eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko"Przebudowa ul. Fabianiego (od ul. Piastowskiej do ul. Wyszyńskiego) w Radomsku - etap 1"



Ogłoszenie z dnia 2025-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa ul. Fabianiego (od ul. Piastowskiej do ul. Wyszyńskiego) w Radomsku - etap 1”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Radomsko

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648238

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tysiąclecia 5

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-19f830ac-ac32-4e85-b0cd-63a01ee9dcea

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa ul. Fabianiego (od ul. Piastowskiej do ul. Wyszyńskiego) w Radomsku - etap 1”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19f830ac-ac32-4e85-b0cd-63a01ee9dcea

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307807

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040664/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.24 Przebudowa ul. Fabianiego (od ul. Piastowskiej do ul. Wyszyńskiego) w Radomsku - etap 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00222015

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.1.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 9608142,29 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2679322,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Przebudowa ul. Fabianiego (od ul. Piastowskiej do ul. Wyszyńskiego) w Radomsku - etap 1”wraz z włączeniem kanalizacji deszczowej do studni K1 oraz niezbędnymi robotami odtworzeniowymi na skrzyżowaniu. Pozostały zakres od ul. Wyszyńskiego do ulicy Przedborskiej nie stanowi przedmiotu niniejszego postępowania.
2 Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z umową oraz dokumentacją projektową składającą się z Projektu architektoniczno – budowlanego branży drogowej, Rys. 1 zamiennym do projektu architektoniczno – budowlanego, Rys. 3 zamiennym do projektu architektoniczno – budowlanego, Rys. 4 zamiennym do projektu architektoniczno – budowlanego, Projektu wykonawczego zamiennego branży drogowej, Projektu organizacji ruchu , Projektu architektoniczno – budowlanego branży sanitarnej, Projektu technicznego branży sanitarnej, Projektu wykonawczego branży sanitarnej, Projektu architektoniczno – budowlanego branży elektrycznej , Projektu technicznego branży elektrycznej, Projektu wykonawczego branży elektrycznej, , Projektu wykonawczego urządzenia terenów zielenią, Inwentaryzacją dendrologiczną z planem wycinki, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – branża urządzenie terenów zieleni, Rysunkiem zamiennym zagospodarowania terenu 1.1 , Rysunkiem zamiennym zagospodarowania terenu 1.2, Pozwoleniem na budowę , Pozwoleniem na prowadzenie badań archeologicznych z dnia 6.11.2023 r. wydanego przez Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót – branża drogowa, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – branża sanitarna, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – branża elektryczna ,warunkami technicznymi/uzgodnieniami wchodzącymi w skład dokumentacji projektowej oraz wystosowanymi przez gestorów sieci na etapie realizacji zamówienia oraz zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami.UWAGA: Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania zadania na odcinku od ul. Wyszyńskiego do ulicy Przedborskiej , przedmiot zamówienia był objęty postepowaniem PZP.271.1.17.2024 pn. „Modernizacja dróg gminnych na terenie Miasta Radomska” z podziałem na 2 części: w tym część nr 1 zamówienia pn. „Przebudowa ul. Fabianiego w Radomsku- etap 2”
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
1) wzór/projekt umowy - stanowiący dodatek nr 9 do SWZ
2)Projekt architektoniczno – budowlany branży drogowej wraz z rysunkami zamiennymi 1,3,4 oraz pozwoleniem na budowę i pozwoleniem na prowadzenie badań archeologicznych z dnia 6.11.2023 r. wydanego przez Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - stanowiący dodatek nr 10 do SWZ
3)Projekt wykonawczy zamienny branży drogowej- stanowiący dodatek nr 11 do SWZ
4)Projekt organizacji ruchu- stanowiący dodatek nr 12 do SWZ
5)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – branża drogowa- stanowiący dodatek nr 13 do SWZ
6)Projekt architektoniczno – budowlany branży sanitarnej- stanowiący dodatek nr 14 do SWZ
7)Projekt techniczny branży sanitarnej- stanowiący dodatek nr 15 do SWZ
8)Projekt wykonawczy branży sanitarnej- stanowiący dodatek nr 16 do SWZ
9)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – branża sanitarna- stanowiący dodatek nr 17 do SWZ
10)Projekt architektoniczno – budowlany branży elektrycznej- stanowiący dodatek nr 18 do SWZ
11)Projekt techniczny branży elektrycznej- stanowiący dodatek nr 19 do SWZ
12)Projekt wykonawczy branży elektrycznej- stanowiący dodatek nr 20 do SWZ
13)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – branża elektryczna- stanowiący dodatek nr 21 do SWZ
14)Projekt wykonawczy urządzenia terenów zielenią- stanowiący dodatek nr 22 do SWZ
15)Inwentaryzacja dendrologiczna z planem wycinki- stanowiący dodatek nr 23 do SWZ
16)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – branża urządzenie terenów zieleni- stanowiący dodatek nr 24 do SWZ
17)Rysunek zamienny zagospodarowania terenu 1.1- stanowiący dodatek nr 25 do SWZ,
18)Rysunek zamienny zagospodarowania terenu 1.2- stanowiący dodatek nr 26 do SWZ,
4. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełni:
1) Przedmiar robót Branża drogowa - stanowiący dodatek nr 27 do SWZ,
2) Przedmiar robót Branża sanitarna - stanowiący dodatek nr 28 do SWZ,
3) Przedmiar robót Branża elektryczna - stanowiący dodatek nr 29 do SWZ,
4) Przedmiar robót Branża architektury krajobrazu - stanowiący dodatek nr 30 do SWZ
5.Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym w wzorze/projekcie umowy, dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót.
6.Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach technicznych, a więc w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w Dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach technicznych, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z Dokumentacją projektową lub Specyfikacjami technicznymi funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów. Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.
7. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy szczegóły w SWZ.
8.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zadanie pn . „Przebudowa ul. Fabianiego w Radomsku ” jest podzielone na dwa etapy, części z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Przedmiotem niniejszego postępowania jest wykonanie etapu 1 – „Przebudowa ul. Fabianiego na odcinku od ul. Piastowskiej do ul. Wyszyńskiego w Radomsku - etap 1”, etap 2 polegający na przebudowie ul. Fabianiego w Radomsku na odcinku od ul. Wyszyńskiego do ulicy Przedborskiej był przedmiotem odrębnego postępowania nr PZP.271.1.17.2024. Ze względu na charakter zamówienia oraz organizację, podział etapu 1 zamówienia na części jest bezzasadny i może utrudniać realizację przedmiotu zamówienia dla potencjalnego wykonawcy jak i nadzór nad jego realizacją przez Zamawiającego. Dla zagwarantowania bezsporności udzielonej gwarancji na roboty i rękojmi za wady, ich wykonanie powinno być realizowane przez jednego wykonawcę, który będzie odpowiedzialny za wykonanie całości niniejszego przedmiotu zamówienia. Podział realizacji etapu 1 na poszczególne branże spowodowałby trudności realizacyjne, zwiększenie kosztów realizacji oraz ryzyko nieterminowego wykonania zamówienia, ponieważ wykonywanie robót poszczególnych branż przenika się wzajemnie i nie jest możliwe zakończenie robót jednej branży bez jednoczesnego wykonywania robót innej branży. Podzielenie przedmiotowego zamówienia na części groziłoby wystąpieniem nadmiernych trudności technicznych i konieczność koordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia na tym samym obiekcie, co mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Tym samym przedmiot niniejszego zamówienia sam stanowi część zadania i nie został podzielony na części ze względów technicznych i ekonomicznych. Zakres i wartość szacunkowa zarówno etapu I jak i całego zadania wskazuje, że jest ono skierowane do podmiotów z Sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw Niepodzielenie przedmiotu – etapu I zadania na części nie naruszy zasady uczciwej konkurencji i nie spowoduje ograniczenia możliwości ubiegania się o zamówienie mniejszym podmiotom. Ponadto nie ograniczono udziału podwykonawców przy realizacji zamówienia. W związku z powyższym zachowując swobodę autonomicznego podejmowania decyzji przez Zamawiającego, stwierdzono że nie celowym byłoby podzielenie zamówienia na części, a więc realizacja zamówienia powinna być udzielona jednemu wykonawcy.
9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy.
Dalsza część w Sekcji IX- Pozostałe informacje

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2188878,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2486274,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2188878,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIBA BUDOWNICTWO Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 101654692

7.3.3) Ulica: Stobiecko Szlacheckie 158,

7.3.4) Miejscowość: Ładzice

7.3.5) Kod pocztowy: 97-561

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty branży elektrycznej - In-El Strzelecki Spółka komandytowa


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2188878,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.