eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiszWykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Piszu wraz z odbiorem i z³omowaniem wycofanych tablic rejestracyjnych



Og³oszenie z dnia 2025-07-03

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Piszu wraz z odbiorem i z³omowaniem wycofanych tablic rejestracyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT PISKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671509

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - E³cki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiat.pisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.powiat.pisz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Piszu wraz z odbiorem i z³omowaniem wycofanych tablic rejestracyjnych

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e9631481-7e43-480d-8e4d-a4baa8fef91e

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00308023

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00045115/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.4 Dostawa tablic rejestracyjnych i odbiór tablic przeznaczonych do z³omowania

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1136251

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1136251

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym i Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem formularza "Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego" dostêpnego na stronie : https://platformazakupowa.pl/transakcja/1136251 w zak³adce dedykowanej postêpowaniu.
Ofertê (w szczególno¶ci Formularz oferty i formularz cenowy) Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej.
2. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem PRM okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC, dowolny system operacyjny wersji umo¿liwiaj±cej zainstalowanie dowolnej przegl±darki internetowej z w³±czon± obs³ug± jêzyka JavaScript, akceptuj±cej pliki typu „cookies”,
3) wy¶wietlacz ekranowy umo¿liwiaj±cy pracê w rozdzielczo¶ci nie ni¿szej ni¿ 1024x768 pikseli,
4) zainstalowane oprogramowanie do odczytu plików w formacie .pdf.
5) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
6) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
3. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy Zakupowej poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
4. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej do konkretnego wykonawcy.
5. W korespondencji nale¿y pos³ugiwaæ siê numerem postêpowania Or.272.1.5.2025.
6. W sytuacjach awaryjnych Wykonawca mo¿e komunikowaæ siê z Zamawiaj±cym za pomoc± poczty elektronicznej, na adres marzena.wojcik@powiat.pisz.pl z zastrze¿eniem, ¿e Ofertê (w szczególno¶ci Formularz oferty i formularz ofertowy) Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy Zakupowej.
7. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki.
8. Ofertê oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 Pzp sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
9. Osoby do kontaktu:
- Marzena Wójcik, tel. (87) 425 46 92
- Grzegorz Pieloszczyk, tel. 502-055-888
10. Tre¶æ zapytañ wraz z wyja¶nieniami Zamawiaj±cy udostêpnia na stronie internetowej profilu nabywcy, na której zamieszczona jest SWZ, tj.
https://platformazakupowa.pl/transakcja/1136251
11. W uzasadnionych przypadkach Zamawiaj±cy mo¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert zmieniæ tre¶æ SWZ. Dokonan± zmianê SWZ Zamawiaj±cy udostêpnia na stronie internetowej profilu nabywcy, na której udostêpniona jest SWZ.
12. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: pdf, .doc, .docx, .xlsx, .xls, .jpg (.jpeg))
2) w celu ewentualnej kompresji danych zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z
3) w¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar, .gif, .bmp, .numbers, .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie
4) ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem typu PAdES.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest: Starosta Piski.
2. W sprawach zwi±zanych z ochron± Pañstwa danych osobowych proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych za pomoc± adresu e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Warszawska 1.
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym – w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz aktów wykonawczych do Pzp.
4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp.
5. Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.
7. Pañstwa dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie bêd± podlega³y profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Do Pañstwa danych osobowych mog± mieæ dostêp, wy³±cznie na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania Open Nexus Sp. z o. o. z siedzib± w Poznaniu, ul. Boles³awa Krzywoustego 3.
9. W zwi±zku z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych jeste¶cie Pañstwo uprawnieni do:
1) dostêpu do swoich danych osobowych – na podstawie art. 15 RODO,
2) sprostowania lub uzupe³nienia swoich danych osobowych – na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
3) ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO.
10. Nie przys³uguje Pañstwu:
1) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO.
11. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pañstwu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Or.272.1.5.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Piszu oraz odbiór i utylizacja wycofanych tablic rejestracyjnych w przewidywanych ilo¶ciach 6410 szt. w tym:
a) tablice zwyczajne – do 6 264 sztuk, w tym:
- samochodowe: jednorzêdowe, dwurzêdowe, zmniejszone, indywidualne, ich wtórniki, dodatkowe,
- samochodowe tymczasowe: jednorzêdowe, dwurzêdowe, zmniejszone, indywidualne,
- motocyklowe/ci±gnikowe, motorowerowe: zwyczajne, indywidualne, tymczasowe, ich wtórniki,
b) tablice inne – do 146 sztuk, w tym:
zabytkowe, zielone dla pojazdów elektrycznych oraz zasilanych wodorem, tablice dla samochodów „sportowych” oraz ich wtórniki, indywidualne, dodatkowe oraz zmniejszone i ich wtórniki.
Tablice rejestracyjne powinny byæ wykonane zgodnie z:
- Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2024 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagañ dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów zwi±zanych z rejestracj± pojazdów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1709),
- Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 547),
- Rozporz±dzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1885 ze zm.),
- ustaw± z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodno¶ci (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 215),
2. Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e podane powy¿ej ilo¶ci tablic, s± szacunkowe. Ilo¶ci poszczególnych tablic, mog± ulec obni¿eniu. Zamawiaj±cy nie musi obj±æ zamówieniem wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych opisanych w SWZ. W zwi±zku z powy¿szym, Wykonawcy nie przys³uguj± jakiekolwiek roszczenia z tytu³u niezamówienia ca³ej ilo¶ci oraz wszystkich rodzajów tablic, okre¶lonych w niniejszym zamówieniu. Zamawiana ilo¶æ tablic, uzale¿niona od wielko¶ci zapotrzebowania, mo¿e ulec pomniejszeniu o 20% ilo¶ci zakupu.
3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w za³±czniku nr 6 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: dokonany zostanie na podstawie kryteriów oceny ofert z ustalon± punktacj± do 100 pkt (100%=100pkt)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Dziale VII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dot.:
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów Wykonawca spe³ni warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej je¿eli wyka¿e, ¿e posiada:
- aktualny wpis do rejestru przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marsza³ka województwa w³a¶ciwego ze wzglêdu na siedzibê przedsiêbiorcy, zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1251).
- aktualny (tj. niezawieszony i niecofniêty) certyfikat zgodno¶ci tablic rejestracyjnych z wymaganiami zawartymi w Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2024 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagañ dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów zwi±zanych z rejestracj± pojazdów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1709) wydany przez Instytut Transportu Samochodowego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
2) dokument wymieniony w pkt 1) dotyczy równie¿ podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, na których zdolno¶ciach lub sytuacji polega Wykonawca.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wzywa wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu wymagane od Wykonawcy obejmuj±:
1) Aktualny wpis do rejestru przedsiêbiorców produkuj±cych tablice rejestracyjne, prowadzonego przez marsza³ka województwa w³a¶ciwego ze wzglêdu na siedzibê przedsiêbiorcy, zgodnie z art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
2) Aktualny (tj. niezawieszony i niecofniêty) certyfikat zgodno¶ci tablic rejestracyjnych z wymaganiami zawartymi w Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 8 listopada 2024 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagañ dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów zwi±zanych z rejestracj± pojazdów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1709) wydany przez Instytut Transportu Samochodowego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Inne dokumenty, jakie Wykonawca jest zobowi±zany do³±czyæ do oferty:
a) wype³niony i podpisany Formularz ofertowy (wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1 do SWZ) oraz Formularz cenowy (wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 1a do SWZ)
b) pe³nomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEDiG)
c) pe³nomocnictwa do reprezentowania wykonawców Wystêpuj±cych wspólnie (o ile dotyczy)
d) o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynika³o, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 Pzp (o ile dotyczy)
e) zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (je¿eli dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ sk³adania ofert wspólnych. W takim przypadku oferta musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
UWAGA: Do oferty nale¿y za³±czyæ dokument, z którego wynika umocowanie. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania.
2) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem (liderem).
3) Wype³niaj±c formularz ofertowy, jak równie¿ inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê”, w miejscu „np. nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce konsorcjum, a nie pe³nomocnika (lidera).
4) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie stanowi±ce za³±cznik nr 2 do SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
Szczegó³owe informacje w SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza siê zamówienie innych tablic rejestracyjnych w zakresie koniecznym do realizacji zmienionych w przysz³o¶ci przepisów prawa, np. w zakresie nowego wzoru tablic rejestracyjnych. Cena nowej tablicy bêdzie taka sama jak cena tablicy tego samego rodzaju, a je¶li nie bêdzie odpowiednika, to cena nowej tablicy bêdzie taka jak zwyczajnej samochodowej. Nie zmieni to warto¶ci umowy.
2. W razie wyst±pienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy. Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie miesi±ca od powziêcia wiadomo¶ci o powy¿szych okoliczno¶ciach. W takim wypadku Wykonawca mo¿e ¿±daæ jedynie wynagrodzenia nale¿nego mu z tytu³u wykonania czê¶ci umowy.
3. Odst±pienie od umowy powinno nast±piæ w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci takiego o¶wiadczenia i powinno zawieraæ uzasadnienie.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-11 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Sk³adanie i otwarcie ofert odbêdzie siê przy u¿yciu Platformy na stronie internetowej profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_piski. Szczegó³owe informacje zosta³y zawarte w Dziale XIII SWZ

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-11 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-08-09

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r.
poz. 514).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.