eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w ramach Budowy ścieżki rowerowej Grobniki-Babice



Ogłoszenie z dnia 2024-04-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego w ramach Budowy ścieżki rowerowej Grobniki-Babice

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Głubczycki

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412467

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Jana Kochanowskiego 15

1.4.2.) Miejscowość: Głubczyce

1.4.3.) Kod pocztowy: 48-100

1.4.4.) Województwo: opolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.4.7.) Numer telefonu: 77 405 36 60

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: m.stupinska@powiatglubczycki.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatglubczycki.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00308115

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-04-30

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00304459

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Program funkcjonalno - użytkowy (PFU):
Program funkcjonalno - użytkowy należy wykonać zgodnie z wymogami zawartymi w art. 103 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454).
2. Główne założenia przedsięwzięcia:
a) W ramach projektu planuje się zadanie inwestycyjne polegającą na wykonaniu programu funkcjonalno - użytkowego dot. budowy ścieżki rowerowej na terenie Powiatu Głubczyckiego jako ekologicznej alternatywy dla ruchu pojazdów kołowych emitujących gazy spalinowe i oddzielenie ruchu rowerowego od ruchu samochodowego co oznacza zwiększenie bezpieczeństwa dla rowerzystów.
b) Przedmiotowa inwestycja polegała będzie na budowie ścieżki rowerowej na odcinku Grobniki – Babice. Ścieżka będzie przebiegać wzdłuż drogi powiatowej; dł. około 3 300 mb.
Całkowita długość planowanej ścieżki rowerowej to ok. 3 300 mb.
Planuje się:
a) Budowa ścieżki rowerowej i pieszo - rowerowej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą (miejsca wypoczynku i postoju, ławki, kosze na śmieci, barierki zabezpieczające). Ścieżka ma spełniać zarówno zadanie komunikacyjne.
b) Przedmiotowa inwestycja polega na budowie ścieżki pieszo-rowerowej i ścieżki rowerowej dwukierunkowej o szerokości 2 m lub 2,5 m wykonanych z asfaltobetonu (o nawierzchni mineralno-bitumicznej) o łącznej długości 3 300 mb. Planowana ścieżka zostanie dowiązana do istniejących dróg powiatowych. Rowy przydrożne zostaną wyregulowane tak, aby zapewnić dobre odwodnienie ścieżki i jezdni dróg. Przekrój poprzeczny rowu: trapezowy oraz trójkątny. Pod zjazdami istniejącymi zostaną wykonane przepusty z rur K2K o średnicy 0,4 mb ze ściankami oporowymi prefabrykowanymi oraz zaprojektowane zostaną przepusty o średnicy 0,4 mb na połączeniu rowów w miejscach przejścia uzbrojenia podziemnego.
W ramach planowanej inwestycji Powiat Głubczycki planuje:
- prace przygotowawcze i uporządkowanie terenu,
- budowę ścieżki pieszo - rowerowej z infrastrukturą towarzyszącą,
- wyposażenie w elementy komunalne (ławki, kosze itp.).
3. Forma, w jakiej wykonawca ma dostarczyć przedmiot zamówienia:
a) dokumenty winny być w języku polskim;
b) forma papierowa/drukowana ostatecznych wersji dokumentów (3 kpl.) - dobór skali wydruków poszczególnych map oraz stopień zagęszczenia treści na poszczególnych wydrukach winien uwzględniać ich przeznaczenie oraz funkcję (skala od 1: 10 000 do 1: 500); oprócz rysunków zawierających przebieg trasy dokumentacja powinna zawierać szczegółowe rysunki konstrukcyjne przyjętych warstw dla odniesienia do przyjętych wartości w sporządzonym przedmiarze i konsekwencji kosztorysie inwestorskim. Ostateczne wersje do wydruku winny być uzgodnione z Zamawiającym;
c) wersja elektroniczna (po 3 kpl) - na elektronicznych nośnikach informacji w plikach w formacie .pdf .ppt oraz plikach źródłowych możliwych do edycji (.doc, .docx, .rtf);
d) Wykonawca ma obowiązek na bieżąco konsultowania z Zamawiającym treści przygotowywanych dokumentów do czasu ich ostatecznego przyjęcia przez Zamawiającego, Zamawiający ma prawo wglądu w materiały dotyczące PFU oraz wnoszenia uwag na każdym etapie realizacji umowy w ramach co dwutygodniowych spotkań roboczych z Wykonawcą w siedzibie Zamawiającego;
e) Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia będzie zobowiązany również do udzielania odpowiedzi na pytania potencjalnych wykonawców usług projektowych i robót budowlanych, które zostaną zadane w postepowaniu przetargowym na wyłonienie projektanta i wykonawcy robót budowlanych oraz wszelkich niezbędnych konsultacji z tym związanych;
f) potwierdzeniem odbioru przedmiotu zamówienia będzie protokół zdawczo - odbiorczy wraz z oświadczeniem Wykonawcy, iż przedmiot zamówienia został wykonany zgodnie z umową, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, normami, obowiązującymi przepisami oraz jest kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć;
g) wszystkie opracowania Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie
z potrzebami Zamawiającego oraz przepisami prawa, w tym aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej oraz przy zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań racjonalizujących koszty budowy i eksploatacji obiektu. W szczególności muszą być zgodne z przepisami:
1) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 682 z późn. zm.),
2) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.),
3) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454),
4) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2017 r. poz. 784),
5) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. 2022 r. poz. 1518).
4. Pozostałe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) dane do opracowania PFU, wymagane badania, pomiary, uzgodnienia oraz materiały niezbędne do sporządzenia, Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt,
b) zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do rzetelnego przygotowania oferty i zawarcia umowy.

Po zmianie:
1. Program funkcjonalno - użytkowy (PFU):
Program funkcjonalno - użytkowy należy wykonać zgodnie z wymogami zawartymi w art. 103 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2021 r. poz. 2454).
2. Główne założenia przedsięwzięcia:
a) W ramach projektu planuje się zadanie inwestycyjne polegającą na wykonaniu programu funkcjonalno - użytkowego dot. budowy ścieżki rowerowej na terenie Powiatu Głubczyckiego jako ekologicznej alternatywy dla ruchu pojazdów kołowych emitujących gazy spalinowe i oddzielenie ruchu rowerowego od ruchu samochodowego co oznacza zwiększenie bezpieczeństwa dla rowerzystów.
b) Przedmiotowa inwestycja polegała będzie na budowie ścieżki rowerowej na odcinku Grobniki – Babice. Ścieżka będzie przebiegać wzdłuż drogi powiatowej; dł. około 3 300 mb.
Całkowita długość planowanej ścieżki rowerowej to ok. 3 300 mb.
Planuje się:
a) Budowa ścieżki rowerowej wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą (miejsca wypoczynku i postoju, ławki, kosze na śmieci, barierki zabezpieczające). Ścieżka ma spełniać zarówno zadanie komunikacyjne.
b) Przedmiotowa inwestycja polega na budowie ścieżki rowerowej dwukierunkowej o szerokości 2 m lub 2,5 m wykonanej z asfaltobetonu (o nawierzchni mineralno-bitumicznej) o łącznej długości 3 300 mb. Planowana ścieżka zostanie dowiązana do istniejących dróg powiatowych. Rowy przydrożne zostaną wyregulowane tak, aby zapewnić dobre odwodnienie ścieżki i jezdni dróg. Przekrój poprzeczny rowu: trapezowy oraz trójkątny. Pod zjazdami istniejącymi zostaną wykonane przepusty z rur K2K o średnicy 0,4 mb ze ściankami oporowymi prefabrykowanymi oraz zaprojektowane zostaną przepusty o średnicy 0,4 mb na połączeniu rowów w miejscach przejścia uzbrojenia podziemnego.
W ramach planowanej inwestycji Powiat Głubczycki planuje:
- prace przygotowawcze i uporządkowanie terenu,
- budowę ścieżki rowerowej z infrastrukturą towarzyszącą,
- wyposażenie w elementy komunalne (ławki, kosze itp.).
3. Forma, w jakiej wykonawca ma dostarczyć przedmiot zamówienia:
a) dokumenty winny być w języku polskim;
b) forma papierowa/drukowana ostatecznych wersji dokumentów (3 kpl.) - dobór skali wydruków poszczególnych map oraz stopień zagęszczenia treści na poszczególnych wydrukach winien uwzględniać ich przeznaczenie oraz funkcję (skala od 1: 10 000 do 1: 500); oprócz rysunków zawierających przebieg trasy dokumentacja powinna zawierać szczegółowe rysunki konstrukcyjne przyjętych warstw dla odniesienia do przyjętych wartości w sporządzonym przedmiarze i konsekwencji kosztorysie inwestorskim. Ostateczne wersje do wydruku winny być uzgodnione z Zamawiającym;
c) wersja elektroniczna (po 3 kpl) - na elektronicznych nośnikach informacji w plikach w formacie .pdf .ppt oraz plikach źródłowych możliwych do edycji (.doc, .docx, .rtf);
d) Wykonawca ma obowiązek na bieżąco konsultowania z Zamawiającym treści przygotowywanych dokumentów do czasu ich ostatecznego przyjęcia przez Zamawiającego, Zamawiający ma prawo wglądu w materiały dotyczące PFU oraz wnoszenia uwag na każdym etapie realizacji umowy w ramach co dwutygodniowych spotkań roboczych z Wykonawcą w siedzibie Zamawiającego;
e) Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia będzie zobowiązany również do udzielania odpowiedzi na pytania potencjalnych wykonawców usług projektowych i robót budowlanych, które zostaną zadane w postepowaniu przetargowym na wyłonienie projektanta i wykonawcy robót budowlanych oraz wszelkich niezbędnych konsultacji z tym związanych;
f) potwierdzeniem odbioru przedmiotu zamówienia będzie protokół zdawczo - odbiorczy wraz z oświadczeniem Wykonawcy, iż przedmiot zamówienia został wykonany zgodnie z umową, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, normami, obowiązującymi przepisami oraz jest kompletny z punktu widzenia celu, któremu ma służyć;
g) wszystkie opracowania Wykonawca zobowiązany jest wykonać zgodnie
z potrzebami Zamawiającego oraz przepisami prawa, w tym aktualnie obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi i obowiązującymi normami, a także zasadami wiedzy technicznej oraz przy zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań racjonalizujących koszty budowy i eksploatacji obiektu. W szczególności muszą być zgodne z przepisami:
1) Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2023 poz. 682 z późn. zm.),
2) Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.),
3) Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021 r. poz. 2454),
4) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz. U. z 2017 r. poz. 784),
5) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz. U. 2022 r. poz. 1518).
4. Pozostałe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) dane do opracowania PFU, wymagane badania, pomiary, uzgodnienia oraz materiały niezbędne do sporządzenia, Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt,
b) zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu uzyskania wszystkich niezbędnych informacji koniecznych do rzetelnego przygotowania oferty i zawarcia umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.