eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleModernizacja instalacji centralnego ogrzewania w Publicznym Przedszkolu nr 10 w Kędzierzynie-Koźlu.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w Publicznym Przedszkolu nr 10 w Kędzierzynie-Koźlu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=f15dda4c-01df-4c59-b90f-a767d9826443

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w Publicznym Przedszkolu nr 10 w Kędzierzynie-Koźlu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4def0c70-f4e3-477f-8a90-4397a47dcb71

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00309407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00012295/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku PP10

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00236869

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.32.2025.WK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 155190,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

45300000-0 – Roboty instalacyjne w budynkach
45000000-7 – Roboty budowlane
44620000-2 – Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części

A. Przedmiot umowy
Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą instalacji centralnego ogrzewania w Przedszkolu nr 10 w Kędzierzynie-Koźlu przy ul. Broniewskiego 5.

B. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA OBEJMUJE WYKONANIE:
I. Zakres robót wymiany instalacji CO:
1) Demontaż istniejącej instalacji;
2) Przekucia w stropach, w miejscach przejść pionów c.o.;
3) Przekucia w ścianach, w miejscach przejść gałązek grzejnikowych;
4) Bruzdy w ścianach, w celu umożliwienia prowadzenia pionów i gałązek c.o.;
5) Tynkowanie powierzchni za grzejnikami;
6) Wyprawki tynkarskie we wnękach na odpowietrzniki;
7) W miejscach zdemontowanych wsporników osłon grzejników należy uzupełnić posadzki;
8) Demontaż starych i montaż nowych osłon z płyty laminowanej MDF (kolor i wzór w uzgodnieniach z Użytkownikiem;
9) Po zakończeniu wszystkich prac związanych z wymianą instalacji CO odtworzyć powłoki malarskie ścian w obrębie wymienianych grzejników oraz przejść instalacji przez ściany i stropy;
10) W celu doprowadzenia do pomieszczeń sal dzieci (w salach nr 1/14, 1/18, 2/2, 2/7,2/23) odpowiedniej ilości powietrza trzeba wykonać we wskazanych na rysunkach oknach nawiewniki okienne w celu zapewnienia napływu powietrza 15m3/h na osobę;
11) Płukanie instalacji;
12) Wykonanie prób szczelności instalacji;
13) Wykonanie regulacji hydraulicznej instalacji.
Uwaga:
1) Wymiana obudowy grzejników w salach, w których przebywają dzieci – łącznie z parapetami (kolorystyka i wzór osłony grzejnikowej w uzgodnieniu z Użytkownikiem);
2) W kuchni i zapleczu kuchennym instalacja centralnego ogrzewania została wymieniona podczas modernizacji kuchni;
3) Zdemontowane grzejniki stanowią własność Inwestora. Wykonawca dokona sprzedaży, a uzyskaną kwotę przeleje na wskazane konto Urzędu Miasta.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona dokumentacja projektowa sporządzona przez: PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA MODUŁ inż. arch. Tomasz Jurkowski 47-224 Kędzierzyn-Koźle ul. Józefa Bema 2E/9 oraz przez: „PS Instalacje” s.c. 44-100 Gliwice ul. Pszczyńska 206.
C. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:
1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
2) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy;
3) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;
4) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Powstałe w ten sposób odpady - w tym również wszelkiego rodzaju nadziemne, podziemne, nieorganiczne i organiczne pozostałości typu gruz, złom, pnie, korzenie, karpiny itp. - należy bez zbędnej zwłoki wywieźć na Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższy niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany przedstawić zamawiającemu dokumenty potwierdzające złożenie wytworzonych odpadów na RIPOK lub przekazanie przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na transport odpadów;
5) Zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji robót objętych niniejszą umową zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami. Wykonawca jest zobowiązany udokumentować Zamawiającemu sposób zagospodarowania powstałych w wyniku prowadzenia tych robót odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami nie później niż w dniu zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych;
6) Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu kartę przekazania odpadu na ilość nie mniejszą niż wynika to z przedmiaru lub wyjaśnić ewentualną różnicę i nie później niż z dniem zawiadomienia o zakończeniu robót budowlanych.

Uwaga: po zdemontowaniu grzejników i dokonaniu złomownia kwota za uzyskany złom, który jest własnością inwestora należy przelać na rachunek Urzędu Miasta.

7) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika;
8) Remonty i naprawę zniszczonej nawierzchni w ulicach i chodnikach;
9) Sporządzenie inwentaryzacji fotograficznej terenu, polegającej w szczególności na uwidocznieniu ogólnego stanu placu budowy przed rozpoczęciem robót. Inwentaryzację Wykonawca przekaże Zamawiającemu w wersji elektronicznej na nośniku danych CD w terminie 5 dni od dnia przekazania placu budowy;
10) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót;
11) Należy uporządkować także teren przylegający do placu budowy który został naruszony wskutek prowadzonych robót;
12) Wykonawca zobowiązany jest z dniem przekazania placu budowy, posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Suma gwarancyjna na wartość: 300 000,00 [PLN] na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia;
13) Wykonanie w okresie udzielonej przez Wykonawcę gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń oraz wykonanie czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, warunkujących utrzymanie gwarancji na zasadach przez Wykonawcę;
14) Na Wykonawcy będzie ciążył dodatkowy obowiązek zachowania zasad dotyczących pracy w obiekcie czynnym, które wymagają prowadzenia robót po uprzednim uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez Użytkownika (t.j. wszystkie roboty powodujące hałas lub uniemożliwiające pracę muszą być uzgodnione z Użytkownikiem i prowadzone w czasie przez niego zaakceptowanym. Szczególnie należy zwrócić uwagę na sprzątanie po zakończeniu pracy, - miejsce pracy po zakończeniu robót musi zostać doprowadzone do czystości na koniec każdego dnia pracy.

D. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie art. 95 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności niezbędne do realizacji zamówienia:
1) Roboty ogólnobudowlane,
2) Roboty sanitarne.

Sposób dokumentowania zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań zostały określone w części II SWZ- Projektowane postanowienia umowy*)

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączona dokumentacja projektowa sporządzona przez: PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA MODUŁ inż. arch. Tomasz Jurkowski 47-224K-Koźle ul. Józefa Bema 2E/9 oraz przez: „PS Instalacje” s.c. 44-100 Gliwicach ul. Pszczyńska 206.

Pomocniczo dołączono przedmiary robót .

Zamawiający zaleca i umożliwia wykonanie wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

44620000-2 - Grzejniki centralnego ogrzewania i kotły grzewcze, i ich części

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 326144,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 254107,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji Sanitarnych C.O. i Gazu Dominik Pełka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751618855

7.3.3) Ulica: Stawowa 28

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254107,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.