eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław"Zagospodarowanie zieleńca w pasie drogowym ul. Szybowcowej - etap 5", w ramach projektu nr 166 WBO 2024.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Zagospodarowanie zieleńca w pasie drogowym ul. Szybowcowej – etap 5”, w ramach projektu nr 166 WBO 2024.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932104838

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Śląska 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 54-118

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gojanowak@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zagospodarowanie zieleńca w pasie drogowym ul. Szybowcowej – etap 5”, w ramach projektu nr 166 WBO 2024.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cf1dd01-0865-41f2-ac56-4a219ff4126b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00309282

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043078/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.46 „Zagospodarowanie zieleńca w pasie drogowym ul. Szybowcowej – etap 5”, w ramach projektu nr 166 WBO 2024.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający wszczął postępowanie na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych/usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych/usług, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. W zamówieniu podstawowym w ogłoszeniu oraz w SWZ przewidziano możliwość udzielania zamówień z wolnej ręki, o których mowa art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp - polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych/usług, dotychczasowemu wykonawcy w wysokości do 90% wartości zamówienia podstawowego tj. do kwoty 421 063,89 zł netto, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/ZWR/220/47/2025/DPM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i prac ogrodniczych wraz z pielęgnacją zieleni w ramach rewitalizacji skweru przy ul. Szybowcowej polegających na budowie brakujących ciągów komunikacyjnych o nawierzchni z kostki betonowej i geokraty, usunięciu płyt żelbetonowych, dostawie i montażu małej architektury oraz nasadzeniu zieleni. Inwestycja zlokalizowana jest na dz. nr 5/11 i 5/392 i 5/39, AM-3, obręb Gądów Mały będących w zarządzie Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu.
Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji przedstawia dokumentacja projektowa.
Wszystkie prace prowadzone na terenie inwestycji muszą być wykonywane sprzętem nie cięższym niż 5,5 tony.
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części:
CZĘŚĆ I: wykonanie robót budowlanych
CZĘŚĆ II: wykonanie prac ogrodniczych
Część III - pielęgnacja gwarancyjna zieleni

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATTIS Tomasz Obrzut

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342732945

7.3.3) Ulica: Stara Wieś 216

7.3.4) Miejscowość: Krużlowa Wyżna

7.3.5) Kod pocztowy: 33-325

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240150,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Realizacja robót budowlanych i prac ogrodniczych (Część I i Część II przedmiotu umowy) zostanie wykonana w terminie 2 miesięcy od daty zawarcia umowy.

2.Wykonywanie pielęgnacji gwarancyjnej zieleni (Część III przedmiotu umowy) będzie realizowane w okresie trzech lat (36 kolejnych miesięcy) liczonych od dnia protokolarnego odbioru całości prac wykonanych w ramach realizacji Części I przedmiotu umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.