanymi w Projektowanych postanowieniach umowy ramowej oraz wykonawczej, nie dłuższy niż 7 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od daty podpisania umowy wykonawczej, od godz. 8:00 do 14:00. Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru we wskazanym miejscu przez Zamawiającego.
Miejsce wykonania zamówienia:
- magazyn Szkoły Policji w Pile, Plac Staszica 3, 64-920 Piła,
- magazyn główny Szkoły Policji w Pile, Plac Staszica 7, 64-920 Piła.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39832000-3 - Produkty do zmywania naczyń
4.5.5.) Wartość części: 142280,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie art. 311 ust. 1 pkt 2 w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 2 ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych do ustawy, w celu wyboru oferty wykonawców, z którymi zostanie zawarta umowa ramowa w sprawie zamówienia publicznego.Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości do Szkoły Policji w Pile.
Postępowanie zostało podzielone na pięć części:
CZĘŚĆ NR 1 – środki czystości;
CZĘŚĆ NR 2 – sól do uzdatniania wody;
CZĘŚĆ NR 3 – chemia specjalistyczna;
CZĘŚĆ NR 4 – ręczniki i papier toaletowy;
CZĘŚĆ NR 5 – worki na odpady.
Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną część, lub więcej części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia.
DLA CZĘŚCI NR 4 - ręczniki i papier toaletowy:
Pełny wykaz asortymentu będącego przedmiotem dostawy oraz szacowana ilość zamawianych produktów zostały podane w Specyfikacji asortymentowo-ilościowej, która stanowi załącznik nr 2D do SWZ.
Załącznik ten stanowi część oferty, a zatem musi zostać złożony z zachowaniem formy przewidzianej dla oferty.
Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej do każdej części maksymalnie z trzema (3) Wykonawcami, których oferty okażą się najkorzystniejsze spośród wszystkich złożonych ofert pod kątem kryteriów oceny ofert, określonych w Rozdziale XVI SWZ.
Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do zakupu produktów w tych ilościach.
Projektowane postanowienia umowy ramowej w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ.
Projektowane postanowienia umowy wykonawczej w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 6 do SWZ.
Dostawy towaru odbywać się będą zgodnie z terminami wskazanymi w Projektowanych postanowieniach umowy ramowej oraz wykonawczej, nie dłuższy niż 7 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od daty podpisania umowy wykonawczej, od godz. 8:00 do 14:00. Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru we wskazanym miejscu przez Zamawiającego.
Miejsce wykonania zamówienia:
- magazyn Szkoły Policji w Pile, Plac Staszica 3, 64-920 Piła,
- magazyn główny Szkoły Policji w Pile, Plac Staszica 7, 64-920 Piła.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33761000-2 - Papier toaletowy
33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk
4.5.5.) Wartość części: 32764,32 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na podstawie art. 311 ust. 1 pkt 2 w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 2 ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych do ustawy, w celu wyboru oferty wykonawców, z którymi zostanie zawarta umowa ramowa w sprawie zamówienia publicznego.Przedmiotem zamówienia są dostawy środków czystości do Szkoły Policji w Pile.
Postępowanie zostało podzielone na pięć części:
CZĘŚĆ NR 1 – środki czystości;
CZĘŚĆ NR 2 – sól do uzdatniania wody;
CZĘŚĆ NR 3 – chemia specjalistyczna;
CZĘŚĆ NR 4 – ręczniki i papier toaletowy;
CZĘŚĆ NR 5 – worki na odpady.
Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną część, lub więcej części zamówienia. Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej odrębnie dla każdej z części zamówienia.
DLA CZĘŚCI NR 5 - worki na odpady:
Pełny wykaz asortymentu będącego przedmiotem dostawy oraz szacowana ilość zamawianych produktów zostały podane w Specyfikacji asortymentowo-ilościowej, która stanowi załącznik nr 2C do SWZ.
Załącznik ten stanowi część oferty, a zatem musi zostać złożony z zachowaniem formy przewidzianej dla oferty.
Zamawiający przewiduje zawarcie umowy ramowej do każdej części maksymalnie z trzema (3) Wykonawcami, których oferty okażą się najkorzystniejsze spośród wszystkich złożonych ofert pod kątem kryteriów oceny ofert, określonych w Rozdziale XVI SWZ.
Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do zakupu produktów w tych ilościach.
Projektowane postanowienia umowy ramowej w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 4 do SWZ.
Projektowane postanowienia umowy wykonawczej w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 6 do SWZ.
Dostawy towaru odbywać się będą zgodnie z terminami wskazanymi w Projektowanych postanowieniach umowy ramowej oraz wykonawczej, nie dłuższy niż 7 dni roboczych (od poniedziałku do piątku) od daty podpisania umowy wykonawczej, od godz. 8:00 do 14:00. Wykonawca podejmuje się również rozładunku towaru we wskazanym miejscu przez Zamawiającego.
Miejsce wykonania zamówienia:
- magazyn Szkoły Policji w Pile, Plac Staszica 3, 64-920 Piła,
- magazyn główny Szkoły Policji w Pile, Plac Staszica 7, 64-920 Piła.
4.5.3.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19521000-4 - Produkty z polistyrenu
4.5.5.) Wartość części: 29355,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wszystkie oferty złożone w postępowaniu podlegają odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141995,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141995,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141955,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dr. Weigert Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1131966985
7.3.3) Ulica: Wybrzeże Gdyńskie 6D
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-531
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141995,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Usługi wsparcia w procesie usamodzielniania wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery - kurs prawa jazdy
- Aglomeracyjny system dróg rowerowych na obszarze ZIT MOF Piły - Budowa, przebudowa i rozbudowa ciągów pieszo-rowerowych i dróg rowerowych w Pile - Lokalizacja II (powtórzony II)
- Efektywny rozwój zielono-niebieskiej infrastruktury ZIT MOF Piły - Zagospodarowanie terenu przy Rynku Koszyckim na osiedlu Zielona Dolina w Pile - roboty budowlane
- BIELIZNA I ODZIEŻ CHIRURGICZNA WIELOKROTNEGO UŻYTKU
- Zakup materiałów na potrzeby realizacji eksperymentów demonstracyjnych z biologii, fizyki i chemii
- Przeprowadzenie cyklu szkoleń w ramach projektu: Akcja edukacja - podniesienie wiedzy i kompetencji uczniów szkół podstawowych ZIT MOF Piły z zakresu bezpieczeństwa w ruchu drogowym
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czyszczących i piorących do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków z podziałem na dwa zadania.
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- D/105/2025 Sukcesywny zakup i dostawa artykułów higienicznych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Opolskiego
- Dostawy środków czystości oraz naczyń i opakowań gastronomicznych dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- "Sprzedaż i dostawa asortymentu gospodarczego na potrzeby Polkowickiego Centrum Usług Zdrowotnych - ZOZ S.A."
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
więcej: Sole i czysty chlorek sodu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





