Ogłoszenie z dnia 2025-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00244193/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pojazdu typu furgon 5 – osobowy z przestrzenią ładunkową w wersji nieoznakowanej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA POLICJI W PILE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570290663
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Staszica 7
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: (47) 7742111
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sppila.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.szkolapolicji.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11141431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Szkolenie Policji
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pojazdu typu furgon 5 – osobowy z przestrzenią ładunkową w wersji nieoznakowanej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-959b3361-b7f0-41fd-904b-d7fa9b42a3cb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00307595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00124018/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa pojazdu typu furgon nieoznakowany do przewozu 5 osób wraz z przestrzenią ładunkową
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244193
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 215/JZ-147/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195121,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojazdu typu furgon 5 – osobowy
z przestrzenią ładunkową w wersji nieoznakowanej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Specyfikacji technicznej dla pojazdu typu furgon 5 – osobowy z przestrzenią ładunkową w wersji nieoznakowanej, która stanowi załącznik nr 1 do SWZ.
Dostarczony pojazd musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2025 roku z przebiegiem do 1000 km, kategorii N1 z nadwoziem zamkniętym, z dachem o konstrukcji oraz poszyciu wykonanym z metalu. Furgon z liczbą miejsc siedzących (w tym miejsce kierowcy) dla 5 osób plus zamknięta przestrzeń ładunkowa.
Wykonawca zobowiązany jest udzielić na oferowany pojazd gwarancji na okres:
1) minimum 36 miesięcy z limitem przebiegu kilometrów minimum 120 000 km – gwarancja na podzespoły mechaniczne, elektryczne i elektroniczne pojazdu;
2) minimum 36 miesięcy - gwarancja na zewnętrzne powłoki lakiernicze,
3) minimum 36 miesięcy - gwarancja na perforację elementów nadwozia,
- licząc od daty odbioru pojazdu przez Zamawiającego.
Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Za zaoferowanie dłuższych okresów gwarancji niż minimalne zostaną przyznane punkty zgodnie z Rozdziałem XVIII SWZ.
Pozostałe warunki gwarancji określają Projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 2 do SWZ) oraz Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków gwarancji (załącznik nr 4 do SWZ), które stanowić będzie załącznik do umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, zostały określone w załączniku nr 2 do SWZ.
Termin realizacji zamówienia: do 5 miesięcy od daty podpisania umowy.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do Wydziału Zaopatrzenia i Transportu Szkoły Policji w Pile przy Placu Staszica 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34130000-7 - Pojazdy silnikowe do transportu towarów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247845,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284130,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284130,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa Cichy - Zasada sp. z o.o. sp. j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7812010274
7.3.3) Ulica: Jadwigi Wajsówny 9
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-002
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA CICHY-ZASADA SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA CICHY-ZASADA SP. Z O.O. SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284130,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Zimowe utrzymanie przystanków komunikacji miejskiej, schodów, kładek, ciągów pieszych i chodników, dojść do parkomatów oraz parkingów płatnych na terenie miasta Piły w sezonie zimowym 2025/2026
- Budowa ogólnodostępnego placu zabaw przy ul. Książęcej na osiedlu Koszyce - powtórzony
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Wieniawskiego - część II: montaż urządzeń zabawowych
- Bezwykopowy remont kanałów kanalizacji sanitarnej i deszczowej za pomocą rękawów nasączonych żywicą utwardzanych promieniami UV
- Dostawa pojazdu dostawczego ze skrzynią ładunkową o DMC do 3,5 tony
- Sprzedaż i dostawa ciągnika siodłowego z naczepą do egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami w zakresie kategorii C+E prawa jazdy.
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu ciężarowego dla gospodarki komunalnej
- Zakup samochodu osobowo-dostawczego
- Zakup samochodu ciężarowego
- Dostawa pojazdu dostawczego ze skrzynią ładunkową o DMC do 3,5 tony
- "Zakup samochodu dostawczego"
- Zakup samochodu osobowego i ciężarowego o dmc 3,5t dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.