Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00297301/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
- 2021/BZP 00297301/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02 (po zmianach)
- 2021/BZP 00298508/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-03
- 2022/BZP 00030162/01 - Wynik z dnia 2022-01-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawy wyrobów medycznych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Dom Kombatanta i Pioniera Ziemi Szczecińskiej
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001073923
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Romera 21-29
1.4.2.) Miejscowość: Szczecin
1.4.3.) Kod pocztowy: 71-246
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.4.7.) Numer telefonu: 91 432 77 12
1.4.8.) Numer faksu: 91 432 77 12 wew. 103
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dpsromera.szczecin.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsromera.szczecin.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309512
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00297301/02
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
W SWZ w Rozdziale XII "Składanie i otwarcie ofert" dokonano następujących zmian:
BYLO:
"1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini portalu w terminie do dnia 10.12.2021 r., do godz. 9:30
UWAGA:
Oferta złożona za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej powinna zostać opatrzona właściwym podpisem. Podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą wykonawcy lub na „paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę wykonawcy. Opatrzenie właściwym podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania.
Zgodnie z art. 63 ustawy to oferta, a nie formularz elektroniczny udostępniany przez miniPortal/ePUAP (tj. „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”), za pośrednictwem którego jest przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem.
Oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 10.12.2021r., o godz. 13:00
3. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni tj. do dnia 09.01.2022r. włącznie. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert."
JEST:
"1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini portalu w terminie do dnia 13.12.2021 r., do godz. 9:30
UWAGA:
Oferta złożona za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej powinna zostać opatrzona właściwym podpisem. Podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą wykonawcy lub na „paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę wykonawcy. Opatrzenie właściwym podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania.
Zgodnie z art. 63 ustawy to oferta, a nie formularz elektroniczny udostępniany przez miniPortal/ePUAP (tj. „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”), za pośrednictwem którego jest przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem.
Oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 13.12.2021r., o godz. 13:00
3. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni tj. do dnia 12.01.2022r. włącznie. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert."
Po zmianie:
W SWZ w Rozdziale XII "Składanie i otwarcie ofert" dokonano następujących zmian:
BYLO:
"1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini portalu w terminie do dnia 13.12.2021 r., do godz. 9:30
UWAGA:
Oferta złożona za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej powinna zostać opatrzona właściwym podpisem. Podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą wykonawcy lub na „paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę wykonawcy. Opatrzenie właściwym podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania.
Zgodnie z art. 63 ustawy to oferta, a nie formularz elektroniczny udostępniany przez miniPortal/ePUAP (tj. „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”), za pośrednictwem którego jest przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem.
Oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 13.12.2021r., o godz. 13:00
3. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni tj. do dnia 12.01.2022r. włącznie. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert."
JEST:
"1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini portalu w terminie do dnia 20.12.2021 r., do godz. 9:30
UWAGA:
Oferta złożona za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej powinna zostać opatrzona właściwym podpisem. Podpis może zostać złożony bezpośrednio na pliku z ofertą wykonawcy lub na „paczce” dokumentów elektronicznych zawierających ofertę wykonawcy. Opatrzenie właściwym podpisem oferty (lub paczki) następuje przed czynnością jej zaszyfrowania.
Zgodnie z art. 63 ustawy to oferta, a nie formularz elektroniczny udostępniany przez miniPortal/ePUAP (tj. „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”), za pośrednictwem którego jest przekazywana, musi zostać opatrzona właściwym podpisem.
Oferta, która została złożona bez opatrzenia właściwym podpisem elektronicznym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy z uwagi na niezgodność z art. 63 ustawy.
2. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 20.12.2021r., o godz. 13:00
3. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni tj. do dnia 19.01.2022r. włącznie. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert."
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-12-13 09:30
Po zmianie:
2021-12-20 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-12-13 13:00
Po zmianie:
2021-12-20 13:00
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- "Wykonanie pomiarów poziomu zawiesiny ogólnej i substancji ropopochodnych w wodach opadowych i roztopowych dla inwestycji drogowych w woj. zachodniopomorskim. Etap II."
- Dostawa laptopów i komputerów wraz z oprogramowaniem na potrzeby projektów własnych WUP Szczecin - w podziale na Części
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- "Wymiana stolarki okiennej z PCV wraz z robotami towarzyszącymi w pom. nr 29, 30, 109 w obiekcie dydaktycznym nr 1 Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2 w Szczecinie"
- SPRZĘT JEDNORAZOWY
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy środków czystości dla potrzeb SP ZOZ Nr 1 w Rzeszowie
- Dostawa preparatów do dezynfekcji powierzchni, środków czystości i artykułów higienicznych
- SZP.281.30.2024 Dostawa pieluch dla dzieci i dorosłych dla Instytutu "CZMP"
- Dostawa środków czystości i papierowych środków higienicznych dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie w 2024 r.
- Dostawy pieluchomajtek dla osób dorosłych i dzieci oraz podkładów ginekologicznych na okres 24 miesięcy - znak sprawy: Z/41/PN/24
więcej: Artykuły higieniczne z papieru »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.