eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzemudDostawa oleju napędowego i benzyny na potrzeby Urzędu Gminy w Szemudzie



Ogłoszenie z dnia 2021-12-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju napędowego i benzyny na potrzeby Urzędu Gminy w Szemudzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szemud

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675422

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kartuska 13

1.5.2.) Miejscowość: Szemud

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-217

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szemud.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szemud.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szemud.pl/rejestr-rok-2021.html?

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju napędowego i benzyny na potrzeby Urzędu Gminy w Szemudzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6672a522-5122-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307921

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000106/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oleju napędowego i benzyny na potrzeby Urzędu Gminy w Szemudzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/23/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 203478,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Przedmiotem zamówienia jest:
a) przedmiotem zamówienia są dostawy paliwa dla samochodów, kosiarek i agregatów prądotwórczych będących własnością gminy Szemud,
b) tankowania pojazdów będą odbywały się w miarę potrzeb Zamawiającego,
c) olej napędowy powinien spełniać wszystkie wymagania określone w Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z dnia 23 października 2015 r., poz. 1680), spełniać wymagania określone w Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (t.j. Dz. U. dnia 14 lutego 2017 r. poz. 247), oraz wymagania Polskiej Normy PN-EN 590 – Paliwa do pojazdów samochodowych – Oleje napędowe – Wymagania i metody badań, powinien także być zdatny do użytkowania zarówno w warunkach letnich jak i zimowych,
d) benzyna bezołowiowa powinna spełniać wszystkie wymagania określone w Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z dnia 23 października 2015 r., poz. 1680) oraz spełniać wymagania określone w Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (t.j. Dz. U. dnia 14 lutego 2017 r. poz. 247), powinna także być zdatna do użytkowania zarówno w warunkach letnich jak i zimowych.
e) zamawiający przewiduje zakupić 34.600 litrów oleju napędowego (w/g zapotrzebowania).
f) zamawiający przewiduje zakupić 7.100 litrów benzyny bezołowiowej (wg zapotrzebowania).
g) stacja benzynowa będąca w dyspozycji Wykonawcy musi być dostępna od godz. 600 do 180.
h) Wykonawcy posiadający stacje paliw poza terenem gminy Szemud będą zobowiązani do dostarczania paliwa (termin dostawy – 2 godz. od zgłoszenia telefonicznego) Zamawiającemu do wcześniej dostarczonych (do wyznaczonego przez Zamawiającego miejsca na terenie wsi Szemud) nieodpłatnie atestowanych zbiorników na przedmiotowe paliwo wyposażonych w legalizowany dystrybutor umożliwiający wydanie paliw z dokładnością pomiaru do 1 setnej litra.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta nr 1
Komisja przetargowa podczas sprawdzania i weryfikacji ofert pod względem poprawności podpisu stwierdziła, iż oferta Wykonawcy KRAUZ-OIL Spółka z o.o.; ul. Mercerstwo 2C; 84-217 Szemud złożona na ePuap w dniu 03.12.2021 o godz. 13:01. jak również dołączone do niej załączniki, nie zostały podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym zgodnie z informacją określoną w dziale XIII. SWZ - Opis sposobu przygotowania ofert oraz dokumentów wymaganych przez Zamawiającego w SWZ
Z powyższego wynika, iż brak kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego pod ofertą złożoną w postaci elektronicznej, stanowi bezwzględną podstawę do odrzucenia takiej oferty z postępowania na podstawie art. 226 ust 1 pkt 6 Pzp.

Oferta nr 2
Komisja przetargowa podczas próby otwarcia oferty złożonej przez firmę Boterm Sp z o.o, Burchardztwo 176, 83-300 Kartuzy, zauważyła iż, podczas próby odszyfrowania oferty ukazuje się komunikat: Rezultat deszyfrowania: Wybrany plik nie został przesłany przez ePUAP zaś po sprawdzeniu w miniPortalu ,,Oferty Przesłane do postępowania” wyświetla się informacja (plik został zaszyfrowany kluczem do innego postępowania). Komisja stwierdziła, że załączonego pliku pomimo wielu prób nie można odszyfrować za pomocą narzędzia które oferuje miniPortal.
Zamawiający postanowił odrzucić ofertę na podstawie art. 226 ust 1 pkt 6 Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.