eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330392390

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: C. K. Norwida 3

1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 355 20 10

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@niwa.info.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.niwa.info.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6307626-f79e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00310565

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006528/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych, w podziale na zadania: Zadanie nr 1: dostawy pieczywa; Zadanie nr 2: dostawy wyrobów cukierniczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00232688/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: O.271.1.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy pieczywa obejmujące następujący asortyment: bułka grahamka – 81 000 szt.; bułka kajzerka z makiem – 42 000 szt.; bułka kajzerka z sezamem – 42 000 szt.; bułka wrocławska – 1 000 szt.; bułka paryska – 50 szt.; drożdże – 100 kg; chleb baltonowski – 7 000 szt.; chleb tostowy – 45 szt.; chleb słonecznikowy ciemny – 10 400 szt.; chleb razowy graham – 7 000 szt.; rogal maślany – 50 szt.; bułka tarta – 1 100 kg; groszek ptysiowy – drobny – 10 kg; ciasto francuskie – 10 kg. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 1A.1. do SWZ – Asortyment zamówienia – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15898000-9 - Drożdże

4.5.5.) Wartość części: 129690,89 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy wyrobów cukierniczych obejmujące następujący asortyment: babka cytrynowa – 65 kg; babka w czekoladzie – 170 kg; babka drożdżowa – 25 kg; babka piaskowa – 250 kg; babka jogurtowa – 150 kg; ciasto w-z – 20 kg; ciasto czekoladowe z owocami – 20 kg; biszkopt z galaretką – 20 kg; rolada z bitą śmietaną – 120 kg; makowiec – 40 kg; keks – 20 kg; sernik – 20 kg; piernik – 20 kg; jabłecznik – 100 kg; placek drożdżowy – 250 kg; tort śmietankowy – 15 kg; pączki małe – 20 kg; pączki – 7 000 szt.; drożdżówki – 20 szt.; ciastka bankietowe – 40 kg; ciastka – pierniczki – 40 kg; faworki – 20 kg; babeczki karmelowe – 100 szt.; babeczki z kremem budyniowym – 100 szt.; ciastka kokosanki – 20 kg; baranek wielkanocny – 10 kg. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 1A.2. do SWZ – Asortyment zamówienia – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty oraz w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta

4.5.5.) Wartość części: 43804,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 28.07.2022 r. postępowanie zostało unieważnione w części dotyczącej Zadania nr 1 na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp. Zgodnie z dyspozycją wskazanej powyżej podstawy prawnej unieważnienia niniejszego postępowania, postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się jeżeli wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu w terminie przewidzianym na złożenie ofert, tj. do godz. 11:00, dnia 08 lipca 2022 r. wpłynęły dwie oferty firm: Ciastkarnia – Piekarnia Wiesław Żelek oraz Piekarnia – Cukiernia Nizioł. Oferta nr 1 złożona przez firmę Ciastkarnia – Piekarnia Wiesław Żelek z siedzibą w Kamieniu Pomorskim, kod 72-400, przy ul. Wolińskiej 21 została odrzucona, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp. Zgodnie z dyspozycją wskazanej powyżej podstawy prawnej Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu. Oferta nr 2 złożona przez firmę Piekarnia – Cukiernia Nizioł z siedzibą w Kołobrzegu, przy ul. Rzemieślniczej 24, kod 78-100 Kołobrzeg została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na niezgodność z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Zgodnie z dyspozycją wskazanych powyżej podstaw prawnych Zamawiający odrzuca ofertę odpowiednio jeżeli jest niezgodna z przepisami ustawy, a także jeżeli nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego. W konsekwencji czynności odrzucenia wszystkich ofert złożonych na przedmiot zamówienia określony w Zadaniu nr 1 spełniona została przesłanka unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 2 ustawy Pzp. Mając na uwadze powyższe, unieważnienie postępowania w Zadaniu nr 1 jest uzasadnione.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39960,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39960,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ciastkarnia – Piekarnia Wiesław Żelek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810709131

7.3.3) Ulica: Wolińska 21

7.3.4) Miejscowość: Kamień Pomorski

7.3.5) Kod pocztowy: 72-400

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39960,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.