eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MarkowaPrzygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczestników Klubu Samopomocy w Tarnawce.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczestników Klubu Samopomocy w Tarnawce.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MARKOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1399

1.5.2.) Miejscowość: Markowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-120

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 172265352

1.5.8.) Numer faksu: 172265756

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@markowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.markowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugmarkowa.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla uczestników Klubu Samopomocy w Tarnawce.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c217a81-da7e-40af-808a-78739ef715b1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00308852

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00062641/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Przygotowanie i dostarczanie posiłków dla uczestników Klubu samopomocy w Tarnawce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt pn.: Centrum Usług Społecznych w Markowej nr FEPK.07.18-IP.01-0011/24 współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach działania FEPK.07.18 Usługi społeczne i zdrowotne świadczone w społeczności lokalnej – programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00271169

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPP.271.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 266666,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie obejmuje przygotowanie i dostarczenie (dowóz) gorących posiłków dla uczestników Klubu Samopomocy w Tarnawce realizowanego w ramach projektu pn. Centrum Usług Społecznych
w Markowej, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021 – 2027, PRIORYTET 7 FEPK.07 Kapitał ludzki gotowy do zmian DZIAŁANIE 7.18 Usługi społeczne i zdrowotne świadczone
w społeczności lokalnej w okresie od podpisania umowy do 30.06.2027 r.
Zakres zamówienia obejmuje:
Przygotowywanie i dowóz ciepłych posiłków w formie dwudaniowej tj. zupa + drugie danie dla 20 uczestników Klubu Samopomocy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczać posiłki dla uczestników Klubu Samopomocy przez 5 dni
w tygodniu, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni świątecznych, uznawanych jako dni wolne od pracy, w godzinach 12:00 do 13:00. Inne godziny mogą zostać ustalone wyłącznie po uzgodnieniu
z Zamawiającym.
Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia posiłków odpowiedniej ilości i jakości:
Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków różnorodnych, dobrej jakości, o rzetelnej wadze i wartości odżywczej zgodnej z zasadami żywienia Instytutu Żywności i Żywienia w Warszawie, z uwzględnieniem norm określonych w ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U.z2022r. poz. 2132), z uwzględnieniem zalecanych wartości energetycznych, wyrażonych w przeliczeniu na jedną osobę i jeden dzień, uwzględniając grupę zapotrzebowania dla diety podstawowej zdrowego człowieka, stosowanej u osób nie wymagających żywienia dietetycznego, zgodnych z przepisami prawa w zakresie higieny żywienia przy bezwzględnym przestrzeganiu zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego.
Zamawiający wymaga aby produkty objęte zamówieniem spełniały wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz Dobrej Praktyki Higienicznej i Produkcyjnej, zgodnie
z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca do przygotowania gorących posiłków stosował m.in.:
a) pełnowartościowe białka (mięso, mleko, jaja, ryby), podroby,
b) warzywa i/lub owoce z uwzględnieniem sezonowości, w tym suche nasiona strączkowe,
c) produkty zbożowe,
d) mleko i przetwory mleczne, masło, śmietanę i inne tłuszcze,
Zamawiający wymaga aby gorące posiłki były urozmaicone zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, pod względem organoleptycznym oraz sporządzane ze świeżych produktów posiadających aktualne terminy ważności.
Zamawiający wymaga, aby wydawane posiłki były świeże, dobrze ubarwione, bez uszkodzeń mechanicznych, zanieczyszczeń oraz bez obcych zapachów z ograniczoną ilością substancji dodatkowych (konserwujących, zagęszczających, barwiących lub sztucznie aromatyzowanych). Wyklucza się posiłki typu fast-food oraz dania przygotowywane z proszku.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia na każde żądanie Zamawiającego tabel kaloryczności serwowanych posiłków w terminie 2 dni roboczych od wezwania.
Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić wykaz stosowanych do przygotowywania posiłków produktów i surowców wraz z nazwami producentów w terminie 2 dni roboczych od wezwania.
Zamawiający wymaga aby przygotowywanie posiłków objętych zamówieniem odbywało się w lokalu z odpowiednim zapleczem, w którym prowadzona jest działalność związana z żywieniem, a Wykonawca zobowiązany jest posiadać personel uprawniony do przygotowywania i wydawania posiłków oraz stosowne pozwolenia w zakresie przygotowywania i wydawania posiłków, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278371,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332640 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278371,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie na rzecz tradycyjnych dań, smaków i pasji do kuchni - tradycyjnie kiedyś i dziś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8151823778

7.3.3) Ulica: Markowa 1675

7.3.4) Miejscowość: Markowa

7.3.5) Kod pocztowy: 37-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278371,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-07-01 do 2027-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.