Ogłoszenie z dnia 2025-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00197277/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-17
- 2025/BZP 00203836/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-24
- 2025/BZP 00207049/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-25
- 2025/BZP 00214038/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH
ORAZ TERENÓW PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKÓW
SĄDU REJONOWEGO W OSTROŁĘCE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Ostrołęce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324866
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mazowiecka 3
1.5.2.) Miejscowość: Ostrołęka
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-410
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: (29)765-44-24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gospodarczy@ostroleka.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ostroleka.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0026a99d-c999-475a-8fd7-062d995e251f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCHORAZ TERENÓW PRZYLEGŁYCH DO BUDYNKÓW
SĄDU REJONOWEGO W OSTROŁĘCE
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0026a99d-c999-475a-8fd7-062d995e251f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00309124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00137319/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych oraz terenów przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Ostrołęce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00197277
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.261.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 589214,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1 Część I – Usługa sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych oraz parkingu i terenów przyległych do budynku Sądu Rejonowego w Ostrołęce zlokalizowanego przy ul. Mazowieckiej 3.4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
4.5.5.) Wartość części: 484282,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.2 Część II – Usługa sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych oraz terenów przyległych do budynku Sądu Rejonowego w Ostrołęce zlokalizowanego przy placu gen. Józefa Bema 10.4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
4.5.5.) Wartość części: 104932,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 524733,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 581525,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 524733,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERLUX Łukasz Kania Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7610001898
7.3.3) Ulica: ul. Ratuszowa 11/641
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-450
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTERLUX ŁUKASZ KANIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INTERLUX ŁUKASZ KANIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 524733,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93513,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141799,52 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93513,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Climbex Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Impel Facility Services Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7540026219
7.3.3) Ulica: ul. Dobrzeńska 64
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-920
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Część II: mycie szyb techniką alpinistyczną lub przy użyciu podnośnika koszowego, na tym etapie podwykonawcy nie są znani.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93513,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OSTROŁĘKI
- "Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zakładu Komunikacji Sp. z o.o. w Ostrołęce"
- Dostawa artykułów i materiałów biurowych
- Zakup w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu 1 pojazdu specjalnego - podnośnika koszowego
- "Dostawa różnych artykułów spożywczych, w tym owoców, warzyw, produktów z przemiału ziarna, pieczywa, jaj."
- Rozbudowa macierzy dyskowej i wdrożenie kompleksowego systemu ochrony
- "ZAKUP SOLI DROGOWEJ DO ZIMOWEGO UTRZYMANIA DRÓG"
więcej: przetargi w Ostrołęce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odśnieżanie i usuwanie błota po opadach z dróg na terenie Gminy Biała Podlaska , usuwanie śliskości dróg oraz usuwanie śniegu w okresie listopad 2025 roku - kwiecień 2026 roku.
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w budynkach i wokół budynków Sądu Apelacyjnego w Szczecinie
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu Jarosławskiego w sezonie zimowym 2025/2026
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG NA TERENIE GMINY LUBIEŃ
- Wykonywanie usługi kompleksowego sprzątania obiektów, przylegających terenów zewnętrznych oraz terenów zielonych w OR KRUS w Olsztynie oraz w podległych Placówkach Terenowych z podziałem na 3 części
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego w sezonie 2025-2026, w zakresie części nr 2: rejon Polkowice - Radwanice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





