eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszDostawa i montaż urządzeń i elementów monitoringu w ramach modernizacji monitoringu wizyjnego Miasta Kalisza.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa i montaż urządzeń i elementów monitoringu w ramach modernizacji monitoringu wizyjnego Miasta Kalisza.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KALISZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Główny Rynek 20

1.5.2.) Miejscowość: Kalisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wrmi@um.kalisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.kalisz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż urządzeń i elementów monitoringu w ramach modernizacji monitoringu wizyjnego Miasta Kalisza.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca8c00dc-248f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310454

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00054202/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 2. Dostawa i montaż urządzeń i elementów systemu monitoringu w ramach modernizacji monitoringu wizyjnego Miasta Kalisza

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały określone w dokumentacji zamieszczonej pod adresem strony internetowej prowadzonego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zostały zawarte w pkt 33 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zostały zawarte w pkt 33 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WRM.2711.13.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 515993,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kompatybilnych urządzeń oraz elementów systemu monitoringu w
ramach modernizacji istniejącego monitoringu wizyjnego Miasta Kalisza szczegółowo opisanych w dalszej części SWZ z
szczególnym uwzględnieniem warunków kompatybilności określonych w pkt. 4.6 SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje między innymi:
1) przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie i na obiektach Straży Miejskiej przed przystąpieniem do prac;
2) wymianę 25 kamer oraz osprzętu w punktach kamerowych w następujących lokalizacjach:
ul. Śródmiejska /Wał Staromiejski, ul. Śródmiejska/ul. Narutowicza, Główny Rynek/ul. Śródmiejska, Główny Rynek/ul.
Mariańska, ul. Zamkowa/Pl. Jana Pawła II, ul. Babina/ ul. Nowy Rynek, ul. Majkowska/Al. Wojska Polskiego, Skwer Kor –
Walczaka,
ul. Franciszkańska/ul. Targowa, ul. Szklarska/ul. Grodzka 11, ul. Grodzka 5,
ul. Mariańska 4 – ul. Chodyńskiego/ul. Mariańska, ul. Piekarska 5 – ul. Sukiennicza/
ul. Piekarska, ul. Św. Stanisława 8, Al. Wolności - budynek Sądu, ul. Wyszyńskiego 13 kl. 20, ul. Wyszyńskiego 13 kl.11, ul.
Wyszyńskiego 11 kl.7,
ul. Ciasna 16 – 1 punkty kamerowy, ul. Ciasna 7-9, ul. Wyszyńskiego 5, ul. Złota 15/ ul. Parczewskiego, ul. Piskorzewska 4,
ul. Grodzka 16/ul. Kanonicka, ul. Zamkowa 12/ul. Chodyńskiego;
Uwaga: Kamery w wyżej wymienionych lokalizacjach zamontowane są na elewacjach budynków, na wysokości
wymagającej użycia podnośnika koszowego.
Uwaga: Jeżeli w załącznikach do SWZ (Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia) znajdują się lokalizacje nazwane:
„Wyszyńskiego 16 oraz Ciasna 16- 2 punkty kamerowe) to nie podlegają one wycenie w ramach oferty i nie stanowią
przedmiotu zamówienia (w przypadku ul. Ciasnej 16 należy brać pod uwagę 1 punkt kamerowy a nie 2).
3) modernizację punktów przesyłowych;
Uwaga: Punkty przekaźnikowe oraz anteny radiowe zlokalizowane są na masztach antenowych na dachach budynków lub
na elewacjach, na wysokości wymagającej użycia podnośnika koszowego.
4) modernizację urządzeń serwerowni mieszczącej się w budynku Straży Miejskiej przy ul. Krótkiej 5-7 w Kaliszu;
5) dostarczenie i skonfigurowanie oprogramowania do obsługi monitoringu wizyjnego miasta (w tym zapewnienie
dożywotnich aktualizacji i opłat licencyjnych w ramach przedmiotu zamówienia);
6) przeprowadzenie szkolenia podstawowego i technicznego z obsługi i funkcji użytkowania systemu monitoringu wizyjnego.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumencie pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu
Zamówienia (SOPZ) stanowiącym załącznik do SWZ.
W uzupełnieniu do przedstawionych w SWZ oraz załącznikach do SWZ opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający
informuje o następującej konfiguracji posiadanych serwerów:
1) Videoserwer 1:
Rack,
CPU: Intel Xenon X3430 2,4 Ghz,
RAM: 2,0 GB,
OS: Windows 7 Professional 64 bit,
2) Videoserwer 2:
Rack
Dell PowerEdge R240
CPU: Intel Xenon E-2424, 3,3 Ghz (4 CPU)
RAM: 16GB
OS: Windows Server 2019 Essentials 64 bit
3) Komputery wyświetlające grafikę:
NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti
Interfejs pamięci 256 bit,
PCI express x16 Gen. 4
DirectX- 12,00
Zamawiający informuje, iż jest to drugie postępowanie w ramach niniejszego zadania. Pierwsze (unieważnione
postępowanie) wraz z całością dokumentacji w tym pytaniami i odpowiedziami do treści SWZ znajduje się pod adresem:
https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl/pn/miastokalisz/demand/notice/public/90170/details
Zamawiający informuje, iż nie jest w posiadaniu żadnych innych danych poza udostępnionymi w ramach niniejszego postępowania.
Zamawiający nie dopuszcza przeniesienia analityki podstawowej z kamer na warstwę programową VMS. Zamawiający nie przewiduje na tym etapie postępowania rozbudowy o kamery stacjonarne. Zamawiający nie dopuszcza
kamer bez wymaganych BLC i HCL. Zamawiający nie dopuszcza wykorzystania dysków o gorszych parametrach (w tym starszej technologii). Zamawiający dopuszcza zastosowanie dodatkowego oprogramowania w celu zapewnienia funkcji i celu modernizowanego monitoringu pod warunkiem pełnej kompatybilności opisanej w SWZ i załącznikach do SWZ, zapewnienia obsługi w języku polskim, zapewnienia pełnej i nieodpłatnej, dożywotniej aktualizacji, braku jakichkolwiek kosztów związanych z funkcjonalnością dodatkowego oprogramowania. W przypadku braku możliwości integracji/ zapewnienia kompatybilności ze sprzętem Zamawiającego, Wykonawca w ramach podanej ceny ryczałtowej musi uwzględnić wymianę sprzętu/oprogramowania/interfejsu/połączeń itp. w sposób zapewniający kompleksową modernizację monitoringu miejskiego. Zamawiający nie poinformuje o posiadanych zabezpieczeniach – Wykonawca ma możliwość ich zachowania lub wymiany na nowe w ramach modernizacji (patrz pkt. 4.13 SWZ). W analizie kosztów serwera Wykonawca musi uwzględnić przestrzeń dyskową dla wszystkich posiadanych (i zamawianych) przez Zamawiającego kamer.
4. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia wykona i dostarczy na dzień odbioru dostawy dokumentację powykonawczą w zakresie jaki wskazano w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
5. Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu umowy muszą być zgodne z wymaganiami zamawiającego, pierwszego gatunku, nieużywane, fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 roku), wolne od wad (w tym wad prawnych, a w szczególności nie naruszać praw patentowych osób trzecich ani innej własności
intelektualnej), muszą posiadać niezbędne atesty, certyfikaty zgodności CE, instrukcje obsługi w języku polskim lub przetłumaczone na język polski i spełniać warunki określone dla produktów bezpiecznych w myśl art. 4 ustawy z 12 grudnia 2003 r. o ogólnym bezpieczeństwie produktów (Dz. U. z 2021 r. poz. 222).
6. Wszystkie elementy winny być w pełni kompatybilne ze wszystkimi urządzeniami monitoringu wizyjnego funkcjonującymi obecnie (ze względu na uzasadnione potrzeby zamawiającego – bezpieczeństwo ciągłości monitoringu, połączeń sieciowych oraz bezpieczeństwo publiczne danych wrażliwych – wizerunek osób fizycznych) zamawiający nie dopuszcza
możliwości zapewnienia kompatybilności za pomocą rozwiązań alternatywnych tj. przejściówek, emulacji, wirtualizacji oprogramowania. Wykonawca musi przewidzieć niezbędne materiały, urządzenia i licencje w celu realizacji opisanej funkcjonalności systemu monitoringu na koszt własny w ramach zaproponowanego wynagrodzenia ryczałtowego.
Uwaga: Ze względu na uzasadnione potrzeby zamawiającego związane z kwestiami poruszanymi wyżej Wykonawca musi uwzględnić konieczność zastosowania konkretnych rozwiązań konkretnych producentów (w tym możliwość ich dostosowania/ indywidualnej implementacji/ dodania stosownego modułu systemu lub funkcjonalności/ modyfikacji
oprogramowania rynkowego/ modyfikacji standardowych funkcji). Przy czym Zamawiający opisał przedmiot zamówienia w sposób umożliwiający złożenie oferty przez wielu Wykonawców oraz z uwzględnieniem wielu systemów monitoringu. Jednocześnie Zamawiający zwraca uwagę, iż art. 284 ust. 1 ustawy dotyczy wyjaśniania treści SWZ albo opisu potrzeb i
wymagań, nie zaś do wnioskowania o zmiany treści SWZ mające na celu dostosowanie opisu przedmiotu zamówienia (uwzględniającego wymagania Zamawiającego) do posiadanego przez konkretnego wykonawcę produktu.
Uwaga: Mając na uwadze szczególny przedmiot zamówienia oraz określone wymagania co do przedmiotu zamówienia uzasadnione specyfiką funkcjonowania systemu monitoringu oraz faktem, iż przedmiotem zamówienia jest modernizacja (nie założenie nowego systemu), zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej szczegółowo opisanej w pkt. 4.13. SWZ.
Zamawiający zwraca uwagę, że zgodnie z orzecznictwem Krajowej Izby Odwoławczej, obowiązkowa wizja lokalna nie jest wyłącznie formalnym warunkiem postawionym Wykonawcy. Wizja lokalna ma pomóc wykonawcy określić zakres prac, pomóc w wycenie prac, określić możliwości jak najlepszego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.

4.2.6.) Główny kod CPV: 35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo

32428000-9 - Modernizacja sieci

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp o wartości nie przekraczającej 100.000,00 PLN.
2. Zamówienia, o których mowa w pkt 1 polegać mogą na dodatkowych dostawach, których celem jest częściowa wymiana dostarczonych produktów lub instalacji albo zwiększenie bieżących dostaw lub rozbudowa istniejących instalacji, jeżeli zmiana wykonawcy zobowiązywałaby zamawiającego do nabywania materiałów o innych właściwościach technicznych, co powodowałoby niekompatybilność techniczną lub nieproporcjonalnie duże trudności techniczne w użytkowaniu i utrzymaniu tych produktów lub
instalacji. Zamówienie może być udzielone wyłącznie w przypadku zabezpieczenia środków finansowych na ten cel. Wykonawca nie może żądać skorzystania z art. 214 ust. 1 pkt 8 przez Zamawiającego.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert zawarty został w SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości i rozszerzonej rękojmi za wady

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp). Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: wykażą wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia, przedmiotem którego była dostawa wraz z montażem miejskiego systemu monitoringu wizyjnego wraz z osprzętem kamerowym bądź modernizacja miejskiego systemu monitoringu wizyjnego wraz z osprzętem kamerowym, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto.
Uwaga:
1) w ramach powyższego warunku Zamawiający nie pozwala na sumowanie wartości doświadczenia celem spełnienia warunku udziału w postępowaniu;
2) w ramach niniejszego warunku poprzez „miejski system monitoringu” należy rozumieć system monitoringu dostarczony i zamontowany na rozległym terenie zewnętrznym – powyższej definicji nie spełnia monitoring budynków, lokali, hal,
magazynów, obiektów sportowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału
w postępowaniu wyłącznie na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 12.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego w pkt 10.1 i 10.2 SWZ, zgodnie ze wzorem (wymagany zakres informacji) stanowiącym załącznik do SWZ pn. „Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania”.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wyłącznie na wezwanie Zamawiającego (po otwarciu ofert) Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące podmiotowe środki dowodowe:
1) wykaz należycie wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zamówień opisanych w pkt 11.2.1 SWZ - wzór wykazu (wymagany zakres informacji) stanowi załącznik do SWZ (Doświadczenie zawodowe);
2) dowody określające czy dostawy wymienione w wykazie, o którym mowa
w pkt 12.3.1 SWZ zostały wykonane należycie;
Dowodami, o których mowa wyżej są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane lub są wykonywane,
b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów,
o których mowa w ppkt. a), Wykonawca jest zobowiązany do wykazania przyczyn, z jakich nie mógł uzyskać tych dokumentów.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty (tj. oświadczenia, o którym mowa w pkt 18.5 SWZ) należy dołączyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w pkt 12.1 SWZ – z uwzględnieniem pkt 13.3 lub 14.3 SWZ (jeśli dotyczy);
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 13.2 SWZ - w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp (jeśli dotyczy);
3) dokument pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 14.1 SWZ, z którego będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy);
4) dokument pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 18.6.2 SWZ (jeśli dotyczy);
5) dowód wniesienia wadium - patrz pkt 16 SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5.000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100).
2. Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy.
3. Wadium w pieniądzu (PLN) należy wnieść przelewem na rachunek Miasta Kalisza prowadzony przez Santander Bank S.A. o nr 39 1090 1128 0000 0001 5108 9160, z dopiskiem „Wadium, nr sprawy WRM.2711.13.2023”.
Wskazane jest załączenie do oferty składanej na Platformie potwierdzenia dokonania przelewu poprzez wczytanie pliku na Platformie w zakładce „Oferty” w sekcji „Dokumenty” jako załącznik do oferty.
4. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osoby/osób upoważnionej/upoważnionych do reprezentowania wystawcy dokumentu musi nastąpić poprzez wczytanie pliku na Platformie w zakładce „Oferty” w sekcji „Dokumenty” jako załącznik do oferty.
5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 16.3 SWZ. Tym samym zlecenie dokonania przelewu przez Wykonawcę w dniu składania ofert lub dniu poprzedzającym może okazać
się zbyt późne.
6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji (Miasto Kalisz), gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy.
7. Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres terminu związania ofertą.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo, o którym mowa wyżej należy sporządzić w jednej z form wskazanych poniżej, a następnie przekazać Zamawiającemu wyłącznie za pośrednictwem Platformy. Patrz także zapisy pkt 12.4-12.8 SWZ. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej należy złożyć w jednej z poniższych form:
-w formie elektronicznej (tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/osoby uprawnioną/ne do reprezentowania Wykonawców),
-w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby uprawnioną/ne do reprezentowania Wykonawców,
-cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego przez mocodawców, tj. dokumentu elektronicznego będącego kopią elektroniczną treści pełnomocnictwa zapisanej w postaci papierowej, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez mocodawców,
-cyfrowego odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej poświadczonego przez notariusza, tj. dokumentu elektronicznego będącego kopią elektroniczną treści pełnomocnictwa zapisanej w postaci papierowej, opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania z powodów, o których mowa w pkt 10.1 i 10.2 SWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.2 SWZ Wykonawcy wykazują w sposób następujący:
a) przynajmniej jeden z wykonawców - w zakresie warunku, o którym mowa w pkt. 11.2.1 SWZ (Zamawiający nie dopuszcza „sumowania” doświadczenia dwóch i więcej wykonawców w celu potwierdzenie spełnienia tego warunku).
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 12.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (z zachowaniem formy przewidzianej w pkt 12.4 SWZ).
4. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 10.1 i 10.2 SWZ oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 11.2 SWZ każdy z Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do złożenia na wezwanie Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 12.2 i 12.3 SWZ w zakresie, w którym wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia obowiązku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań, o którym mowa w art. 60 ustawy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia określa projekt umowy będący załącznikiem do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-28 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-26

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 590.000,00 PLN brutto, informując jednocześnie, że kwota powyższa jest aktualna na chwilę wszczęcia postępowania i wiążącą kwotą będzie kwota podana przez Zamawiającego po terminie składania ofert, a bezpośrednio przed terminem otwarcia ofert.
2. Zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej przez przedstawiciela Wykonawcy w budynkach, pomieszczeniach, ciągach komunikacyjnych, miejscach itp. gdzie zrealizowana ma być dostawa z montażem, zgodnie z zapisami pkt 4.13 SWZ (Zamawiający nie będzie brał pod uwagę potwierdzeń odbycia wizji lokalnych, które wydał w ramach poprzedniego postępowania (takie potwierdzenia nie będą ważne). W ramach niniejszego postępowania każdy wykonawca, który zamierza złożyć ofertę musi odbyć wizję lokalną).
3. Wykonawca w ramach udzielonej gwarancji i rozszerzonej rękojmi za wady będzie świadczył usługi serwisowe i wymagane przez producenta przeglądy.
4. Wykonawca w okresie trwania umowy zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 PLN.
5. Zamawiający informuje, iż jest to drugie postępowanie w ramach niniejszego zadania. Pierwsze (unieważnione postępowanie) wraz z całością dokumentacji w tym pytaniami i odpowiedziami do treści SWZ znajduje się pod adresem:
https://miastokalisz.ezamawiajacy.pl/pn/miastokalisz/demand/notice/public/90170/details

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.