Ogłoszenie z dnia 2025-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00256311/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001094670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Nowy Targ
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-141
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp.dz@um.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/umw1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5c6ea7a-fcc2-4ae1-bafa-2481da9abfe1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00309726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043516/21/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256311
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/43/2025/WPM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław, tj.: długopis z touchpenem - 5000 szt., długopis plastikowy - 5000 szt., ołówek drewniany – 6000 szt., smycz tasiemkowa - 3000 szt., torba bawełniana z długimi uszami - 1550 szt., torba bawełniana z krótkimi uszami - 1550 szt., torba bawełniana większa – 400 szt., pendrive 16 GB – 400 szt., kabel ładujący 6 w 1 – otwieracz – black – 300 szt., breloczek w kształcie krasnoludka – 3500 szt., kabel USB do przenoszenia danych oraz ładowania – 300 szt., powerbank 10000 mAh – 140 szt., powerbank 20000 mAh – 120 szt., koszulka T-shirt – 1350 szt., koszulka t-shirt dziecięca – 600 szt., magnes w kształcie wrocławskiego krasnoludka – 4000 szt., kubek termiczny z grawerem – 120 szt., kubek termiczny z uchwytem – 160 szt., workoplecak poliestrowy – 400 szt., buff (chusta wielofunkcyjna) – 700 szt., niezbędnik kierowcy 4 w 1 – 200 szt., kubek porcelitowy - 500 szt., parasol automatyczny – 160 szt., mini parasol – 160 szt., mały parasol automatyczny – 120 szt., czekoladki „Przyjaźń” – 1050 szt., czekoladki nadziewane – 6750 szt., czekoladki belgijskie – 1200 szt., kredki „exclusive” – 700 opakowań, kredki – 600 opakowań, butelka sportowa – 350 szt., piórnik – 600 szt., zestaw szkolny: przezroczyste linijka, ekierki i kątomierz – 400 szt., balonik lateksowy 12” – 6000 szt., szelki odblaskowe dla biegaczy – 400 szt., mini apteczka – 400 szt., czapka sportowa dla biegaczy Runway – 200 szt., czapeczka bejsbolówka z zagiętym daszkiem – 250 szt., skarpetki dziecięce – 600 par, butelka filtrująca 0,3l – 300 szt., kamizelki odblaskowe dla dzieci – 400 szt., torby bawełniane z długimi uszami (cieńsze) – 1800 szt., otwieracz (korkociąg kelnerski) ze stali nierdzewnej – 300 szt., opaski odblaskowe – 1400 szt., cukierki typu „Krówki” – 60 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 394812,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 807618 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 394812,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIDEODRUK PIOTR PRONOBIS
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 898-155-08-03
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 394813,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-179/2025 Modernizacja magazynu nr 1 budynku G-3 Politechniki Wrocławskiej przy ul. Gdańskiej 13/15 we Wrocławiu w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Wolskiej 7 we Wrocławiu w zakresie zmiany systemu ogrzewania.
- Dostawa gazów medycznych i technicznych wraz z napełnianiem i dzierżawą zbiornika na tlen medyczny, butli na gazy medyczne i techniczne dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
- Zapewnienie usług w związku z udziałem dolnośląskich przedsiębiorców w misji gospodarczej na targi World Summit AI w Amsterdamie
- Dostawa odczynników i akcesoriów do analizatorów parametrów krytycznych wraz z dzierżawą urządzeń
- SZP/243-139/2025 Zakup i dostawa licencji na pakiet oprogramowania do zaawansowanych analiz numerycznych zjawisk szybkozmiennych w ramach potrzeb Wydziału Mechanicznego Politechniki Wrocławskiej
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Urzędu Miasta Krakowa w 2025 r.
- Dostawa artykułów promocyjnych
- Dostawa materiałów i akcesoriów promocyjnych na potrzeby kampanii promocyjnej realizowanej w ramach projektu EKOPARK
- zaprojektowanie, wykonanie nadruku i dostawę materiałów promocyjnych
- "Koncepcja i realizacja stref promocyjno-edukacyjnych NASKPIB"
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem logotypu Miasta Skierniewice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.