eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › "Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli wraz z opiekunem w roku szkolnym 2022/2023"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli wraz z opiekunem w roku szkolnym 2022/2023"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POBIEDZISKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Pobiedziska

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-010

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 618977174

1.5.8.) Numer faksu: 618977124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pobiedziska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pobiedziska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pobiedziska/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych do szkół i przedszkoli wraz z opiekunem w roku szkolnym 2022/2023"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-689c5eab-f7a7-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00309539

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020439/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół na rok szkolny 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231120/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2022.NB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zadanie nr 1. Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych do szkół na terenie Miasta i Gminy Pobiedziska wraz z opiekunem
 Przewidywana liczba kilometrów dziennie wynosi ok. 120 km (łącznie rano i po południu), ok. 22 320 km w okresie roku szkolnego. Liczba ta jest wielkością szacunkową i może ulec zmianie w przypadku zmiany liczby dowożonych dzieci, zmiany ośrodka/placówki oświatowej lub miejsca zamieszkania dziecka.
 Planowana liczba uczniów do przewozu to 20 osób. Liczba ta może ulec zmianie do +-20% (w przypadku zgłoszenia do dowozu nowego ucznia lub rezygnacji z dowozu).
 Przejazdy uczniów należy zapewnić we wszystkie dni realizacji zajęć szkolnych i przedszkolnych w roku szkolnym 2022/2023. Z uwagi na okoliczności związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych rozpoczęcie lub zakończenie realizacji zadania może ulec zmianie.
 Przywozy i odwozy dzieci szkolnych będą odbywały się według rozkładu ustalonego przed każdym rozpoczęciem roku szkolnego. Szczegółowy rozkład jazdy, dostosowany do planu zajęć lekcyjnych dowożonych uczniów, Wykonawca uzgodni z dyrektorami szkół/rodzicami/prawnymi opiekunami uczniów i przedstawi Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia rozpoczęcia roku szkolnego. O każdej zmianie rozkładu jazdy Zamawiający ma zostać niezwłocznie poinformowany przez Wykonawcę na piśmie.
 Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym ustali optymalną trasę dowozu uczniów niepełnosprawnych mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży. Harmonogram ten musi zawierać szczegółowy opis trasy wraz z liczbą kilometrów, godziny przejazdów oraz numer telefonu do kierowcy i opiekuna dzieci.
 Dowożenie uczniów niepełnosprawnych na trasie dom – szkoła – dom (szczegóły w załączniku).
 Przewóz dzieci powinien odbywać się dopuszczonym/mi do ruchu, odpowiednio oznakowanym/ymi, autobusem/ami specjalnie przystosowanym/mi do przewozu osób niepełnosprawnych np. wyposażonym/mi w szyny do mocowania wózków dla osób niepełnosprawnych oraz rampę/podjazd lub windę umożliwiającą wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną (wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2006 r.).
 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami przez osobę pełnoletnią posiadającą przeszkolenie w zakresie pomocy przedmedycznej. Opiekun zobowiązany jest do sprawowania opieki nad dziećmi w czasie jazdy oraz przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdów.
 Podczas przewozu Wykonawca powinien zapewnić wszystkim uczniom miejsca siedzące, w tym co najmniej jedno miejsce przystosowane do przewożenia osoby niepełnosprawnej na wózku wraz z atestowanymi pasami bezpieczeństwa do przymocowania wózka podczas jazdy.
 Autobus/y służący/e do przewozu dzieci musi/muszą być w pełni sprawny/e, klimatyzowany/e, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać pasy bezpieczeństwa oraz aktualne badania techniczne, aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW i aktualną polisę ubezpieczeniową.
 Autobus/y służący/e do przewozów dzieci musi/muszą być utrzymany w czystości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 124000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Zadanie nr 2. Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów niepełnosprawnych do szkół poza terenem Miasta i Gminy Pobiedziska wraz z opiekunem.
 Przewidywana liczba kilometrów dziennie wynosi ok. 270 km (łącznie rano i po południu), ok. 50 220 km w okresie roku szkolnego. Liczba ta jest wielkością szacunkową i może ulec zmianie w przypadku zmiany liczby dowożonych dzieci, zmiany ośrodka/placówki oświatowej lub miejsca zamieszkania dziecka.
 Planowana liczba uczniów do przewozu to 10 osób. Liczba ta może ulec zmianie do +-30% (w przypadku zgłoszenia do dowozu nowego ucznia lub rezygnacji z dowozu).
 Przejazdy uczniów należy zapewnić we wszystkie dni realizacji zajęć szkolnych i przedszkolnych w roku szkolnym 2022/2023. Z uwagi na okoliczności związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych rozpoczęcie lub zakończenie realizacji zadania może ulec zmianie.
 Przywozy i odwozy dzieci szkolnych będą odbywały się według rozkładu ustalonego przed każdym rozpoczęciem roku szkolnego. Szczegółowy rozkład jazdy, dostosowany do planu zajęć lekcyjnych dowożonych uczniów, Wykonawca uzgodni z dyrektorami szkół/ rodzicami/prawnymi opiekunami uczniów i przedstawi Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia rozpoczęcia roku szkolnego. O każdej zmianie rozkładu jazdy Zamawiający ma zostać niezwłocznie poinformowany przez Wykonawcę na piśmie.
 Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym ustali optymalną trasę dowozu uczniów niepełnosprawnych mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży. Harmonogram ten musi zawierać szczegółowy opis trasy wraz z liczbą kilometrów, godziny przejazdów oraz numer telefonu do kierowcy i opiekuna dzieci.
 Dowożenie uczniów niepełnosprawnych na trasie dom – szkoła – dom (szczegóły w SWZ).
 Dzieci należy odebrać od rodziców/prawnych opiekunów z miejsca zamieszkania oraz po zajęciach odwieść na miejsce zamieszkania i przekazać rodzicom/prawnym opiekunom.
 Przewóz dzieci powinien odbywać się dopuszczonym/ymi do ruchu, odpowiednio oznakowanym/mi, autobusem/ami specjalnie przystosowanym/mi do przewozu osób niepełnosprawnych np. wyposażonym w szyny do mocowania wózków dla osób niepełnosprawnych oraz rampę/podjazd lub windę umożliwiającą wjazd wózkiem z osobą niepełnosprawną (wyprodukowanym nie wcześniej niż w 2006 r.).
 Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia opieki nad uczniami sprawowaną przez osobę pełnoletnią posiadającą przeszkolenie w zakresie pomocy przedmedycznej. Opiekun zobowiązany jest do sprawowania opieki nad dziećmi w czasie jazdy oraz przy wsiadaniu i wysiadaniu z autobusu.
 Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia przed podpisaniem umowy zaświadczenia o niekaralności osób sprawujących opiekę podczas dowozu dzieci.
 Podczas dowozu Wykonawca powinien zapewnić wszystkim uczniom miejsca siedzące w tym co najmniej jedno miejsce przystosowane do przewożenia osób niepełnosprawnych na wózku wraz z atestowanymi pasami bezpieczeństwa do przymocowania wózka podczas jazdy.
 Autobus/y służący/e do przewozu dzieci musi/muszą być w pełni sprawny/e, klimatyzowany/e, spełniać wymogi bezpieczeństwa (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa), posiadać pasy oraz aktualne badania techniczne, aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW i aktualną polisę ubezpieczeniową.
 Autobus/y służący/e do przewozu dzieci musi/muszą być utrzymany/e w czystości.
 Wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV to 60130000-8.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 232500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142178,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163382,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142178,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Sobis BUS Paweł Sobczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7821413623

7.3.3) Ulica: Trzemeszeńska 8A

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 62-038

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142178,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.