eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szyd³owiec"Rozbudowa i przebudowa budynków Starostwa Powiatowego w Szyd³owcu"



Og³oszenie z dnia 2025-07-03

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Rozbudowa i przebudowa budynków Starostwa Powiatowego w Szyd³owcu”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT SZYD£OWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223215

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: pl. Marii Konopnickiej 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szyd³owiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486177081

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sylwia.pietras@szydlowiecpowiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa i przebudowa budynków Starostwa Powiatowego w Szyd³owcu”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d4f00e73-3694-4742-997b-affec526fbbf

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00307624

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00063123/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.15 Rozbudowa i przebudowa budynków Starostwa Powiatowego w Szyd³owcu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://powiatszydlowiecki.ezamawiajacy.pl/pn/SZYDLO/demand/217366/notice/public/details

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiatszydlowiecki.ezamawiajacy.pl/pn/SZYDLO/demand/217366/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem Platformy zakupowej Market Planet znajduj±cej siê pod adresem: https://powiatszydlowiecki.ezamawiajacy.pl/app/login
2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi za³o¿yæ darmowe konto na Platformie zakupowej. Z³o¿enie oferty w postêpowaniu wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie
https://powiatszydlowiecki.ezamawiajacy.pl/app/login lub https://oneplace.marketplanet.pl
Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”. Rejestracja konta nastêpuje automatycznie poprzez:- podpisanie siê pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub -kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub - je¿eli u¿ytkownik nie podpisze siê na wniosku ani nie skontaktuje siê
2 Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie
telefonicznie, konto zostanie aktywowane w ci±gu maksymalnie 6 godzin roboczych. Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu.
3. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
4. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ zgodnie z art. 284 Pzp. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej przez opcjê „zadaj pytanie” lub przy u¿yciu zak³adki „Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz „ZADAJ PYTANIE”. Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz „POTWIERD¬”, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wys³ane". Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿ na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³ynie po up³ywie terminu, o którym mowa powy¿ej, Zamawiaj±cy nie ma obowi±zku udzielania wyja¶nieñ SWZ. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Reszta zapisów w SWZ.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://powiatszydlowiecki.ezamawiajacy.pl/app/login

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna zawarta w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RI.272.27.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Rozbudowa i przebudowa budynków Starostwa Powiatowego w Szyd³owcu”
W ramach realizacji zadania przewidziano rozbudowê i przebudowê budynku Starostwa Powiatowego w Szyd³owcu przy placu Marii Konopnickiej 7, polegaj±c± na budowie klatki schodowej wraz z wind± przystosowan± dla osób niepe³nosprawnych, na dzia³ce o nr ewid. 453/5 w miejscowo¶ci Szyd³owiec.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

42416100-6 - Windy

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryterium jako¶ciowe.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji jako¶ci i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1.
O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1)zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2)uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile to wynika z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3)sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
a)jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 1 000 000,00 z³otych; Za dzia³alno¶æ gospodarcz± zwi±zan± z przedmiotem zamówienia Zamawiaj±cy bêdzie uwa¿a³ dzia³alno¶æ obejmuj±c± wykonywanie robót budowlanych;
b)posiada ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± na kwotê w wysoko¶ci minimum
1 000 000,00 z³
4)zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tj.:
A. w odniesieniu do posiadania wiedzy i do¶wiadczenia:
Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ (zakoñczy³) nale¿ycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie: wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na budowie, przebudowie lub rozbudowie obiektu kubaturowego o warto¶ci minimum 500.000,00 z³ brutto (s³ownie: piêæset tysiêcy z³otych) wraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
UWAGA 1: w zakresie pkt 1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubieg
aj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy wymaga aby jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia spe³nia³ warunek samodzielnie, ta sama zasada odnosi siê do innych podmiotów udostêpniaj±cych Wykonawcy zasoby, na potrzeby spe³niania warunków, na które Wykonawca powo³uje siê w trybie art. 118 ustawy Pzp.
UWAGA 2: Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, Wykonawca mo¿e powo³aæ siê na takie do¶wiadczenie, które dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³. Ca³y opis warunków w SWZ w paragrafie 7.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Warto¶æ: 10 000,00 PLN

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1.Przed zawarciem umowy, Wykonawca zobowi±zany jest do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. Wysoko¶æ zabezpieczenia bêdzie wynosi³a 5% warto¶ci brutto oferty.

2.Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy na zasadach okre¶lonych w art. 450 ustawy pzp. Zabezpieczenie bêdzie s³u¿y³o ewentualnemu pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy.
3.Wykonawca wnosi zabezpieczenie w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu,
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo –
kredytowej z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
4.Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach okre¶lonych art. 450 ust.2 ustawy pzp.
5.Zabezpieczenie wnoszone w pieni±dzu Wykonawca wp³aca przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego nr 93 1240 5732 1111 0010 1736 3825 w PKO S.A. O/Szyd³owiec - tytu³ przelewu: „Znak sprawy: RI.272.27.2025”. W przypadku wnoszenia zabezpieczenia w pieni±dzu, Wykonawca mo¿e wyraziæ zgodê na zaliczenie wniesionej kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
6.W trakcie realizacji umowy Wykonawca mo¿e dokonaæ zmiany formy zabezpieczenia na jedn± lub kilka form, o których mowa powy¿ej.
7.Zamawiaj±cy zwraca zabezpieczenie w wysoko¶ci 70% wniesionej warto¶ci w terminie 30 dni od daty wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiaj±cego za nale¿ycie wykonane. Pozosta³a kwota w wysoko¶ci 30% bêdzie stanowi³a zabezpieczenie roszczeñ z tytu³u rêkojmi za wady i zostanie zwrócona nie pó¼niej ni¿ w 15 dniu po up³ywie okresu rêkojmi za wady lub gwarancji.
8.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia, s± zobowi±zani zawrzeæ pisemne porozumienie wszystkich Wykonawców okre¶laj±ce zasady ich wspó³pracy. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie Zamawiaj±cy za¿±da przedstawienia kopii stosownej umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1)przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe, strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej,
2)przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku skierowania przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych
3)przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia kolizji z instalacjami wewnêtrznymi i zewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robotami prowadzonymi przez innego wykonawcê, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± Wykonawcy na usuniêcie kolizji z instalacjami wewnêtrznymi i zewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbê dni niezbêdnych do wykonania robót przez innego wykonawcê – o ile usuniêcie kolizji wymagaæ bêdzie przed³u¿enia terminu realizacji;
4)przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnieñ (ustaleñ) z w³a¶ciwymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych organów oraz wydania decyzji przez w³a¶ciwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie mo¿e skutkowaæ zwiêkszeniem (zmian±) zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowi±cej za³±cznik nr 3 do umowy oraz zwiêkszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1,
5)przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od za³o¿onych w dokumentacji projektowej i powoduj±cych konieczno¶æ wstrzymania robót lub konieczno¶æ ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwi±zañ technicznych, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wyeliminowania utrudnieñ zwi±zanych z ich wyst±pieniem,6)
przed³u¿enia terminu wykonania zamówienia w zakresie niezbêdnym do wykonania robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
7)zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia lub ¶wiadczenia stron umowy,

Pozosta³e zapisy znajduj± siê z Za³±czniku nr 6 do SWZ- wzór umowy paragraf 18.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-18 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://powiatszydlowiecki.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-18 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-08-16

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

nie dotyczy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.