Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00247270/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-05
- 2023/BZP 00254824/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-12
- 2023/BZP 00264696/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Części aparatury naukowo-badawczej do projektu "Budowa naziemnej stacji do łączności satelitarnej na potrzeby satelity PWSat3"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Morski w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Morska 81-87
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-225
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 55-86-421
1.5.8.) Numer faksu: 7412250
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@umg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umg.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.umg.edu.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Części aparatury naukowo-badawczej do projektu "Budowa naziemnej stacji do łączności satelitarnej na potrzeby satelity PWSat3"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d0d8a74-0364-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310637
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019183/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 części i materiały do aparatury dydaktycznej i naukowo-badawczej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247270
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CRZP/87/2023/AZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 434566 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 17537,94 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Transciever - 1 szt.Dane techniczne:
- Zakres częstotliwości RX: 30 kHz - 56 MHz, 118 MHz - 164 MHz, 420 MHz - 470 MHz,
- Zakres częstotliwości TX: 1.8 - 54 MHz, 144 MHz - 146 MHz, 430 MHz - 440 MHz,
- Rodzaje emisji: A1A (CW), A3E (AM), J3E (LSB, USB), F3E (FM), F7W (C4FM), F2D,
- Napięcie zasilania: DC 13.8 V ±15%,
- Moc wyjściowa nie mniej niż: HF/50 MHz - 100 W, 144/430 MHz - 50 W,
- Prędkość radiowej transmisji danych nie mniej niż: 9600 bps
2. Transciever SDR- 1 szt.
Dane techniczne:
- Zakres częstotliwości RX: 100MHz - 3GHz,
- Zakres częstotliwości TX: 100MHz - 3GHz
- Złącze USB
- Niezależne wyjście TX i wejście RX,
- Moc wyjściowa nie mniej niż: 1 dBm,
- Pasmo odbiornika 10MHz
- przetworniki ADC i DAC minimum 12 bitów
- wsparcie GNU Radio
3. Rotor Az- EL - 1 szt.
- rotora antenowy do obracania anten w płaszczyźnie azymutalnej i elewacyjnej,
- kąt obrotu Az co najmniej - 360st.
- kat obrotu EL co najmniej - 180 st.
- zasilanie 12V,
- obciążenie nie mniej niż 100 kg,
- czas pełnego obrotu nie dłuższy niż 90sek
4. Kontroler Rotora - 1 szt.
Dane techniczne:
- elektroniczny sterownik obrotu rotorem Az-El,
- zasilanie rotora nie więcej niż 15V,
- zasilanie sterownika nie więcej niż 15V
- port RS232 lub USB,
- regulacja kroku obrotu,
5. Kabel koncentryczny - 50m
Dane techniczne:
- impedancja 50 ohm
- tłumienie w paśmie 400MHz < 10dB/100m
- materiał wykonania - miedź (Cu)
6. Zasilacz - 1 szt.
Dane techniczne:
- Napięcie wejściowe: 230V
- Napięcie wyjściowe: 13,8V
- Wydajność prądowa: >20A
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 13190 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Antena UKF - 2 szt.Dane techniczne:
- jednopasmowa, kierunkowa antena nadawczo odbiorcza w zakresie 430-440 Mhz,
- polaryzacja: prawo skrętna/lewo skrętna/ pozioma/pionowa/ diagonalna
- zysk nie mniej niż 6 dBD
- współczynnik przód tył nie mniej niż 10 dB,
- moc dostarczona nie mniej niż 500W,
- waga nie więcej niż 3 kg,
- typ złącza N,
2. Przekaźnik koncentryczny - 2 szt.
Dane techniczne:
- zakres częstotliwości co najmniej do 500 MHz,
- opóźnienie przełączania nie więcej niż 15ms,
- napięcie zasilania nie więcej niż 15V,
- dopuszczalna moc co najmniej 200W,
- typ złącza N,
3. Spliter Antenowy - 2 szt.
Dane techniczne:
- zakres częstotliwości do 500 MHz,
- maksymalna dopuszczalna moc nie mniej niż 1000W,
- tłumienie nie większe niż 0,5 dB,
- typ złącza N
4. Linia fazowa - 1 szt.
Dane techniczne:
- zakres częstotliwości do 500 MHz,
- maksymalna dopuszczalna moc nie mniej niż 1000W,
- tłumienie nie większe niż 0,5 dB,
- typ złącza N
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 3453 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedwzmacniacz UKF, 1 szt.Dane techniczne:
- zakres częstotliwości do 500 MHz,
- minimalny poziom wzmocnienia 10dB
- poziom szumu własnego nie więcej niż 1,0 dB,
- zasilanie do 15V
- złącze typu N
4.5.3.) Główny kod CPV: 38500000-0 - Aparatura kontrolna i badawcza
4.5.5.) Wartość części: 894 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 3
Zamawiający nie zwiększa kwoty przeznaczonej do ceny oferty najkorzystniejszej w tym zadaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54120 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54120 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3890 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3890 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3890 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CON-SPARK sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-010-13-58
7.3.3) Ulica: AL. JANA PAWŁA II
7.3.4) Miejscowość: GDYNIA
7.3.5) Kod pocztowy: 81-345
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3890 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1260 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1260 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1260 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CON-SPARK sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 586-010-13-58
7.3.3) Ulica: AL. JANA PAWŁA II
7.3.4) Miejscowość: GDYNIA
7.3.5) Kod pocztowy: 81-345
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DORADCZO-HANDLOWE "CON-SPARK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DORADCZO-HANDLOWE "CON-SPARK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1260 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU WRAZ Z KOMPLEKSOWYM NADZOREM INWESTORSKIM W RAMACH INWESTYCJI PN.: "ROZBUDOWA GDYŃSKIEGO CENTRUM ONKOLOGII W SZPITALU MORSKIM IM. PCK W GDYNI" ..."
- Opracowanie aktualizacji projektu planu ochrony obszaru Natura 2000 Zatoka Pucka PLB220005 w ramach zadania "Opracowanie projektów planów ochrony".
- REMONT ZALANYCH POMIESZCZEŃ W BUDYNKU NR 312 - GDYNIA OKSYWIE
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE ODBIORU I WYWOZU ODPADÓW KOMUNALNYCH ZE SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Dostawa znakowanych gadżetów na Europejską Noc Naukowców
- Dostawa łóżek szpitalnych wraz z wyposażeniem oraz szafkami przyłóżkowymi dla Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. w lokalizacji: Centrum Medyczne Smoluchowskiego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem stanowisk dydaktycznych i wyposażenia dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Swarożynie.
- Dostawa aparatury badawczej i pomiarowej dla jednostek organizacyjnych Wydziału Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki w podziale na zadania.
- Dostawa pojazdu specjalnego ze specjalistyczną zabudową i wyposażonego w specjalistyczny sprzęt dla Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Krakowie
- Dostawa aparatury badawczej, 22/ZP/2025
- Dostawa, wniesienie oraz montaż wraz z podłączeniem do istniejących instalacji, dydaktycznego systemu przemysłowego spełniającego - ZP/66/055/D/25
- ZP/G/28/25-Wyk. pilotowej inst. do badań odzysku ciepła z gazów procesowych z pieca TBRC wraz z układem sterowania i opomiarowania oraz jej zabudowa na istniejącym rurociągu spalin pieca TBRC
więcej: Aparatura kontrolna i badawcza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.