Og³oszenie z dnia 2025-10-06
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
MODERNIZACJA ¦WIETLIC WIEJSKICH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY RADYMNO.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Radymno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900536
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 38
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Radymno
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-550
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugradymno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ugradymno.ires.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA ¦WIETLIC WIEJSKICH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY RADYMNO.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6cec5425-2404-43ce-b60d-ce589e9d7daf
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00458901
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6cec5425-2404-43ce-b60d-ce589e9d7daf3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e- Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy
i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem postêpowania.
6. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej(cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020r.wsprawiesposobusporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznychoraz¶rodkówkomunikacjielektronicznejwpostêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej Rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych);
7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 Rozporz±dzenia w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach Rozporz±dzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej rozporz±dzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania. (...)
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679zdnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pañstwa danych osobowych jest Wójt Gminy Radymno, z siedzib± przy ul. Lwowskiej 38, 37 – 550 Radymno.
2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: iodo@ugradymno.pl, tel. 16628 11 38, pisemnie na adres Urzêdu.
3. Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postepowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie Pzp.
4. Odbiorcami Pañstwa danych osobowych bêd± wy³±cznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa.
5. Pañstwa dane osobowe przechowywane bêd± w czasie okre¶lonym przepisami prawa, zgodnie z instrukcj± kancelaryjn± i przepisami prawa.
6. Obowi±zek podania przez Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pañstwa dotycz±cychjestwymogiemustawowymokre¶lonymwprzepisachPzp,zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp.
7. W odniesieniu do Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8. Posiadaj± Pañstwo:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pañstwa dotycz±cych;
b) napodstawieart.16RODOprawodosprostowaniaPañstwadanychosobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznaj± Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9. Nie przys³uguje Pañstwu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawodoprzenoszeniadanychosobowych,októrymmowawart.20RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
**Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2.23.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budynek ¶wietlicy w Piaskach sk³adaj±cy z dwóch kondygnacji nadziemnych (parter i piêtro) wykonany
z fundamentów ¿elbetowych, ¶cian z bloczków gazobetonowych. Strop ¿elbetowy wylewany, dach
o konstrukcji drewnianej dwuspadowy pokryty blach± ocynkowan±, schody ¿elbetowe wylewane.
Budynek wyposa¿ony w przy³±cza: elektryczne, wodoci±gowe, kanalizacyjne.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budynek ¶wietlicy wiejskiej w Zab³otcach sk³adaj±cy z dwóch kondygnacji nadziemnych (parter
i piêtro) wykonany z fundamentów ¿elbetowych, ¶cian tradycyjnych murowanych z pustaków. Strop ¿elbetowy wylewany, dach o konstrukcji drewnianej dwuspadowy pokryty blach±, schody ¿elbetowe wylewane. Budynek wyposa¿ony w przy³±cza: elektryczne, wodoci±gowe, kanalizacyjne.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1.4. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa1.4.1 Okre¶lenie warunków:
a) w zakresie dotycz±cym posiadania do¶wiadczenia (dotyczy czê¶ci I i czê¶ci II zamówienia)
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e ¿e, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat licz±c wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej:
• dwie (2) roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu remontu pomieszczeñ budynku u¿yteczno¶ci publicznej - o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000,00 z³ brutto ka¿da,
Przez 1 us³ugê Zamawiaj±cy rozumie wykonanie us³ugi w ramach jednej umowy.
Przez us³ugê wykonan± nale¿y rozumieæ:
1) us³ugê zakoñczon± w ww. okresie.
b) w zakresie dotycz±cym dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci(dotyczy czê¶ci I i czê¶ci II zamówienia)
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e ¿e, dysponuje lub bêdzie dysponowa³ na etapie realizacji zamówienia:
• jedn± osob± odpowiedzialn± za kierowanie robotami budowlanymi, (kierownik budowy), który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ lub uprawnienia równowa¿ne oraz przynale¿y do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Mo¿liwo¶ci zmiany zawartej umowy oraz warunki takich zmian zosta³y okre¶lonew projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-21 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie e-zamówienia. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-21 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-19
INNE PRZETARGI RADYMNO
- Remont sal lekcyjnych nr 14, 19, 29
- MODERNIZACJA ¦WIETLIC WIEJSKICH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE GMINY RADYMNO.
- Zakup sprzêtu do realizacji zadañ w sytuacjach kryzysowych w ramach krajowego ,,Programu Ochrony Ludno¶ci i Obrony Cywilnej 2025-2026"
- UTWARDZENIE TERENU CMENTARZA KOMUNALNEGO W KORCZOWEJ.
- Modernizacja ogrodzeñ obiektów zlokalizowanych na terenie Gminy Radymno.
- POPRAWA EFEKTYWNO¦CI ENERGETYCZNEJ BUDYNKÓW U¯YTECZNO¦CI PUBLICZNEJ
wiêcej: przetargi RADYMNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja technologii kot³owni gazowej wodnej wraz z instalacj± gazow± dla potrzeb Zespo³u Szkó³ w Piaskach
- Przebudowa boiska szkolnego wraz z zagospodarowaniem terenu przy Publicznej Szkole Podstawowej w Osowcu
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i zagospodarowaniem terenu na dzia³ce nr 3/5 AM-37, obrêb Oborniki ¦l±skie.
- Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± na dzia³ce nr. 108 - Obrêb 0001, W±sosz
- Przebudowa i remont pomieszczeñ kuchni z zapleczem w budynku Szko³y Podstawowej w ¦wilczy oraz przebudowa wewnêtrznej instalacji gazowej i elektrycznej
- Rozbiórka hangaru jachtowego i budowa budynku o funkcji wystawienniczej i obs³ugi ruchu turystycznego.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.