Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00224235/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„MODERNIZACJA OGRODZEŃ OBIEKTÓW ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY RADYMNO ORAZ WYMIANA ISTNIEJĄCYCH OGRODZEŃ CMENTARZY WOJENNYCH W PIASKACH I CHOTYŃCU”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radymno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 38
1.5.2.) Miejscowość: Radymno
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-550
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugradymno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugradymno.ires.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ef835f1-7d10-479f-a7d9-d4e3e85ad9d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„MODERNIZACJA OGRODZEŃ OBIEKTÓW ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY RADYMNO ORAZ WYMIANA ISTNIEJĄCYCH OGRODZEŃ CMENTARZY WOJENNYCH W PIASKACH I CHOTYŃCU”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ef835f1-7d10-479f-a7d9-d4e3e85ad9d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307620
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041390/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Wymiana ogrodzenia w m. Duńkowice - zbiornik Eden.
1.1.12 Budowa ogrodzenia przy świetlicy wiejskiej w Piaskach.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00224235
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.8.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BUDOWA OGRODZENIA PRZY ŚWIETLICY WIEJSKIEJ W PIASKACH:Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie:
a) roboty rozbiórkowe:
- rozbiórka istniejącego ogrodzenia wykonanego z siatki stalowej ocynkowanej zamontowanej na słupkach stalowych osadzonych na fundamencie betonowym. Cokół ogrodzenia stanowi mur wylewany wykonany z betonu (całość w złym stanie technicznym).
- rozbiórka istniejącego budynku „suchych” sanitariatów o wymiarach 4x2,5x1,5m2
b) niwelacja terenu po demontażu istniejącego ogrodzenia z siatki stalowej
c) wymiana istniejącego ogrodzenia wykonanego z siatki stalowej ocynkowanej na ogrodzenie z paneli ogrodzeniowych, ocynkowanych, malowanych proszkowo osadzonych na fundamencie betonowym. Cokół ogrodzenia w formie deski betonowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
44231000-8 - Gotowe panele ogrodzeniowe
34928220-6 - Elementy ogrodzeń
4.5.5.) Wartość części: 49303,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WYMIANA OGRODZENIA W M. DUŃKOWICE – ZBIORNIK EDEN:Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie:
a) roboty rozbiórkowe:
- rozbiórka istniejącego ogrodzenia wykonanego z siatki stalowej ocynkowanej zamontowanej na słupkach stalowych osadzonych na fundamencie betonowym. Cokół ogrodzenia stanowi mur wylewany wykonany z betonu (całość w złym stanie technicznym).
b) niwelacja terenu po demontażu istniejącego ogrodzenia z siatki stalowej
c) wymiana istniejącego ogrodzenia wykonanego z siatki stalowej ocynkowanej na ogrodzenie z paneli ogrodzeniowych, ocynkowanych, malowanych proszkowo osadzonych na fundamencie betonowym. Cokół ogrodzenia w formie deski betonowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
44231000-8 - Gotowe panele ogrodzeniowe
34928220-6 - Elementy ogrodzeń
4.5.5.) Wartość części: 870030,86 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WYMIANA ISTNIEJĄCEGO OGRODZENIA CMENTARZA WOJENNEGO Z I WOJNY ŚWIATOWEJ W M. CHOTYNIEC:Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych w następującym zakresie:
a) roboty rozbiórkowe:
- rozbiórka istniejącego ogrodzenia wykonanego z drewna,
b) niwelacja terenu po demontażu istniejącego ogrodzenia,
c) wymiana istniejącego ogrodzenia wykonanego z drewna na ogrodzenie nowe o tych samych parametrach z desek dębowych na słupach drewnianych; słupy drewniane z okrąglaków, ogrodzenie z przęseł drewnianych na słupkach drewnianych osadzonych na kotwach stalowych zamontowanych w stopie fundamentowej betonowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
4.5.5.) Wartość części: 59701,97 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93480,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39360 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Wojciech Kruk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 792 171 21 82
7.3.4) Miejscowość: Cetula
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJCIECH KRUK FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
jakie przetargi wygrała firma
WOJCIECH KRUK FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 11
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 7
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65613,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128535,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65613,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Wojciech Kruk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921712182
7.3.4) Miejscowość: Radawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJCIECH KRUK FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
jakie przetargi wygrała firma
WOJCIECH KRUK FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65613,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 6
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78196,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78196,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78196,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Remontowo-Budowlana „PIOTROWSKI” Paweł Piotrowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6121562326
7.3.4) Miejscowość: Piwoda
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "PIOTROWSKI" PAWEŁ PIOTROWSKI
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "PIOTROWSKI" PAWEŁ PIOTROWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78196,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI RADYMNO
- Przebudowa dachu
- Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - II.
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej.
- Remont sal lekcyjnych nr 14, 19, 29
- MODERNIZACJA ŚWIETLIC WIEJSKICH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY RADYMNO.
więcej: przetargi RADYMNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dachu
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie
- Remont wnętrza sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- Przebudowa części budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami i do obowiązujących przepisów ppoż., ul. Chełmońskiego 43 we Wrocławiu.
- Remont posadzki garażu bojowego Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej w Wolbromiu w ramach Programu OLiOC
- Remont dachu budynku internatu
więcej: Elementy ogrodzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.