Ogłoszenie z dnia 2025-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00238336/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-20
- 2025/BZP 00259926/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont jezdni ul. Władysława Jagiełły - dojazd do pól
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kętrzyn
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 11
1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 48 897520520
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umketrzyn@miastoketrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastoketrzyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7c72f11-2ab6-48bb-a676-fc950edd77141.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont jezdni ul. Władysława Jagiełły - dojazd do pól2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7c72f11-2ab6-48bb-a676-fc950edd7714
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00309568
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043090/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Remont jezdni ul. Władysława Jagiełły - dojazd do pól
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00238336
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 363362,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
a) opracowanie czasowej organizacji ruchu na potrzeby prowadzenia robót budowlanych;
b) wykonanie remontu jezdni ulicy Władysława Jagiełły w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą załącznik nr 5 do SWZ, w szczególności:
- wyrównanie istniejącej nawierzchni jezdni kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie,
- remont zjazdów,
- oczyszczenie i wykonanie połączeń między warstwowych z emulsji asfaltowej,
- regulacja urządzeń (elementy żeliwne) typu pokrywy studni rewizyjnych, pokrywy wpustów deszczowych, skrzynek zasów gazowych, wodociągowych znajdujących się w zakresie prowadzonych robót,
- wykonanie warstwy wiążącej/wyrównawczej grubości 4 cm dla kategorii ruchu KR3 z MMA AC16W,
- wykonanie warstwy ścieralnej grubości 4 cm dla ruchu KR3 z MMA AC8S,
- wykonanie remontu poboczy.
Szczegółowy opis i zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa zawarta w załączniku nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 353646,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 462597,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 353646,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 743-17-29-488
7.3.3) Ulica: Olsztyńska 12
7.3.4) Miejscowość: Lidzbark Warmiński
7.3.5) Kod pocztowy: 11-100
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 353646,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- Zakup i dostawa mobilnych agregatów prądotwórczych z homologowanym podwoziem.
- Zakup i dostawa mobilnych cystern do dowożenia wody pitnej
- Zakup i dostawa koparko- ładowarki samobieżnej
- Zakup i dostawa rębaka mobilnego
- Prace konserwacyjne i remontowe sal bud. nr 27 w m. Kętrzyn
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Dziennego Domu Pomocy w Śliwicach
- Modernizacja drogi gminnej z zastosowaniem płyt yombo dz. nr 12/3, 13 obręb Sztumska Wieś , drogi dojazdowej do gruntów rolnych - FOGR
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Błogiem Rządowym
- Termomodernizacja pawilonu zakwaterowania osadzonych "D" i budynku administracji wraz z rozbudową wymiennikowni w Zakładzie Karnym w Chełmie
- "Budowa kolektora przesyłowego ścieków na trasie Brzozów Stary - Iłów wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej - II etap"
- Budowa budynku garażowo-magazynowego KP PSP Mielec
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.