Ogłoszenie z dnia 2022-08-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00283892/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa pomieszczeń zarządzania kryzysowego w formule zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KWILCZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258968
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KARDYNAŁA STEFANA WYSZYŃSKIEGO 23
1.5.2.) Miejscowość: Kwilcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-420
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 613068200
1.5.8.) Numer faksu: 613068201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@kwilcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwilcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kwilcz.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa pomieszczeń zarządzania kryzysowego w formule zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aeb2abc8-0f18-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00308140
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023747/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 BUDOWA ZAPLECZA NA POTRZEBY ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283892/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RRG.271.15.2022.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 372808,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Inwestycja polegać będzie na zaprojektowaniu, uzyskaniu pozwolenia na budowę i wykonanie pomieszczeń zarządzania kryzysowego wraz z stosownym zgłoszeniem do nadzoru budowlanego ( w przypadku konieczność uzyskania pozwolenia na użytkowanie – złożeniem stosownego wniosku) oraz rozbiórce istniejącego obiektu. Orientacyjna lokalizacja projektowanych obiektów budowlanych na działce została wskazana w PFU.
2. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w Planie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU), opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) i Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU), stanowiących załączniki do SWZ.
3. W ramach zadania Wykonawca ponadto zobowiązany jest do:
a) wykonania robót tymczasowych i towarzyszących niezbędnych do zrealizowania robót podstawowych i osiągnięcia zakładanego celu jak i osiągnięcia zakładanych efektów i rezultatów Kontraktu,
b) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej wraz z inwentaryzacją powykonawczą (3 egzemplarzy),
c) zapewnienie kierownika robót o odpowiedniej specjalności
d) prowadzenie dziennika budowy.
Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r., poz. 2351 z późn. zm.). Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i w jego granicach.
3. Rozwiązania równoważne.
Jeżeli w SWZ oraz jej załącznikach wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia.
1) Wykonawca może zastosować inne urządzenia, materiały równoważne pod warunkiem, że zagwarantują one realizację zamówienia zgodnie z założeniami jakościowymi, technologicznymi i eksploatacyjnymi zawartymi w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia.
2) W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art 101 ust 1 pkt 2 oraz ust 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
3) W przypadku użycia w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne”.
4) W przypadku, gdy w dokumentacji opisującej zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji opisującej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
Zamawiający nie żąda złożenia do oferty przedmiotowych środków dowodowych.
4. Dodatkowe wymagania i zalecenia Zamawiającego.
• zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia ( Zamawiajacy nie określa warunków odbycia wizji lokalnej przez Wykonawców)
• wykonawca jest odpowiedzialny za jakość prac i materiałów, ich zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia,
• wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
• ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy,
• zastosowane przez Wykonawcę materiały i wyroby budowlane powinny spełniać wszelkie wymogi ustawy Prawo budowlane (art. 10), to jest posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz zgodne z właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi,
• Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia,
• Wykonawca powinien zorganizować teren budowy oraz zabezpieczyć teren wykonywania prac przed dostępem osób trzecich,
• Wykonawca zagospodaruje odpady zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2021 r. poz. 779 ze zm.), wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. Wykonawca zapewni utylizacje odpadów stałych ( za wyjątkiem sytuacji opisanych w PFU).
• Wykonawca po zakończeniu robót uporządkuje teren budowy,
• Wykonawca pokryje ewentualne koszty napraw uszkodzonych urządzeń technicznych i budowli oraz dokona stosownych napraw wymaganych przez administratorów obiektów ( linie technologiczne, światłowód, sieć wodociągowa, kanalizacyjna, energetyczna, istniejący drzewostan). Podkłady geodezyjne na których został sporządzony projekt mogą nie zawierać wszystkich informacji i szczegółów o terenie oraz wbudowanej infrastrukturze,
• Wykonawca robót zobowiązany będzie w czasie prowadzonych robót zapewnić przejezdność ulic, dojazdów i dojść do posesji,
• Podczas realizacji robót stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania zaleceń i uwag ujętych w warunkach technicznych i uzgodnieniach wydanych przez firmy branżowe, zawartych w projektach budowlanych i wykonawczych, a także zaleceń Zamawiającego.
• Wykonawca od dnia przekazania terenu budowy do dnia odbioru końcowego (data podpisania protokołu odbioru całości robót) będzie odpowiedzialny za utrzymanie właściwego stanu nawierzchni drogi na odcinku zgodnym z zakresem prowadzenia inwestycji. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie bieżące usuwanie wybojów, zapadnięć, przełomów i innych uszkodzeń nawierzchni jezdni i chodników powodujących zagrożenie bezpieczeństwa uczestników ruchu oraz mogących powodować uszkodzenia pojazdów.
• Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji jakości i rękojmi na okres minimum 60 miesięcy antykorozyjnej oraz minimum 36 miesięcy gwarancji na pozostałe, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym. Po upływie okresu gwarancji i rękojmi Wykonawca zobowiązany będzie do zgłoszenia robót do odbioru pogwarancyjnego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 29 lipca 2022r. zamieścił w BZP ogłoszenie o zamówieniu o numerze 2022/BZP 00283892/01 na realizację prac związanych z budową pomieszczeń zarządzania kryzysowego w formule zaprojektuj i wybuduj.Przedmiotowe postepowanie było prowadzone na Platformie Zakupowej Open Nexus. Termin składania ofert ustalono na 17-08-2022r. na godzinę 9:00. Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
W związku z powyższym uzasadnione jest unieważnienie postępowania na podstawie art. 255 pkt.1 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI KWILCZ
więcej: przetargi KWILCZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia wewnętrznego w budynkach CRR KRUS w Jedlcu.
- Budowa drogi gminnej ulicy Mierosławskiego w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Wykonanie Programu Funkcjonalno - Użytkowego dla realizacji następujących zadań inwestycyjnych: Modernizacja górnej i dolnej mechaniki Sceny Głównej (...)
- Dobudowa zewnętrznego szybu windowego wraz z dostawą i montażem windy osobowej przy budynku szkoły w Szewcach.
- Rozbudowa i budowa dróg na Osiedlu Pochyła w Bytowie
- "Budowa punktów czerpania wody na terenie Nadleśnictwa Golub-Dobrzyń w formule zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





