Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00190889/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOLNEGO WRAZ Z SALĄ GIMNASTYCZNĄ – etap II częściowa wymiana stolarki okiennej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. WŁADYSŁAWA STANISŁAWA REYMONTA W RADOMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672884719
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: UNIWERSYTECKA 6
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agroradom@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.agroradom.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://agroradom.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOLNEGO WRAZ Z SALĄ GIMNASTYCZNĄ – etap II częściowa wymiana stolarki okiennej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-23ee06cf-1cb6-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00308342
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009150/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU SZKOLNEGO WRAZ Z SALĄ GIMNASTYCZNĄ – etap II częściowa wymiana stolarki okiennej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190889/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.26.35.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 323365,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia publicznego obejmuje dostawę i montaż okien w budynku dydaktycznym przy ulicy Uniwersyteckiej 6 Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Radomiu. W zakres prac wchodzą okna których parametry zostały określone w przedmiarze robót zał. nr 12 do SWZ,, obróbka ościeży polegająca na uzupełnieniu tynków i pomalowanie ścian, a także wymiana parapetów wewnętrznych
Szczegółowy wykaz stolarki okiennej objętej przedmiotem zamówienia zamieszczony został w zał. nr 11 do SWZ- wykaz okien (dotyczy pozycji zakreślonych o1, o5 , o5’, o9 w ilości wynikającej z przedmiaru zgodnie z załączonym przedmiarem) opisie parametrów technicznych okien oraz zamieszczonej dokumentacji projektowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 44221110-9 - Ramy okienne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262520-2 - Roboty murowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Każda każdej z ofert znacznie przewyższała kwotę jaką zamawiający miał przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający podjął staranie w zakresie możliwości zwiększenia środków na sfinansowanie, jednakże obecnie nie jest to możliwe. W związku z powyższym na mocy art. 255 pkt 3 pzp który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty; unieważnia przedmiotowe postępowanie.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 421997,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 494460,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Zakup i dostawa serwerów, macierzy dyskowych oraz elementów wyposażenia serwerowni dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Radomiu.
- "Zakup wraz z dostarczeniem sprzętu informatycznego dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego" - zgodnego z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) - z podziałem na zadanie nr 1 i 2.
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego mającego na celu określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości położonej przy ul. Wierzbickiej w Radomiu.
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie częściowego remontu w budynkach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Radomiu, Szydłowcu, Grójcu, Zwoleniu i Kozienicach.
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym i częścią usługową w parterze wraz z infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Szarych Szeregów w Jarosławiu"
- Przebudowa części budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami i do obowiązujących przepisów ppoż., ul. Chełmońskiego 43 we Wrocławiu.
- Remont toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku położonym przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie
- Rozwój oferty turystycznej Aglomeracji Tarnowskiej w oparciu o markę EnoTarnowskie w ramach zadania nr 8 "Poszerzenie oferty turystycznej gminy o ofertę parku wodnego w Szerzynach
- Remont pomieszczeń Budynku Administracyjnego i Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Miechowie realizujących założenia OL i OC.
- Dostawa i montaż stolarki aluminiowej dla inwestycji "Przebudowa budynku Uczelni PANS w Chełmie przy ul. Wojsławicka 8B"
więcej: Ramy okienne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.