Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00282617/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa energii elektrycznej w ramach wspólnego zamówienia prowadzonego przez Powiat Mikołowski na rok 2022”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255016
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 4a
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 32-48-100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@mikolowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http//e-zp.mikolowski.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Zdrowia w Mikołowie sp. z o.o z siedzibą w Mikołowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 635-180-25-3
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Waryńskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Mikołów
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@szpital-mikolow.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpital-mikolow.com.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa energii elektrycznej w ramach wspólnego zamówienia prowadzonego przez Powiat Mikołowski na rok 2022”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c5d8794-4d1f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308493
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000832/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa energii elektrycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00282617/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MNZ.272.17.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa energii elektrycznej o łącznym wolumenie 1534,2 MWh. W związku z charakterem zamówienia nie można określić dokładnego zużycia energii elektrycznej objętej przedmiotem zamówienia. Z tego powodu Zamawiający przedstawił przewidywalną maksymalną ilość zużycia energii elektrycznej.
1. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej 5% zamówienia podstawowego na warunkach zawartej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
2. Wskazaną dodatnią tolerancję dotyczącą wolumenu energii elektrycznej będącej przedmiotem zamówienia należy rozumieć jako prawo opcji w rozumieniu przepisu art. 441 Pzp. Zamawiający zastrzega sobie prawo do jednostronnego w ramach prawa opcji rozszerzenia zamówienia w ilości nie większej niż 5% łącznej ceny oferty. Realizacja prawa wynikającego z opcji odbywała się będzie w sposób automatyczny poprzez zużycie energii przez poszczególne PPE i jej późniejsze rozliczanie przez Wykonawcę.
3. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 716) oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 19 grudnia 2017 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 503).
4. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnej umowy zawartej przez Zamawiającego z właściwym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, tj. Tauron Dystrybucja S.A.
3. Zakup będzie się odbywać na podstawie umów zawieranych odrębnie przez poszczególne jednostki organizacyjne Powiatu Mikołowskiego oraz Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o.”, szczegółowo wymienione w załączniku nr 1 do SWZ - liczba umów 11 w okresie dostaw tj. nie wcześniej niż od dnia 1.01.2022 roku przez 12 miesięcy (tj. do 31.12.2022 r.).
5. Do obowiązków Wykonawcy należy m.in.:
a. Zamawiający udzieli wyłonionemu w postępowaniu Wykonawcy pełnomocnictwa do:
-zgłoszenia w imieniu Zamawiającego umowy sprzedaży do Operatora Systemu Dystrybucyjnego w celu realizacji zawartej umowy sprzedaży energii elektrycznej,
-reprezentowania Zamawiającego w procesie zmiany sprzedawcy,
b. Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia oraz przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie zamówienia.
c. Spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
6. Wykonawca musi posiadać generalną umowę dystrybucyjną z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego, na terenie którego zlokalizowane są punkty poboru energii elektrycznej wyspecyfikowane w załączniku nr 1 do SWZ, z terminem obowiązywania do 31.12.2022 roku.
Wspólny Słownik Zamówień 09310000-5 (Elektryczność)
Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną
29
Szacunkowe zużycie w okresie obowiązywania umowy
1534,2 [MWh]
Informacja o dotychczasowych zmianach sprzedawcy-
Kolejna zmiana
Informacja o umowach obecnie obowiązujących Zamawiającego Eniga Edward Zdrojek
ul. Nowowiejska 76-200 Słupsk
Umowy rozdzielone
Sposób wypowiedzenia umów
zakupu energii Umowy nie wymagają wypowiedzenia. Ważność umów upływa z dniem 31.12.2021r.
Informacja o zmianach ceny w okresie trwania umowy Zamawiający nie przewiduje zmiany ceny jednostkowej netto podczas trwania umowy,
poza zmianami ogólnie obowiązujących przepisów prawa i wskazanymi w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ
Informacja o udostępnieniu danych o punktach poboru energii Zamawiający udostępni wszystkie posiadane dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy w arkuszu Excel
Informacja o udziałach Zamawiającego w akcjach promocyjnych lub
lojalnościowych Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych
Informacja o udzieleniu Wykonawcy pełnomocnictwa Pełnomocnictwo i jego zakres jest integralną częścią umowy i stanowi do niej załącznik nr 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca uchylił się od zawarciaumowy.W niniejszym postępowaniu złożono 3 oferty. W wyniku oceny jako najkorzystniejsza została
wybrana oferta Wykonawcy: Innogy Polska S.A., ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 41, 00-347
Warszawa. Zamawiający poinformował Wykonawców o wyniku postępowania oraz wyznaczył
wybranemu wykonawcy termin podpisania umowy na dzień 09 grudnia 2021 r.
W dniu 06.12.2021 r., wybrany wykonawca poinformował drogą elektroniczną, że nie może
podpisać umowy na realizację przedmiotowego zamówienie, z uwagi na dynamiczny wzrost
cen energii w ostatnich dniach.
W związku z powyższym Wykonawca nie ma możliwości zakupu energii na Towarowej
Giełdzie po cenach zaproponowanych w ofercie.
INNE PRZETARGI Z MIKOŁOWA
- Zakup i dostawa trzech agregatów prądotwórczych na rzecz Gminy Mikołów
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu typu SUV dla Starostwa Powiatowego w Mikołowie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Centrum Usług Społecznych w Mikołowie - Dziennego Domu Pomocy w roku 2026
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Wyburzenie budynku administrowanego przez Zakład Gospodarki Lokalowej w Mikołowie działka nr 1285/48
- "Sprzedaż i dostawa wyposażenia pracowni w ZSP w Ornontowicach przewidzianych w ramach projektu pn.: "Zawodowy Mikołowski - Edukacja Zawodowa w procesie transformacji w Powiecie Mikołowskim"
więcej: przetargi w Mikołowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji do Gminy Radymno w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Dostawa energii elektrycznej do budynków Domu Pomocy Społecznej w Rudzie Różanieckiej wraz z odbiorem energii elektrycznej wytworzonej z instalacji fotowoltaicznej
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gminy Obrzycko
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ I ZAPEWNIENIE ŚWIADCZENIA USŁUG DYSTRYBUCJI ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW PRZEDSIĘBIORSTWA KOMUNALNEGO SP. Z O.O. W RACIBORZU"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej (wraz z usługą dystrybucji) na potrzeby Gminy Brodnica
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





