Ogłoszenie z dnia 2025-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00270436/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa serwisowa aparatu TK używanego w ramach pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: JULIUSZA SŁOWACKIEGO 32
1.5.2.) Miejscowość: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzzozsierpc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.spzzozsierpc.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e6ac0da-9879-49c9-9378-8d40fd0a22981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa usługa serwisowa aparatu TK używanego w ramach pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e6ac0da-9879-49c9-9378-8d40fd0a2298
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00309645
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00010762/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa Serwisowa, Przegląd Techniczny i Konserwacja Sprzętu Medycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00270436
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.382.PN.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Kompleksowa usługa serwisowa aparatu TK używanego w ramach pracowni diagnostyki obrazowej SPZZOZ w Sierpcu rozumiana jako:
• Przeglądy techniczne
• Dojazdy, diagnozy, naprawy oraz kalibracje sprzętu
• Diagnostyka, monitoring i naprawa zdalna przez Internet
• Priorytetowa obsługa zgłoszeń
• Wymiana wszystkich uszkodzonych części zamiennych (w tym detektor i lampa (minimalnie 2 w okresie obowiązywania umowy))
• Modyfikacje oprogramowania i konstrukcji zalecane przez producenta, poprawiające wydajność i bezpieczeństwo
• Proaktywny monitoring systemu
• Czas reakcji wstępnej: 8 godziny w dni robocze
• Wsparcie zdalne "Remote Service"** (konieczna konfiguracja po stronie użytkownika)
• Godziny pracy serwisu: 8:00 – 17:00, poniedziałek – piątek (z wyłączeniem dni świątecznych)
• Wsparcie telefoniczne Helpdesk
• Minimalny czas trwania umowy: 36 miesięcy
• Uszczegółowienie znajduje się w Załączniku nr 2 i 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 486000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 486000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIRO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411039248
7.3.3) Ulica: Mińska 25B lok. U1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-808
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 486000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Budowa placu zabaw przy ul. Powstańców w Sierpcu
- Mazowsze bez smogu - organizacja i przeprowadzenie działań edukacyjnych na terenie Gminy Miasto Sierpc w zakresie ochrony powietrza w 2025 roku
- Zakup samochodu ciężarowego
- Dostawa paliwa do ZSCKR w Studzieńcu
- Nadzór inwestorski- wybór 3 inspektorów nadzoru w projekcie "Rozbudowa Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego" - postępowanie numer II
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług przeglądów okresowych aparatury medycznej
- Usługa serwisowa systemu Bright View
- Usługa serwisowania, przeglądów i napraw łącznie z częściami tomografu komputerowego firmy United Imaging Healthcare uCT 780-680185 wraz ze stacją opisową WT2406-000474 - II
- Usługa wykonania przeglądów technicznych aparatury medycznej
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie jednorazowych przeglądów technicznych i konserwacji dla pogwarancyjnej aparatury i sprzętu medycznego dla potrzeb PCM w Grójcu sp. z o.o.
- Wykonanie usługi przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.