Ogłoszenie z dnia 2025-07-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00213806/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dobudowa budynku Urzędu Gminy z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych
– Przebudowa i adaptacja dla potrzeb CUS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010317
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 115
1.5.2.) Miejscowość: Michałów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-411
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413565243
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@michalow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e7f1b86-b551-4705-b27e-999e2826e9281.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dobudowa budynku Urzędu Gminy z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych– Przebudowa i adaptacja dla potrzeb CUS
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e7f1b86-b551-4705-b27e-999e2826e928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00308926
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055235/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Michałowie celem uzyskania dostępności dla osób ze szczegolnymi potrzebami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt realizowany w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, w ramach zawartej umowy o dofinansowanie (nr umowy: FESW.09.04-IZ.00-0073/24)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213806
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.ZP 3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Dobudowa budynku Urzędu Gminy z dostosowa-niem dla osób
niepełnosprawnych - Przebudowa i adaptacja dla potrzeb CUS”.
Na zakres rzeczowy zamówienia składa się wykonanie następujących robót:
• Dobudowa budynku dwukondygnacyjnego zgodnie z dokumentacją projektową,
• Przebudowa istniejących pomieszczeń i adaptacja dla potrzeb CUS,
• Dostosowanie obiektu dla osób niepełnosprawnych,
• zadanie nie obejmuje:
- dostawy i montażu podnośnika śrubowego (windy)
- wykonania elewacji zewnętrznej
- dostawy i montażu okien i drzwi zewnętrznych budynku.
Roboty budowlane stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia zostały dokładnie określone w dokumentacji technicznej,
którą stanowią załącznik nr 8 do SWZ, w skład którego wchodzą:
- projekt budowlany,
- projekt techniczny (konstrukcja i architektura)
- projekt techniczny przebudowy instalacji wewnętrznych i zewnętrznych budynku,
- projekt techniczny instalacji elektrycznej
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
Załączony do SWZ przedmiar ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją
projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
Prace towarzyszące konieczne do uwzględnienia, np.:
a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy,
b) uporządkowanie terenu i przywrócenie go do stanu pierwotnego,
c) pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zamówienia wraz z dwoma egz. inwentaryzacji po-wykonawczej oraz
wniesieniem inwentaryzacji do zasobów.
Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz do zawarcia w cenie oferty wszystkich
niezbędnych kosztów do prawidłowego zrealizowania zamówienia, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą
oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót.
1. Wytyczne i uwagi zamawiającego.
1) Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym niepodlegającym
weryfikacji, w konsekwencji czego konieczność wykonania prac, bez których przedmiot zamówienia nie mógłby być
zrealizowany, a których Wykonawca wcześniej nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia – nie
będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny określonej w ofercie.
2) Wszelkie wątpliwości Wykonawca winien wyjaśnić z zamawiającym na etapie przygotowywania oferty, w trybie
określonym w niniejszej specyfikacji.
3) Wykonawca powinien wykonać roboty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego, normami, zasadami
wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, dokumentacją projektową, harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji
inwestycji oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym.
4) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, oraz obowiązującymi przepisami w
przedmiotowym zakresie, w szczególności takimi jak:
• Prawo budowlane;
• Prawo ochronny środowiska;
• Prawo zamówień publicznych;
• Kodeks cywilny;
• Ustawa o ochronie przeciwpożarowej;
• Ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych;
• Ustawa o wyrobach budowlanych;
• Ustawa o finansach publicznych;
• Rozporządzenie „w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowania”;
• Rozporządzenie „w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów”;
• Polskich Norm przenoszących normy europejskie, lub norm innych Państw Członkowskich Europejskiego Obszaru
Gospodarczego przenoszące te normy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262700-8 - Przebudowa budynków
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1185000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1262061,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1185000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-LAN Anna Kańtoch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 625 231 75 96
7.3.4) Miejscowość: Wojkowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1185000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI MICHAŁÓW
- Świadczenie usług społecznych na potrzeby projektu pn. "Utworzenie Centrum Usług Społecznym w Gminie Michałów"
- "Budowa drogi leśnej nr 1/1 wg DSD na terenie Leśnictwa Michałów"
więcej: przetargi MICHAŁÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa biblioteki z magazynem eksponatów na działce w Krzyżewie nr 148/22 w ramach projektu "Utworzenie Europejskiego Centrum Copernicus we Fromborku" - zadanie I
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Bachowie, w ramach projektu "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - świetlica wiejska w Bachowie"
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na wykonanie remontu istniejącego pokrycia dachu budynku w miejscowości Konary, gmina Mogilany
- Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynków usługowych na żłobek.
- "Przebudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami wodociągowymi w msc. Wolica i Solec" oraz "Budowa odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym w miejscowości Wolica"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





