eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont sanitariatów i natrysków w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 9 w Katowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sanitariatów i natrysków w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 9
w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 9

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384109920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-018

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatgim4@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp9katowice.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sanitariatów i natrysków w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 9
w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9235f533-09ba-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309684

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00150655/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont sanitariatów i natrysków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00273376/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/496/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 151010,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie dwóch sanitariatów w zakresie robót budowlanych, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 9 w Katowicach, w szczególności:
I. Roboty budowlane:
a) Sanitariaty na parterze i I piętrze:
- wykucie z muru ościeżnic stalowych,
- zamurowanie cegłą otworu drzwiowego,
- uzupełnienie tynku kat. III,
- rozebranie murków z cegły gr. ¼ c,
- rozebranie posadzki lastrykowej,
- podkład pod izolację gr 2 cm,
- izolacja przeciwwilgociowa i przeciw wodna z folii poliuretanowej x 2,
- samopoziomująca masa szpachlowa gr. 2 cm,
- ułożenie posadzki z płytek gresowych antypoślizgowych,
- skucie tynków wewnętrznych ze ścian,
- uzupełnienie tynku na ścianach kat. II,
- licowanie ścian płytkami ceramicznymi,
- wymiana kratek wentylacyjnych,
- obsadzenie drzwi łazienkowych wraz z ościeżnicą,
- wykonanie gładzi gipsowej dwuwarstwowej,
- dwukrotne malowanie farbą emulsyjną do pomieszczeń mokrych,
- obudowa płytami GK wodoodpornymi na ruszczy metalowym instalacji sanitarnych,
- montaż ścianek ustępowych HPL,
- dostawa i m-ż luster,
- dostawa i montaż blatu pod umywalkowego,
- dostawa dozownika na mydło w płynie,
- dostawa i m-ż uchwytów na papier toaletowy,
- wymiana opraw świetlówkowych na liniową LED 840 35 W 4000 Im klosz clear IP 65 Ra>80,
- wywóz i utylizacja gruzu.
Uwaga: Kolorystykę płytek ceramicznych i farb należy uzgodnić z Dyrektorem Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 9.
II. Roboty instalacyjne
a) Sanitariat na parterze i I piętrze:
Woda Zimna i Ciepła
- demontaż armatury wodnej i rur wody zimnej, ciepłej,
- wykucie bruzd ściennych poziomych i pionowych dla przewodów instalacji wodnej,
- montaż nowej instalacji wody zimnej, ciepłej z rur PP PN 20 (w bruzdach ściennych),
- zawory odcinające na odejściu od pionu,
- wykonanie podejść instalacyjnych wody w bruzdach ściennych,
- izolacja rur,
- zamurowanie bruzd j.w.,
- montaż armatury wodnej: baterii umywalkowych,
- montaż baterii natryskowej,
- zaworów odcinających kątowych z wężykiem w oplocie,
- zabudowa rewizji do zaworów odcinających.
Kanalizacja Sanitarna
- demontaż przyborów sanitarnych z podejściami,
- wykucie bruzd ściennych poziomych i pionowych dla przewodów instalacji kanalizacyjnej,
- wykonanie wykopu nieumocnionego wewnątrz budynku,
- demontaż rur kanalizacyjnych na ścianach i podposadzkowych,
- demontaż kratek podłogowych z podejściami,
- wykonanie nowej instalacji kanalizacji na ścianach pomieszczenia,
- wykonanie nowej instalacji kanalizacji podposadzkowej,
- zamurowanie bruzd i zasypanie wykopów j.w.,
- wykonanie podejść inst. Kanalizacji do przyborów sanitarnych,
- montaż umywalek porcelanowej z syfonem,
- montaż kabin natryskowych,
- montaż misek kompaktowych dziecięcych z deską sedesową z twardego pcv,
- montaż wpustów podłogowych,
- zabudowa rewizji do czyszczaka.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także dokumentacją projektową i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji.
Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania zawarte w aktualnie obowiązujących przepisach, a w szczególności ustawie Prawo Budowlane i aktach wykonawczych do tej ustawy.
Wykonując zamówienie wykonawca musi zapewnić Zamawiającemu niezakłócone funkcjonowanie, w tym nieskrępowany dostęp oraz bezpieczne korzystanie z budynku w trakcie wykonania przedmiotu zamówienia niezależnie od etapu prac. Wykonawca zapewnieni (stosowny do uzasadnionych potrzeb Zamawiającego) stały i bezpieczny dostęp pracownikom, współpracownikom, dostawcom, kontrahentom, gościom i innym osobom, z uwzględnieniem zagwarantowania przestrzegania przepisów obowiązującego prawa, w tym w szczególności przepisów BHP i ppoż.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej obejmującej przedmiary robót i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących integralną część SWZ. Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy dla Wykonawcy i nie zwalnia skalkulowania ryczałtowej ceny ofertowej na podstawie pozostałej dokumentacji projektowej i ewentualnie wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 90 000,00 zł brutto. Cena oferty najkorzystniejszej oferty złożonej przez firmę PRAGMATIC Sp. z o.o., ul. Krakowska 201, 40-393 Katowice, w kwocie 133 153,76 zł brutto przewyższa środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 133153,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.