Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00192818/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w związku z realizacją projektu „Zdolni z Pomorza - GDYNIA”, który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-382
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 587617700
1.5.8.) Numer faksu: 587617701
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wydz.edukacji@gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
portal.smartpzp.pl/umgdynia1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w związku z realizacją projektu „Zdolni z Pomorza - GDYNIA”, który jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a63b5e80-1f61-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00309034
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002357/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.17 Przeprowadzenie cyklu zajęć edukacyjnych dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu "Zdolni z Pomorza Gdynia"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zdolni z Pomorza - GDYNIA”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00192818/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP 39/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 obejmująca: przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnychdla uczniów szczególnie uzdolnionych: przedmiot – matematyka, poziom edukacyjny
– szkoła ponadpodstawowa, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych:
32 godz. w okresie październik 2021 – grudzień 2021, 48 godz. w okresie styczeń 2022 – grudzień 2022, 32 godz. w okresie styczeń 2023 – czerwiec 2023 – GRUPA 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 obejmująca: przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnychdla uczniów szczególnie uzdolnionych: przedmiot – matematyka, poziom edukacyjny
– szkoła ponadpodstawowa, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych:
32 godz. w okresie październik 2021 – grudzień 2021, 48 godz. w okresie styczeń 2022 – grudzień 2022, 32 godz. w okresie styczeń 2023 – czerwiec 2023 – GRUPA 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11200 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 obejmująca: przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnychdla uczniów szczególnie uzdolnionych: przedmiot – matematyka, poziom edukacyjny
– szkoła podstawowa, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych:
32 godz. w okresie październik 2021 – grudzień 2021, 48 godz. w okresie styczeń 2022 – grudzień 2022, 32 godz. w okresie styczeń 2023 – czerwiec 2023 – GRUPA 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11200 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 obejmująca: przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnychdla uczniów szczególnie uzdolnionych: przedmiot – matematyka, poziom edukacyjny
– szkoła podstawowa, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych:
32 godz. w okresie październik 2021 – grudzień 2021, 48 godz. w okresie styczeń 2022 – grudzień 2022, 32 godz. w okresie styczeń 2023 – czerwiec 2023 - GRUPA 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11200 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 obejmująca: przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnychdla uczniów szczególnie uzdolnionych: przedmiot – matematyka, poziom edukacyjny
– szkoła podstawowa, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych:
32 godz. w okresie październik 2021 – grudzień 2021, 48 godz. w okresie styczeń 2022 – grudzień 2022, 32 godz. w okresie styczeń 2023 – czerwiec 2023 – GRUPA 5.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11200 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 obejmująca: przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnychdla uczniów szczególnie uzdolnionych: przedmiot – fizyka, poziom edukacyjny
– szkoła ponadpodstawowa, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych:
32 godz. w okresie październik 2021 – grudzień 2021, 48 godz. w okresie styczeń 2022 – grudzień 2022, 32 godz. w okresie styczeń 2023 – czerwiec 2023 – GRUPA 6.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11200 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 7 obejmująca: przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnychdla uczniów szczególnie uzdolnionych: przedmiot – fizyka, poziom edukacyjny
– szkoła ponadpodstawowa, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych:
32 godz. w okresie październik 2021 – grudzień 2021, 48 godz. w okresie styczeń 2022 – grudzień 2022, 32 godz. w okresie styczeń 2023 – czerwiec 2023 – GRUPA 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11200 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 8 obejmująca: przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnychdla uczniów szczególnie uzdolnionych: przedmiot – fizyka, poziom edukacyjny
– szkoła podstawowa, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych:
32 godz. w okresie październik 2021 – grudzień 2021, 48 godz. w okresie styczeń 2022 – grudzień 2022, 32 godz. w okresie styczeń 2023 – czerwiec 2023 – GRUPA 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11200 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 9 obejmująca: przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnychdla uczniów szczególnie uzdolnionych: przedmiot – fizyka, poziom edukacyjny
– szkoła podstawowa, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych:
32 godz. w okresie październik 2021 – grudzień 2021, 48 godz. w okresie styczeń 2022 – grudzień 2022, 32 godz. w okresie styczeń 2023 – czerwiec 2023 – GRUPA 9.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11200 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 10 obejmująca: przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnychdla uczniów szczególnie uzdolnionych: przedmiot – biologia, poziom edukacyjny – szkoła ponadpodstawowa, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych:
32 godz. w okresie październik 2021 – grudzień 2021, 48 godz. w okresie styczeń 2022 – grudzień 2022, 32 godz. w okresie styczeń 2023 – czerwiec 2023 – GRUPA 10.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11200 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 11 obejmująca: przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnychdla uczniów szczególnie uzdolnionych: przedmiot – biologia, poziom edukacyjny – szkoła ponadpodstawowa, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych:
32 godz. w okresie październik 2021 – grudzień 2021, 48 godz. w okresie styczeń 2022 – grudzień 2022, 32 godz. w okresie styczeń 2023 – czerwiec 2023 – GRUPA 11.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11200 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 12 obejmująca: przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnychdla uczniów szczególnie uzdolnionych: przedmiot – biologia, poziom edukacyjny – szkoła podstawowa, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych:
32 godz. w okresie październik 2021 – grudzień 2021, 48 godz. w okresie styczeń 2022 – grudzień 2022, 32 godz. w okresie styczeń 2023 – czerwiec 2023 – GRUPA 12.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11200 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 13 obejmująca: przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnychdla uczniów szczególnie uzdolnionych: przedmiot – chemia, poziom edukacyjny – szkoła ponadpodstawowa, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych:
32 godz. w okresie październik 2021 – grudzień 2021, 48 godz. w okresie styczeń 2022 – grudzień 2022, 32 godz. w okresie styczeń 2023 – czerwiec 2023 – GRUPA 13.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11200 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 14 obejmująca: przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnychdla uczniów szczególnie uzdolnionych: przedmiot – chemia, poziom edukacyjny – szkoła ponadpodstawowa, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych:
32 godz. w okresie październik 2021 – grudzień 2021, 48 godz. w okresie styczeń 2022 – grudzień 2022, 32 godz. w okresie styczeń 2023 – czerwiec 2023 – GRUPA 14.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11200 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 15 obejmująca: przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnychdla uczniów szczególnie uzdolnionych: przedmiot – chemia, poziom edukacyjny – szkoła podstawowa, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych:
32 godz. w okresie październik 2021 – grudzień 2021, 48 godz. w okresie styczeń 2022 – grudzień 2022, 32 godz. w okresie styczeń 2023 – czerwiec 2023 – GRUPA 15.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11200 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 16 obejmująca: przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnychdla uczniów szczególnie uzdolnionych: przedmiot – informatyka, poziom edukacyjny – szkoła ponadpodstawowa, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych:
48 godz. w okresie październik 2021 – grudzień 2021, 72 godz. w okresie styczeń 2022 – grudzień 2022, 48 godz. w okresie styczeń 2023 – czerwiec 2023 – GRUPA 16.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 16800 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 17 obejmująca: przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnychdla uczniów szczególnie uzdolnionych: przedmiot – informatyka, poziom edukacyjny – szkoła ponadpodstawowa, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych:
48 godz. w okresie październik 2021 – grudzień 2021, 72 godz. w okresie styczeń 2022 – grudzień 2022, 48 godz. w okresie styczeń 2023 – czerwiec 2023 - GRUPA 17.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 16800 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 18 obejmująca: przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnychdla uczniów szczególnie uzdolnionych: przedmiot – informatyka, poziom edukacyjny – szkoła ponadpodstawowa, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych:
48 godz. w okresie październik 2021 – grudzień 2021, 72 godz. w okresie styczeń 2022 – grudzień 2022, 48 godz. w okresie styczeń 2023 – czerwiec 2023 – GRUPA 18.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 16800 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 19 obejmująca: przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnychdla uczniów szczególnie uzdolnionych: przedmiot – informatyka, poziom edukacyjny – szkoła ponadpodstawowa, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych:
48 godz. w okresie październik 2021 – grudzień 2021, 72 godz. w okresie styczeń 2022 – grudzień 2022, 48 godz. w okresie styczeń 2023 – czerwiec 2023 – GRUPA 19.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 16800 PLN
Część 20
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 20 obejmująca: przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnychdla uczniów szczególnie uzdolnionych: przedmiot – informatyka, poziom edukacyjny – szkoła podstawowa, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych:
48 godz. w okresie październik 2021 – grudzień 2021, 72 godz. w okresie styczeń 2022 – grudzień 2022, 48 godz. w okresie styczeń 2023 – czerwiec 2023 – GRUPA 20.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 16800 PLN
Część 21
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 21 obejmująca: przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnychdla uczniów szczególnie uzdolnionych: przedmiot – informatyka, poziom edukacyjny – szkoła podstawowa, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych:
48 godz. w okresie październik 2021 – grudzień 2021, 72 godz. w okresie styczeń 2022 – grudzień 2022, 48 godz. w okresie styczeń 2023 – czerwiec 2023 – GRUPA 21.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 16800 PLN
Część 22
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 22 obejmująca: przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnychdla uczniów szczególnie uzdolnionych: przedmiot – kompetencje społeczne, poziom edukacyjny – szkoła ponadpodstawowa, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych:
32 godz. w okresie październik 2021 – grudzień 2021, 48 godz. w okresie styczeń 2022 – grudzień 2022, 32 godz. w okresie styczeń 2023 – czerwiec 2023 – GRUPA 22.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11200 PLN
Część 23
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 23 obejmująca: przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnychdla uczniów szczególnie uzdolnionych: przedmiot – kompetencje społeczne, poziom edukacyjny – szkoła ponadpodstawowa, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych:
32 godz. w okresie październik 2021 – grudzień 2021, 48 godz. w okresie styczeń 2022 – grudzień 2022, 32 godz. w okresie styczeń 2023 – czerwiec 2023 – GRUPA 23.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11200 PLN
Część 24
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 24 obejmująca: przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnychdla uczniów szczególnie uzdolnionych: przedmiot – kompetencje społeczne, poziom edukacyjny – szkoła ponadpodstawowa, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych:
32 godz. w okresie październik 2021 – grudzień 2021, 48 godz. w okresie styczeń 2022 – grudzień 2022, 32 godz. w okresie styczeń 2023 – czerwiec 2023 – GRUPA 24.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11200 PLN
Część 25
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 25 obejmująca: przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnychdla uczniów szczególnie uzdolnionych: przedmiot – kompetencje społeczne, poziom edukacyjny – szkoła podstawowa, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych:
32 godz. w okresie październik 2021 – grudzień 2021, 48 godz. w okresie styczeń 2022 – grudzień 2022, 32 godz. w okresie styczeń 2023 – czerwiec 2023 – GRUPA 25.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11200 PLN
Część 26
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 26 obejmująca: przeprowadzenie cyklu zajęć pozalekcyjnychdla uczniów szczególnie uzdolnionych: przedmiot – kompetencje społeczne, poziom edukacyjny – szkoła podstawowa, liczba godzin w cyklu zajęć pozalekcyjnych:
32 godz. w okresie październik 2021 – grudzień 2021, 48 godz. w okresie styczeń 2022 – grudzień 2022, 32 godz. w okresie styczeń 2023 – czerwiec 2023 – GRUPA 26.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 11200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grażyna Czarnecka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 80032612703
7.3.3) Ulica: Joachimczyka
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-577
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Kolincio
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 62062106630
7.3.3) Ulica: Kopalniana
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-415
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Kolincio
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 62062106630
7.3.3) Ulica: Kopalniana
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-415
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alicja Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 77112907707
7.3.3) Ulica: Miętowa
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-589
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alicja Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 77112907707
7.3.3) Ulica: Miętowa
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-589
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alicja Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 77112907707
7.3.3) Ulica: Miętowa
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-589
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Justyna Raulin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 73041404009
7.3.3) Ulica: Necla
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-377
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Justyna Raulin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 73041404009
7.3.3) Ulica: Necla
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-377
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Justyna Raulin
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 73041404009
7.3.3) Ulica: Necla
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-377
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 16)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryszard Szubartowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 52083005719
7.3.3) Ulica: Bosmańska
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-116
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 16)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryszard Szubartowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 52083005719
7.3.3) Ulica: Bosmańska
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-116
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryszard Szubartowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 52083005719
7.3.3) Ulica: Bosmańska
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-116
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 19)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konrad Buzak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 72042708112
7.3.3) Ulica: Korczaka
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-473
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 19)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 20
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 20)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 20)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 20)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ryszard Szubartowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 52083005719
7.3.3) Ulica: Bosmańska
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-116
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 20)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 21
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 21)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 21)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 21)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konrad Buzak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 72042708112
7.3.3) Ulica: Korczaka
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-473
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 21)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 22
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 22)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 22)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 22)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Czernihowska-Tymoszyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 71050404625
7.3.3) Ulica: Promienna
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-603
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 22)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 23
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 23)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 23)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 23)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Czernihowska-Tymoszyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 71050404625
7.3.3) Ulica: Promienna
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-603
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 23)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 24
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 24)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 24)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 24)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Łozowicka-Honkisz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 59030905740
7.3.3) Ulica: Klonowa
7.3.4) Miejscowość: Bojano
7.3.5) Kod pocztowy: 84-207
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 24)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 25
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 25)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 25)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 25)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Łozowicka-Honkisz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 59030905740
7.3.3) Ulica: Klonowa
7.3.4) Miejscowość: Bojano
7.3.5) Kod pocztowy: 84-207
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 25)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30Część 26
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 26)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 26)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11200 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11200 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 26)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Łozowicka-Honkisz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 59030905740
7.3.3) Ulica: Klonowa
7.3.4) Miejscowość: Bojano
7.3.5) Kod pocztowy: 84-207
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 26)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-30INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Kompleksowe zorganizowanie i przeprowadzenie Loterii promocyjnej pod nazwą "Rozlicz PIT 2025 w Gdyni"
- Dostawa licencji oprogramowania biurowego
- Usługa całorocznego nadzoru nad bezpieczeństwem i gotowością techniczną łodzi stacjonujących w Porcie Jachtowym im. J. Porębskiego w Świnoujściu oraz zapewnienia załogi w rejsach badawczych.
- ZAKUP APARATURY MEDYCZNEJ DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O. W LOKALIZACJI SZPITAL W WEJHEROWIE
- Wywóz odpadów z terenu cmentarzy komunalnych administrowanych przez Zarząd Cmentarzy Komunalnych w Gdyni
- Serwisowanie systemów do automatycznej kontroli Stref Płatnego Parkowania w Gdyni.
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przepr kursu dla uczniów z zakresu "Nowoczesne metody lutowania, diagnozowania i napraw pakietów elekronicznych ..." w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 w Katowicach"
- Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe" Etap V
- Przeprowadzenie działań edukacyjnych na terenie miasta Ciechanów w ramach projektu "Mazowsze bez smogu
- Zwiększenie odporności społecznej
- "Przeprowadzenie szkoleń/kursów dla nauczycieli zatrudnionych w placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Chocianów biorących udział w projekcie "Gmina Chocianów wspiera uczniów"
- Szkolenia z zakresu "Akademia Modelowania Hydraulicznego - moduł praktyczny"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





