Ogłoszenie z dnia 2025-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa zapewnienia wsparcia logistycznego i realizacji stref projektów naukowych podczas 9 pikników plenerowych na terenie całej Polski"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000327830
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marymoncka 32
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-968
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aleksandra.bojarska@awf.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługa zapewnienia wsparcia logistycznego i realizacji stref projektów naukowych podczas 9 pikników plenerowych na terenie całej Polski"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c170f682-4bbb-4b44-8038-ab1cad80c969
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00309909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00284808
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia;
Zamawiający przeprowadził postepowanie przetargowe w trybie podstawowym.
W wyznaczonym terminie wpłyneły 3 oferty, z czego 2 zostały odzrucone, jedna, przewyzszała kwotę na sfinansowanie.
Zamawiający unieważnił postępowanie.
Ze wzgledu fakt, iz aneks do umowy na dofinansowanie został zawarty 05 czerwca 2025 r. zamawiajajacy jak naszybciej przeprowadził postepowanie, niestety zostało ono unieważnne , a termin pierwszego pikniku to 05 lipiec 2025 r. Zamawiający nie ma mozliwości przeprowadzenia kilejnego postępowania przetargowego, nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia, Zamawiający zmuszony jest przeprowadzić zamówienie z wolnej ręki.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZPZ.371.25.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Usługa zapewnienia wsparcia logistycznego i realizacji stref projektów naukowych podczas 9 pikników plenerowych na terenie całej Polski
w tym dostawa infrastruktury techniczno – eventowej wraz z transportem, montażem, obsługą i demontażem.
Zapewnienie technicznej infrastruktury eventowej wraz z przygotowaniem projektów (elektrycznej sieci zasilającej, nagłośnienia, hal namiotowych) montażem, obsługą, demontażem, transportem oraz nadzorem nad elementami infrastruktury technicznej
W ramach współpracy wykonawca zapewni w 9 lokalizacjach:
• wynajęcie i aranżację 6 stref tematycznych (SUP-RIM, JEŻ, WF z AWF, CNK, LUC, KORTOSFERA), oraz jednego namiotu technicznego w niezbędny sprzęt zgodnie z załącznikiem nr 2
• przygotowania stref tematycznych
• produkcji materiałów reklamowych wraz z przygotowaniem projektu zgodnie z załącznikiem nr 2, które po wszystkich wydarzeniach zostaną protokólarnie przekazane wraz z dowodami zakupu Zamawiającemu
• zapewnienia wyżywienia, koszulek dla obsługi stoisk wszystkich stref tematycznych
• transport, montaż i demontaż wszystkich stref tematycznych
• protokólarny odbiór namiotów, leżaków oraz sprzętu sportowego od Zamawiającego na potrzeby stref tematycznych oraz ich zwrot w nienaruszonym stanie po wszystkich wydarzeniach
• obsługę techniczną (min. 2 osoby) przez cały czas trwania wydarzeń, do wsparcia koordynatorów stref tematycznych oraz zapewnienia porządku.
2. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia określa załącznik Nr 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 720000,00 PLN
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CREATIVE EVENTS SP. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522264607
7.3.3) Ulica: ul. Piaskowa 10
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 05-075
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 720000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-07-05 do 2025-08-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont elewacji z wymianą osłon balkonowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Wrzeciono 39 w Warszawie.
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Centrum Informatyki Statystycznej
- 2025.2 Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krajowej Rady Sądownictwa
- Zakup i dostarczenie samochodu osobowego typu SUV z napędem 4x4 dla Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego - powtórka 2
- Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- Świadczenie usług serwisu i konserwacji systemu i instalacji BMS w Gmachu Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Bobolice w 2026
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Zakup wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Połoskach
- Dostawa i montaż wyposażenia dla szkół podstawowych w gminie Międzyrzecz w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Międzyrzecz"
- Dostawa i montaż wyposażenia do Klubu Dziecięcego w Boniewie - II postępowanie
- Dostawa mebli do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu II.
więcej: Mikrofony i głośniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





