Ogłoszenie z dnia 2021-12-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00297597/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
- 2022/BZP 00053398/01 - Wynik z dnia 2022-02-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa odbioru, transportu i unieszkodliwiania lub odzysku odpadów o kodach 18,15 oraz 09, wytwarzanych w Placówce SPL dla PW SPZOZ w Warszawie i jej Filiach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla Pracowników Wojska Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Warszawie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013280825
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Nowowiejska 31
1.4.2.) Miejscowość: Warszawa
1.4.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: k.polemberska@spl.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.spl.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00307600
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-09
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00297597/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
2. zaświadczenie o wpisie do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami oraz decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów medycznych, we wskazanej w oświadczeniu instalacji, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2021r. o odpadach (Dz.U. z 2020r. poz. 797).
3. decyzja zezwalająca na funkcjonowanie i określająca zdolności przerobowe instalacji, którą Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8 Formularza ofertowego.
4. dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną minimum 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia.
5. dokument potwierdzając fakt posiadania przez Wykonawcę spalarni, o której mowa w pkt 8 Formularza ofertowego (dotyczy wykonawcy posiadającego własną spalarnię) lub umowę wykonawcy ze spalarnią, o której mowa w pkt 8 Formularza ofertowego (dotyczy wykonawcy nie posiadającego własnej spalarni).
6. wykaz samochodów, które będą wykorzystywane w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi samochodami, według Załącznika nr 6 do SWZ.
7. oświadczenie o posiadaniu ważnych zaświadczeń/certyfikatów potwierdzających zdanie egzaminu kończącego kurs ADR przez pracowników Wykonawcy kierujących pojazdami przystosowanymi do przewozu towarów niebezpiecznych, których dotyczy zamówienie,
8. wykaz osób, potwierdzający fakt posiadania przez co najmniej jedną osobę realizującą zamówienie kwalifikacji w zakresie gospodarowania odpadamy (dotyczy kierownika spalarni), według Załącznika nr 7 do SWZ.
9. wykaz zawierający wykonanie co najmniej 1 usługi stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że wskazana w wykazie ww. usługa została wykonana należycie. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie według Załącznika nr 8 do SWZ.
Do wykazu Wykonawca winien załączyć dowód, iż usługi zostały wykonywane należycie tj. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tego dokumentu – oświadczenia Wykonawcy.
Po zmianie:
2. zaświadczenie o wpisie do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami oraz decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów medycznych, we wskazanej w oświadczeniu instalacji, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2021r. o odpadach (Dz.U. z 2020r. poz. 797).
3. decyzja zezwalająca na funkcjonowanie i określająca zdolności przerobowe instalacji, którą Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 8 Formularza ofertowego.
4. dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na sumę gwarancyjną minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia.
5. dokument potwierdzając fakt posiadania przez Wykonawcę spalarni, o której mowa w pkt 8 Formularza ofertowego (dotyczy wykonawcy posiadającego własną spalarnię) lub umowę wykonawcy ze spalarnią, o której mowa w pkt 8 Formularza ofertowego (dotyczy wykonawcy nie posiadającego własnej spalarni).
6. wykaz samochodów, które będą wykorzystywane w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi samochodami, według Załącznika nr 6 do SWZ.
7. oświadczenie o posiadaniu ważnych zaświadczeń/certyfikatów potwierdzających zdanie egzaminu kończącego kurs ADR przez pracowników Wykonawcy kierujących pojazdami przystosowanymi do przewozu towarów niebezpiecznych, których dotyczy zamówienie,
8. wykaz osób, potwierdzający fakt posiadania przez co najmniej jedną osobę realizującą zamówienie kwalifikacji w zakresie gospodarowania odpadamy (dotyczy kierownika spalarni), według Załącznika nr 7 do SWZ.
9. wykaz zawierający wykonanie co najmniej 1 usługi stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 PLN brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa została wykonana, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że wskazana w wykazie ww. usługa została wykonana należycie. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie według Załącznika nr 8 do SWZ.
Do wykazu Wykonawca winien załączyć dowód, iż usługi zostały wykonywane należycie tj. referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tego dokumentu – oświadczenia Wykonawcy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-12-14 09:00
Po zmianie:
2021-12-17 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-12-14 09:05
Po zmianie:
2021-12-17 09:05
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa serwisowa oraz przeglądy centralnego zasilacza awaryjnego UPS Socomec typu Delphys BC 200 kVA.
- Zabudowa powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów ISM Middle East 2025 w dniach 15-17 września 2025 r. w Dubaju w ZEA
- Remont 5 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- 390/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Instytutu Łączności - PIB
- Remont drogi wojewódzkiej nr 731 na odcinku od km 35+635 do km 36+890 na terenie gminy Białobrzegi, powiat białobrzeski, województwo mazowieckie - nr postępowania 156/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utylizacja azbestu na terenie Gminy Słupia Etap XII"
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych oraz dostarczenie materiałów do pakowania odpadów.
więcej: Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.