eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławZaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław



Ogłoszenie z dnia 2025-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001094670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Nowy Targ

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-141

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp.dz@um.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/umw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5c6ea7a-fcc2-4ae1-bafa-2481da9abfe1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00309726

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043516/21/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256311

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/43/2025/WPM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów promujących Wrocław, tj.: długopis z touchpenem - 5000 szt., długopis plastikowy - 5000 szt., ołówek drewniany – 6000 szt., smycz tasiemkowa - 3000 szt., torba bawełniana z długimi uszami - 1550 szt., torba bawełniana z krótkimi uszami - 1550 szt., torba bawełniana większa – 400 szt., pendrive 16 GB – 400 szt., kabel ładujący 6 w 1 – otwieracz – black – 300 szt., breloczek w kształcie krasnoludka – 3500 szt., kabel USB do przenoszenia danych oraz ładowania – 300 szt., powerbank 10000 mAh – 140 szt., powerbank 20000 mAh – 120 szt., koszulka T-shirt – 1350 szt., koszulka t-shirt dziecięca – 600 szt., magnes w kształcie wrocławskiego krasnoludka – 4000 szt., kubek termiczny z grawerem – 120 szt., kubek termiczny z uchwytem – 160 szt., workoplecak poliestrowy – 400 szt., buff (chusta wielofunkcyjna) – 700 szt., niezbędnik kierowcy 4 w 1 – 200 szt., kubek porcelitowy - 500 szt., parasol automatyczny – 160 szt., mini parasol – 160 szt., mały parasol automatyczny – 120 szt., czekoladki „Przyjaźń” – 1050 szt., czekoladki nadziewane – 6750 szt., czekoladki belgijskie – 1200 szt., kredki „exclusive” – 700 opakowań, kredki – 600 opakowań, butelka sportowa – 350 szt., piórnik – 600 szt., zestaw szkolny: przezroczyste linijka, ekierki i kątomierz – 400 szt., balonik lateksowy 12” – 6000 szt., szelki odblaskowe dla biegaczy – 400 szt., mini apteczka – 400 szt., czapka sportowa dla biegaczy Runway – 200 szt., czapeczka bejsbolówka z zagiętym daszkiem – 250 szt., skarpetki dziecięce – 600 par, butelka filtrująca 0,3l – 300 szt., kamizelki odblaskowe dla dzieci – 400 szt., torby bawełniane z długimi uszami (cieńsze) – 1800 szt., otwieracz (korkociąg kelnerski) ze stali nierdzewnej – 300 szt., opaski odblaskowe – 1400 szt., cukierki typu „Krówki” – 60 kg

4.5.3.) Główny kod CPV: 39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 394812,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 807618 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 394812,78 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIDEODRUK PIOTR PRONOBIS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 898-155-08-03

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 394813,78 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.