eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opatów › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadań inwestycyjnych w miejscowości Włostów dla potrzeb Powiatu Opatowskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-07-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadań inwestycyjnych w miejscowości Włostów dla potrzeb Powiatu Opatowskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Opatowski

1.3.) Oddział zamawiającego: Powiat Opatowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Henryka Sienkiewicza 17

1.5.2.) Miejscowość: Opatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-500

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@opatow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opatow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiatopatowski.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w ramach zadań inwestycyjnych w miejscowości Włostów dla potrzeb Powiatu Opatowskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-259fc1ab-f0ca-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00309310

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007205/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru dla zadania pn. „Budowa Inkubatora Przemysłowego wraz z nie-zbędną infrastrukturą techniczną we Włostowie Powiat Opatowski II Etap

1.3.8 Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. Uporządkowanie terenu i budowa ogrodzenia terenu poprzemysłowego wraz z rozbiórką obiektów poprzemysłowych w miejscowości Włostów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00216463

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI-II.272.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130894,31 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania „Budowa Inkubatora Przemysłowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną we Włostowie Powiat Opatowski (II Etap)”. Roboty budowlane w ramach zadania są dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Usługa inspektora nadzoru będzie zapewniona w okresie realizacji ww. zadania i będzie obejmować wszystkie branże objęte zakresem robót budowlanych.
Usługa inspektora nadzoru będzie zapewniona w okresie realizacji ww. zadania tj. od dnia podpisania umowy do zakończenia i rozliczenia przedmiotowej inwestycji. Usługa obejmować roboty budowlane przewidziane w zakresie omawianej inwestycji do nadzoru to:
a) rozbiórka elementów po dawnej cukrowni Włostów, znajdujących się na terenie objętym zakresem planowanej inwestycji, które nie zostały rozebrane w I etapie, a które kolidują z proj. budową.
b) realizacja wewnętrznej drogi dojazdowej, tj. odcinka obsługującego II etap
c) budowa budynku produkcyjno-magazynowego,
d) realizacja infrastruktury towarzyszącej (parkingi, place manewrowe i budowa infrastruktury technicznej niezbędnej dla II etapu.)
Zadanie stanowi kolejny II etap zadania, które jest w trakcie realizacji - Budowa Inkubatora Przemysłowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną we Włostowie Powiat Opatowski (I Etap). Dokumentacja dot. I etapu dostępna jest pod linkiem:
https://powiatopatowski.ezamawiajacy.pl/pn/powiatopatowski/demand/notice/public/57631/details
Dokumentacja dot. II etapu objętego przedmiotowym zamówieniem dostępna jest pod linkiem:
https://powiatopatowski.ezamawiajacy.pl/pn/powiatopatowski/demand/notice/public/82208/details
Zamawiający dla części 1, 2 wymaga w szczególności zapewnienia ciągłego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w specjalnościach:
Część 1:
- konstrukcyjno-budowlanej;
- sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
- sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych;

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 106504,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania „Uporządkowanie terenu i budowa ogrodzenia terenu poprzemysłowego wraz z rozbiórką obiektów poprzemysłowych w miejscowości Włostów”.
Roboty budowlane w ramach zadania są dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
Usługa inspektora nadzoru będzie zapewniona w okresie realizacji ww. zadania i będzie obejmować branże wskazane w warunkach udziału.
Usługa inspektora nadzoru będzie zapewniona w okresie realizacji ww. zadania tj. od dnia podpisania umowy do zakończenia i rozliczenia przedmiotowej inwestycji. Usługa obejmować będzie roboty budowlane przewidziane w zakresie omawianej inwestycji to:
a) wykonanie instalacji oświetlenia i monitoringu terenu
b) rozbiórka elementów po dawnej cukrowni Włostów, znajdujących się na terenie objętym zakresem planowanej inwestycji,
c) przebudowa ogrodzenia,
d) uporządkowaniem części terenu
Zamawiający dopuszcza wykazanie się tymi samymi osobami do wszystkich części.
Zamawiający dla części 1, 2 wymaga w szczególności zapewnienia ciągłego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w specjalnościach:
Część 2:
- konstrukcyjno-budowlanej;
- sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych;
Szczegółowy zakres zadania dla Wykonawcy zgodny z SWZ obejmuje roboty budowlane, których opis znajduje się na stronie

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 24390,24 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84870,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93480,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84870,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Obsługi Inwestycji EKO INWEST Krystyna Wiorek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 657 138 43 91

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-561

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84870,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19926,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28290,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19926,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Obsługi Inwestycji EKO INWEST Krystyna Wiorek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 657 138 43 91

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-561

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19926,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12,5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.