eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › Remont ciągu komunikacyjnego na II piętrze oraz wybranych pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie, wybranych pomieszczeń w OZSS w Koninie i remont wybranych pomieszczeń Sądu Rejonowego w Kole

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ciągu komunikacyjnego na II piętrze oraz wybranych pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie, wybranych pomieszczeń w OZSS w Koninie i remont wybranych pomieszczeń Sądu Rejonowego w Kole

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SĄD OKRĘGOWY W KONINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311615057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Energetyka 5

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632464590

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sg@konin.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konin.so.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c2feeca7-1255-11ed-8c68-c68bc3dc99bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ciągu komunikacyjnego na II piętrze oraz wybranych pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie, wybranych pomieszczeń w OZSS w Koninie i remont wybranych pomieszczeń Sądu Rejonowego w Kole

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2feeca7-1255-11ed-8c68-c68bc3dc99bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310641

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00079019/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont ciągu komunikacyjnego na II piętrze oraz wybranych pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie, wybranych pomieszczeń w OZSS w Koninie i remont wybranych pomieszczeń Sądu Rejonowego w Kole

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288904/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SG.212.10.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 398427,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont ciągu komunikacyjnego na II piętrze oraz wybranych pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Koninie”, który obejmuje:
1.1.1 remont ciągu komunikacyjnego na II piętrze budynku Sądu Okręgowego w Koninie o łącznej powierzchni użytkowej ok. 86,25 m2) w ramach którego przewidziano m.in.:
 wymianę istniejących zużytych technicznie sufitów podwieszonych,
 montaż dodatkowych paneli nad drzwiami, malowanie z użyciem tapety podkładowej,
 montaż nowych opraw oświetleniowych oraz wymianę i uzupełnienie opraw oświetlenia awaryjnego,
 wymianę łączników oświetlenia,
 wymianę drzwi do pom. 227.

1.1.2 remont wybranych pomieszczeń (nr pom. -12, -13, 2, 19, 28, 31 i 32 A, 102, 104, 115, 134, 206, 220 A, 224, 232) o łącznej powierzchni użytkowej ok. 80 m2 (pomieszczenie dowodów rzeczowych – usprawnienie wentylacji, łazienki – wymiana umywalek, czytelnia akt – malowanie, wymiana posadzki, Wydział Karny – montaż drzwi, sale rozpraw – wygłuszenie drzwi, pomieszczenie informatyka – malowanie, wymiana posadzki, Sekcja Gospodarcza – malowanie, wymiana posadzki, pokój sędziowski – naprawa nieszczelności pod parapetem, magazyn informatyków – malowanie ścian, serwerownia – malowanie ścian, klatka schodowa i gabinet Dyrektora – uszczelnienie okien) w ramach którego przewidziano m.in.:
 przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie (pom. 19, 104, 220A),
 wykonanie posadzki z wykładziny PCV (pom. 19, 104, 220A),
 demontaż grzejników, oczyszczenie i malowanie dwukrotne farbą olejną grzejników i rur instalacyjnych oraz ponowny montaż grzejników (pom. 19, 104, 220 A),
 montaż drzwi (pom. 31, 32 A),
 lokalne uzupełnienie gładzi gipsowej oraz dwukrotne malowanie ściany (pom. 31, 32 A),
 montaż uszczelki oraz uszczelki szczotkowej na listwie aluminiowej oraz wyłożenie pianką akustyczną gr. 3 cm skrzydeł drzwiowych od wewnątrz pomieszczenia (pom. 102 i 115),
 demontaż parapetu wewnętrznego, lokalne uzupełnienie gładzi gipsowej, dwukrotne malowanie ściany oraz montaż parapetu z PCV w kolorze białym (pom. 206),
 wykonanie dwuwarstwowej gładzi gipsowej na ścianach i malowanie ścian (pom. 224, 228),
 demontaż istniejących uszczelek obwodowych w skrzydłach okiennych i montaż nowych (pom. 134, 219 i 232),
 wykonanie zaleceń pokontrolnych wynikających z rocznego przeglądu stanu technicznego budynku (poprawienie mocowania odwodnienia skroplin, oczyszczenie z lokalnej korozji podkonstrukcji klimatyzatorów ściennych, uzupełnienie otuliny na przewodach freonowych klimatyzatorów, uzupełnienie kratek wentylacyjnych stropodachu),
 montaż wentylatora ściennego o średnicy 100 mm z klapą zwrotną, demontaż nawietrzaka ściennego i montaż nawietrzaka podokiennego (pom. -12, -13),
 demontaż uszkodzonej umywalki i montaż nowej (pom. 2 i 28).
Szczegółowy wykaz pomieszczeń objętych zakresem robót przedstawiono w plikach dokumentacji projektowej (załącznik 1A).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 123175,90 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont wybranych pomieszczeń w Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Koninie”, który obejmuje remont wybranych pomieszczeń nr pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9A, 9B, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17) o łącznej powierzchni użytkowej ok. 245 m2 (komunikacja, sekretariat, pomieszczenia specjalistów, poczekalnia dla dzieci, serwerownia) w ramach którego przewidziano m.in.:
- demontaż na czas remontu grzejników i montaż ponowny po wykonaniu remontu (pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9 A, 9 B, 10, 11, 12, 14, 15, 16),
- montaż nowych opraw oświetleniowych, łączników i gniazd elektrycznych (pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9 A, 9 B, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17),
- przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie (pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9A, 9B, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17),
- montaż nakładek parapetowych z PCV w kolorze białym (pom. 2, 3, 4, 5, 6, 9A, 9B, 10, 11, 12, 14, 15, 16, 17),
- demontaż istniejących krat oddzielających korytarze od klatki schodowej (pom. 2),
- montaż drzwi oddzielających korytarze od klatki schodowej (drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe z naświetlem, w klasie EI(S) 15 odporności ogniowej. Drzwi wyposażone w elektrozaczep rewersyjny z przełącznikiem otwarcia, umożliwiający późniejszą instalację systemu kontroli dostępu (pom. 2),
- wykonanie posadzki z wykładziny PCV homogenicznej gr. min 2 mm (pom. 3, 4, 5, 6, 9A, 11, 12, 15, 16, 17),
- demontaż istniejących drzwi do pomieszczenia 9B (pom. 9A),
- montaż drzwi wraz z ościeżnicą do pomieszczenia 9B i z pomieszczenia 9 B na korytarz (pom. 9A, 9B),
- wykonanie okładziny jednej ze ścian z fototapety z motywem bajkowym (pom. 12),
- montaż od wewnątrz kraty okiennej rozwiernej z profili metalowych malowanych proszkowo w kolorze białym (pom. 13).
Szczegółowy wykaz pomieszczeń objętych zakresem robót przedstawiono w plikach dokumentacji projektowej (załącznik 1 B).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 201383,68 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Remont wybranych pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Kole”, który obejmuje remont wybranych pomieszczeń: holl, nr: 1, 2, 12, 18, 20, 44, 53, 54, 78, 89 o łącznej powierzchni użytkowej ok. 100 m2 (holl, pomieszczenie pracowników ochrony, sala rozpraw, sekretariat, Przyjazny Pokój Przesłuchań, archiwum, aresztantka) w ramach którego przewidziano m.in.:
1.1 remont pomieszczeń biurowych na parterze nr 12 i 20 w celu adaptacji na salę rozpraw
 demontaż drzwi oraz usunięcie ściany pomiędzy pomieszczeniem 12 oraz 20,
 demontaż drzwi oraz zamurowanie otworu drzwiowego na ścianie znajdującej się za projektowanym stołem sędziowskim,
 wykonanie podestu pod stół sędziowski na wysokości wraz z umiejscowieniem w niej rewizji do kabli oraz gniazd w floorboxie,
 wymiana sześciu istniejących parapetów na nowe z konglomeratu,
 przygotowanie powierzchni ścian i sufitów oraz ich malowanie
 wykonanie nowej posadzki z gresu,
 montaż drzwi wewnętrznych przystosowanych do użytkowania przez osoby niepełnosprawne.
1.2 remont hollu oraz pomieszczenia nr 1
 wyburzenie istniejącej półokrągłej zabudowy w hollu,
 poszerzenie otworu drzwiowego pomiędzy hollem a pomieszczeniem nr 1,
 wykucie okna w istniejącej ścianie pomiędzy hollem a pomieszczeniem nr 1,
 malowanie ścian w pomieszczeniu nr 1,
 wykonanie nowej posadzki z gresu w pomieszczeniu nr 1,
 montaż skrzynek depozytowych dla interesantów,
 malowanie ściany w hollu, wraz z miejscowymi naprawami ubytków po zdemontowaniu półokrągłej zabudowy.
1.3 adaptacja pomieszczenia nr 44 sali rozpraw na pomieszczenie biurowe
 zerwanie wykładziny wraz z listwami przyściennymi,
 wykonanie wylewki samopoziomującej cienkowarstwowej, z uprzednim przygotowaniem podłoża poprzez oczyszczenie powierzchni oraz zastosowanie środka poprawiającego przyczepność,
 demontaż podestu pod stół sędziowski i systemu rejestracji przebiegu rozpraw,
 przygotowanie i wyrównanie ścian oraz malowanie dwukrotne farbą emulsyjną,
 wykonanie nowej posadzki z wykładziny.
1.4 remont pozostałych pomieszczeń:
 wymiana drzwi zewnętrznych w pomieszczeniu nr 89 (aresztantka),
 remont instalacji elektrycznej w pomieszczeniu nr 79,
 likwidacja drzwi wewnętrznych pomiędzy pomieszczeniem nr 1 i 2 oraz pomieszczeniem nr 53 i 54 wraz z zamurowaniem otworu drzwiowego,
 wygłuszenie drzwi wewnętrznych w pomieszczeniu nr 18 (Przyjazny Pokój Przesłuchań),
 oczyszczenie z miejscowej korozji i przemalowanie podkonstrukcji pod klimatyzatorami na dachu oraz oczyszczenie z miejscowej korozji drabiny stalowej.

Szczegółowy wykaz pomieszczeń objętych zakresem robót przedstawiono w plikach dokumentacji projektowej (załącznik 1 C).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 73868,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz.1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 18 sierpnia 2022 r. godz. 10:00 w zakresie części I, części II i części III postępowania nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz.1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 18 sierpnia 2022 r. godz. 10:00 w zakresie części I, części II i części III postępowania nie złożono żadnej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz.1129 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 18 sierpnia 2022 r. godz. 10:00 w zakresie części I, części II i części III postępowania nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.