Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00228022/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-11
- 2021/BZP 00234591/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-18
- 2021/BZP 00239229/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia dydaktycznego Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie w ramach projektu pn: "Nowoczesne wyposażenie placówek kształcenia zawodowego i ustawicznego w powiecie słu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Słupecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 20
1.5.2.) Miejscowość: Słupca
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 275 86 00
1.5.8.) Numer faksu: 63 275 86 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat-slupca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-slupca.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.powiat-slupca.pl/slupcap/bip/zamowienia-publiczne/postepowania-rowne-i-przekraczajace-130-000-zlotych/2021/bzp.272.8.2021.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia dydaktycznego Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Zagórowie w ramach projektu pn: "Nowoczesne wyposażenie placówek kształcenia zawodowego i ustawicznego w powiecie słu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b6e0baf6-2690-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309739
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010931/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup wyposażenia dydaktycznego ZSOIZ w Zagórowie w ramach projektu pn: "Nowoczesne wyposażenie placówek kształcenia zawodowego i ustawicznego w powiecie słupeckim" WRPO 9.3.2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
"Nowoczesne wyposażenie placówek kształcenia zawodowego i ustawicznego w powiecie słupeckim" WRPO 9.3.2.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00228022/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.272.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 718717,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Przedmiot umowy obejmuje również prawa obowiązki określone we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
30231300-0 - Monitory ekranowe
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
48822000-6 - Serwery komputerowe
4.5.5.) Wartość części: 239428,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu sieciowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Przedmiot umowy obejmuje również prawa obowiązki określone we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38296000-6 - Przyrządy badawcze
38552000-9 - Mierniki elektroniczne
4.5.5.) Wartość części: 295506,25 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu elektrotechnicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Przedmiot umowy obejmuje również prawa obowiązki określone we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 31730000-2 - Sprzęt elektrotechniczny
4.5.5.) Wartość części: 41756,09 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa sprzętu telekomunikacyjnego.4.5.3.) Główny kod CPV: 32500000-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32552110-1 - Telefony bezprzewodowe
4.5.5.) Wartość części: 83739,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawu wulkanizacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SWZ pn. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Przedmiot umowy obejmuje również prawa obowiązki określone we wzorze umowy – załącznik nr 5 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 34326000-8 - Podnośniki samochodowe, sprzęgła i podobne elementy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34324100-5 - Sprzęt do wyważania kół
4.5.5.) Wartość części: 58287,02 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 25.10.2021 r. o godz. 10:00 upłynął termin składania ofert. Do czasu upływu tego terminu wpłynęło 5 ofert dotyczących części I zamówienia tj. Dostawa sprzętu komputerowego. Oferta z najniższą ceną spośród złożonych ofert złożona przez Wykonawcę APLY ANNA BORAWSKA (ul. Zagórzańska 28c, 04-965 Warszawa) opiewała na kwotę 318 816,00 zł brutto, natomiast Zamawiający przeznaczył środki na sfinansowanie części I zamówienia w wysokości 294.497,06 zł. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie ma możliwości zwiększenia środków, które przeznaczył na sfinansowanie części I zamówienia. W tej sytuacji zasadnym było unieważnić postępowanie w tej części na podstawie art. 255 pkt. 3) „u.Pzp”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318816,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 554287,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną spośród złożonych ofert, złożona przez Wykonawcę APLY ANNA BORAWSKA (ul. Zagórzańska 28c, 04-965 Warszawa), opiewała na kwotę 398 363,18 zł brutto, natomiast Zamawiający przeznaczył środki na sfinansowanie części II zamówienia
w wysokości 363.472,70 zł. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie ma możliwości zwiększenia środków, które przeznaczył na sfinansowanie części II zamówienia.
W tej sytuacji zasadnym było unieważnić postępowanie w tej części na podstawie art. 255 pkt. 3) „u.Pzp”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398363,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 445074,27 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33087 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66968,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42966,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992402029
7.3.3) Ulica: ul. Gajowa 53/16
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-520
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42966,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100869,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109297,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109297,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PLATAN spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851369920
7.3.3) Ulica: ul. Platanowa 2
7.3.4) Miejscowość: Sopot
7.3.5) Kod pocztowy: 81-855
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109297,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 01.12.2021 r. Wykonawca Magopoll Robert Gogacz (ul. Dębowa 51, 26-670 Pionki), którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza i któremu Zamawiający przesłał podpisaną ze swojej strony umowę w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, poinformował, że nie podpisze umowy ponieważ nie jest w stanie zrealizować zamówienia
w terminie. Tym samym jednoznacznie oświadczył, że uchyla się od zawarcia umowy.
W takim przypadku, zgodnie z art. 263 „u.Pzp” Zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.
Oferta z najniższą ceną spośród pozostałych ofert niepodlegających odrzuceniu
to oferta wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowe KOGEX Sp. z o. o. (ul . Gajowa 53/16,
50-520 Wrocław) opiewająca na 81 795,00 zł brutto. Natomiast Zamawiający przeznaczył środki na sfinansowanie części V zamówienia w wysokości 71 693,03 zł. Jednocześnie Zamawiający informuje, że nie ma możliwości zwiększenia środków, które przeznaczył
na sfinansowanie części V zamówienia. W związku z powyższym zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania określone w art. 255 pkt 3) „u.Pzp”.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69999,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99632,46 PLN
INNE PRZETARGI Z SŁUPCY
- "Remonty i poprawa dostępności placówek oświatowych Gminy Miejskiej Słupca"
- "Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia cz. 3"
- Zakup i dostawa sceny mobilnej
- Przebudowa drogi gminnej w m. Kowalewo Opactwo
- Przebudowa drogi gminnej nr 421015P w m. Marcewek
więcej: przetargi w Słupcy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Dostawa sprzętów IT
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd w Urzędzie Miasta Sokołów Podlaski
- POPRAWA DOSTĘPNOŚCI DO EDUKACJI WŁĄCZAJĄCEJ POPRZEZ ZAKUP DOPOSAŻENIA DLA SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY BOJANÓW
- Doposażenie "Pracowni reklamy i multimediów" i "Pracowni studia nagrań" dla potrzeb 2 techników wchodzących w skład CKZiU przy ul. Grota Roweckiego 64 w Sosnowcu
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego i komputerowego w ramach projektu pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej" FENX.06.01-IP.03-0001/23-00/1374/2024/NFZ
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.