Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00209403/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
- 2021/BZP 00210452/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 200 ton miału węglowego II A, gatunku I i klasie 24-15-0,6 do kom.wojsk w Dolaszewie k. Piły i 25 ton węgla kamiennego orzech II, gatunku I i klasie 28-08-0,6 do kom.wojsk. w m. Biedrusko[...]
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302067654
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bukowska 34
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-811
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 261574802
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 14wog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/14wog_wp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 200 ton miału węglowego II A, gatunku I i klasie 24-15-0,6 do kom.wojsk w Dolaszewie k. Piły i 25 ton węgla kamiennego orzech II, gatunku I i klasie 28-08-0,6 do kom.wojsk. w m. Biedrusko[...]2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df29ed04-25c3-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307901
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004425/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa miału węglowego II pólrocze 2021r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00210452/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 30/z/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 102375,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 200 ton miału węglowego II A, gatunku I i klasie 24-15-0,6 do kompleksu wojskowegow Dolaszewie k. Piły w II półroczu 2021r.
Zadanie nr 1
Obiekt – Dolaszewo - 200 ton
Miał węglowy II A powinien spełniać nw. parametry jakościowe :
- wartość opałowa Qir - od 24.000 do 24.999 kJ/kg
- zawartość popiołu Ar - do 15,0 %
- zawartość wilgoci całkowitej Wtr - do 23,0 %
- zawartość siarki Str - do 0,6 %
- parametr spiekalności RI - do 40
- wymagany wymiar ziarna to - 0 - 10mm
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji
zamówienia zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ;
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ;
- wzór umowy - załącznik nr 6 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 87300,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 25 ton węgla kamiennego orzech II, gatunku I i klasie 28-08-0,6 do kompleksuwojskowego w m. Biedrusko w II półroczu 2021r.
Zadanie nr 2
Obiekt – Biedrusko - 25 ton
Węgiel orzech II powinien spełniać nw. parametry jakościowe :
- wartość opałowa Qir - od 28.000 do 28.999 kJ/kg
- zawartość popiołu Ar - do 8,0 %
- zawartość wilgoci całkowitej Wtr - do 23,0 %
- zawartość siarki Str - do 0,6 %
- parametr spiekalności RI - do 40
- wymagany wymiar ziarna to - 25 - 50mm
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami odnośnie realizacji
zamówienia zawierają:
- formularz oferty - załącznik nr 1 do SWZ;
- opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ;
- wzór umowy - załącznik nr 6 do SWZ;
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111210-5 - Węgiel kamienny
4.5.5.) Wartość części: 15075,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza poinformował, że z uwagi na drastyczny wzrost cen na rynku oraz niestabilną sytuację dotyczącą cen węgla odstępuje od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z brakiem środków finansowych na sfinansowanie zamówienia
Zamawiający odstąpił od ponownego wyboru kolejnego wykonawcy i zgodnie
z art. 263 unieważnia postępowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108240,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142188,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy w związku z art. 263 ustawy– cena lub koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne:
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza poinformował, że z uwagi na drastyczny wzrost cen na rynku oraz niestabilną sytuację dotyczącą cen węgla odstępuje od podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. W związku z brakiem środków finansowych na sfinansowanie zamówienia
Zamawiający odstąpił od ponownego wyboru kolejnego wykonawcy i zgodnie
z art. 263 unieważnia postępowanie
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26445,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29796,75 PLN
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania wody basenowej
- Dostawa worków do morcelacji tkanek nowotworowych
- ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO USŁUG SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA PODSTAWIE KART ABONAMENTOWYCH DLA PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą 120 ton węgla kamiennego groszek płukany oraz zakup wraz z dostawa 40 ton węgla kamiennego.
- Zakup Węgla dla pracowników korzystających z urlopów górniczych oraz emerytów i rencistów uprawnionych do otrzymania deputatu węglowego.
- TC/13/2005.
więcej: Węgiel kamienny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





